tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
VHE 4.1 Problém s texturami ??
Mrbest
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.05.2012 19:55
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

1.Převedl sem si wad soubor s texturami z cs1.6 a dal je do složky materials/NOVÁ SLOŽKA
2.ve VHE 4.1 textury sice vidím a můžu používat ale když potom mapu uložím a dám kompilovat tam me to vyhodí chybu soubor nelze načíst
3.a když potom vypnu a zapnu VHE tak tyto textury nejdou videt

nevíte co stím? :-o

//Backup: téma přesunuto
Upravil/a Backup dne 08.05.2012 21:56
±0
 
amater1001
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.05.2012 18:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

1.nedávej jména složky s diakritikou
2.čím si to převáděl
3.máš ve složce "NOVÁ SLOŽKA" vmt soubory?
Upravil/a amater1001 dne 10.05.2012 18:49
VHE41LAb
±0
 
Mrbest
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.05.2012 14:42
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

no nemenuje se to "NOVÁ SLOŽKA" ale "Textury" mám v ní vmt soubory které sem převedl pomocí programu VTFedit (a jejich názvy taky neobsahují žádné nepovolené znaky)

ps:aha tak už sem na to kápnul při tom převádění mě to naházelo par takovýchto chyb "Error creating znacka2.Error: Invalid image width 80. Width must be a power of two (nearest powers are 64 and 128)"
tak sorry toho sem si nevšiml ale stejně rozumím tomu správně že poměr šířka x výška musí být 1:2 ?
Upravil/a Mrbest dne 11.05.2012 15:02
±0
 
amater1001
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.05.2012 16:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Poměr nemusí být 1:2
Vtfedit bere Rozlišení textur v násobcích 16,32,64,128,256,512,1024 pixeleů.
Např.textura 64x1024 pixelů není problém
(tga minimalně 24bit uncompresed ,png,bmp)
VHE41LAb
±0
 
Mrbest
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.05.2012 11:10
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

no šak ale v násobcích 16 už sem musel mět ty textury už když sem je dělal ve wally do 1.6ky tak proč mě to teď háže tu chybu
±0
 
amater1001
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.05.2012 14:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Beru zpět
Rozlišení textur v násobcích 16 se týká cs 1,6 (vhe3,5)
Vhe4.1 bere textury o rozměrech 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048,4096 pixelu,
např 8x1024, 256x256,2x64 atd.
Kompletní informace přímo od zdroje https://developer...a_Material
Upravil/a amater1001 dne 12.05.2012 14:24
VHE41LAb
±0
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.05.2012 14:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Mrbest napsal:
no šak ale v násobcích 16 už sem musel mět ty textury už když sem je dělal ve wally do 1.6ky tak proč mě to teď háže tu chybu


Protože se všude ve 3D používá textura, která má rozměr strany 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, ... (prostě výsledek furt x2)

CS 1.6 to vlastně taky nepodporuje, akorát tam tu texturu v tom rozlišení můžeš dát. Ve hře se ta textura stejně zmenší na nejbližší správné rozlišení z těch, co sem psal nahoře. (způsobem, že smaže třeba každý 4. řádek nebo sloupec pixelů) Proto ty textury pak vypadaj hnusně. (o tom se můžeš přesvědčit, když se podíváš na monitor u nějakýho compu.)

Akorát render mode Software je umí vykreslit jako nezmenšenej originál když jsou v násobcích 16ti.
Upravil/a XXL_cz dne 12.05.2012 14:58
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Mrbest
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.05.2012 17:00
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

aha aha dík borci ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc a to co si myslíte o mé mapě jestli není moc velká protože když sem ji dělal pro 1.6ku tak se mě nerozjela, když sem ji rozpůlil a měl všechno jednou texturou tak se obě dvě půlky spustili ale strašne se sekali tak sem ji celou onuloval a začal texturovat všechno co jde vidět ( věechno na velikost textur 1) dostal sem se asi do půlky a řekl sem si ze ji zkusím kompilovat abych to nedělal zbytečne cele no a nerozjela se.Tak teď to chci otexturovat a kompilovat pro cs:s myslíte že to v source půjde?

http://www.edisk.....13MB.html
±0
 
amater1001
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.05.2012 09:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Mrbest napsal:
aha aha dík borci ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc a to co si myslíte o mé mapě jestli není moc velká protože když sem ji dělal pro 1.6ku tak se mě nerozjela, když sem ji rozpůlil a měl všechno jednou texturou tak se obě dvě půlky spustili ale strašne se sekali tak sem ji celou onuloval a začal texturovat všechno co jde vidět ( věechno na velikost textur 1) dostal sem se asi do půlky a řekl sem si ze ji zkusím kompilovat abych to nedělal zbytečne cele no a nerozjela se.Tak teď to chci otexturovat a kompilovat pro cs:s myslíte že to v source půjde?

http://www.edisk.....13MB.html


V css to pojede + optimalizace (pro slabší graf.karty)
VHE41LAb
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41