VHE 4.1 Problém s texturami ??
|
Mrbest |
Přidané 08.05.2012 19:55
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
1.Převedl sem si wad soubor s texturami z cs1.6 a dal je do složky materials/NOVÁ SLOŽKA
2.ve VHE 4.1 textury sice vidím a můžu používat ale když potom mapu uložím a dám kompilovat tam me to vyhodí chybu soubor nelze načíst
3.a když potom vypnu a zapnu VHE tak tyto textury nejdou videt
nevíte co stím? :-o
//Backup: téma přesunuto
Upravil/a Backup dne 08.05.2012 21:56 |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 10.05.2012 18:47
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
1.nedávej jména složky s diakritikou
2.čím si to převáděl
3.máš ve složce "NOVÁ SLOŽKA" vmt soubory?
Upravil/a amater1001 dne 10.05.2012 18:49
VHE41LAb |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 11.05.2012 14:42
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
no nemenuje se to "NOVÁ SLOŽKA" ale "Textury" mám v ní vmt soubory které sem převedl pomocí programu VTFedit (a jejich názvy taky neobsahují žádné nepovolené znaky)
ps:aha tak už sem na to kápnul při tom převádění mě to naházelo par takovýchto chyb "Error creating znacka2.Error: Invalid image width 80. Width must be a power of two (nearest powers are 64 and 128)"
tak sorry toho sem si nevšiml ale stejně rozumím tomu správně že poměr šířka x výška musí být 1:2 ?
Upravil/a Mrbest dne 11.05.2012 15:02 |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 11.05.2012 16:13
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Poměr nemusí být 1:2
Vtfedit bere Rozlišení textur v násobcích 16,32,64,128,256,512,1024 pixeleů.
Např.textura 64x1024 pixelů není problém
(tga minimalně 24bit uncompresed ,png,bmp)
VHE41LAb |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 12.05.2012 11:10
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
no šak ale v násobcích 16 už sem musel mět ty textury už když sem je dělal ve wally do 1.6ky tak proč mě to teď háže tu chybu |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 12.05.2012 14:13
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Beru zpět
Rozlišení textur v násobcích 16 se týká cs 1,6 (vhe3,5)
Vhe4.1 bere textury o rozměrech 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048,4096 pixelu,
např 8x1024, 256x256,2x64 atd.
Kompletní informace přímo od zdroje https://developer...a_Material
Upravil/a amater1001 dne 12.05.2012 14:24
VHE41LAb |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 12.05.2012 14:15
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mrbest napsal:
no šak ale v násobcích 16 už sem musel mět ty textury už když sem je dělal ve wally do 1.6ky tak proč mě to teď háže tu chybu
Protože se všude ve 3D používá textura, která má rozměr strany 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, ... (prostě výsledek furt x2)
CS 1.6 to vlastně taky nepodporuje, akorát tam tu texturu v tom rozlišení můžeš dát. Ve hře se ta textura stejně zmenší na nejbližší správné rozlišení z těch, co sem psal nahoře. (způsobem, že smaže třeba každý 4. řádek nebo sloupec pixelů) Proto ty textury pak vypadaj hnusně. (o tom se můžeš přesvědčit, když se podíváš na monitor u nějakýho compu.)
Akorát render mode Software je umí vykreslit jako nezmenšenej originál když jsou v násobcích 16ti.
Upravil/a XXL_cz dne 12.05.2012 14:58
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 12.05.2012 17:00
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
aha aha dík borci ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc a to co si myslíte o mé mapě jestli není moc velká protože když sem ji dělal pro 1.6ku tak se mě nerozjela, když sem ji rozpůlil a měl všechno jednou texturou tak se obě dvě půlky spustili ale strašne se sekali tak sem ji celou onuloval a začal texturovat všechno co jde vidět ( věechno na velikost textur 1) dostal sem se asi do půlky a řekl sem si ze ji zkusím kompilovat abych to nedělal zbytečne cele no a nerozjela se.Tak teď to chci otexturovat a kompilovat pro cs:s myslíte že to v source půjde?
http://www.edisk.....13MB.html |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 13.05.2012 09:25
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Mrbest napsal:
aha aha dík borci ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc a to co si myslíte o mé mapě jestli není moc velká protože když sem ji dělal pro 1.6ku tak se mě nerozjela, když sem ji rozpůlil a měl všechno jednou texturou tak se obě dvě půlky spustili ale strašne se sekali tak sem ji celou onuloval a začal texturovat všechno co jde vidět ( věechno na velikost textur 1) dostal sem se asi do půlky a řekl sem si ze ji zkusím kompilovat abych to nedělal zbytečne cele no a nerozjela se.Tak teď to chci otexturovat a kompilovat pro cs:s myslíte že to v source půjde?
http://www.edisk.....13MB.html
V css to pojede + optimalizace (pro slabší graf.karty)
VHE41LAb |
|
|