updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
zdravím všichni znáte určitě JB..tak já jsme se rozhodl udělat mříže (jen dveře) jako lasery..potíž je v tom že nevim jak to nastavit.....když tam dám klasickej buton...a ve flags start on....tak je to pouze jedno kolo viditelné..pak další již nejsou vidět ani nedávají dmg.....díky
+ něco podobneho z hudbou..ale ta jde pouštět furt..jen když se při dalšim kole spawnu tak hrajou všechny ....díky
Divadlo žije! Šrm je nej. No a pak je tu maličkost jmenem csko
Nejspíš by to šlo udělat přes trigger_relay, ale nevím jak to tady rozepsat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
Tady bude nejlepší, když si do mapy vytvoříš takovej resetovací trik:
Vytvoř si někde do mapy func_door a nastav mu: name: [libovolný] (na který není žádný target.) target: reset delay before close: -1
A ve flags zatrhni Starts open
Tohle na začátku každýho kola aktivuje všechno, co má název reset. Ten libovolný název tam ani bejt nemusí. Je to jen tak pro jistotu, aby to někdo neaktivoval dotekem. Pak se to ale musí schovat někam pod mapu, aby se k tomu nedalo dostat.
Pak si tam někde vytvoř pointovou entitu trigger_relay, nastav tomu name: reset, trigger state: on a target na název těch laserů od cel. Pak ještě prio jistotu Delay before trigger: 0.1
U těch zvuků to samý, akorát se nastaví trigger state na off a pro každý zvuk bude vlastní trigger_relay a target na jeho název. (protože všechny zvuky určitě nemaj stejný name).
Jestli se divíš, proč chci abys tam nastavil zpoždění do aktivace, tak je to proto, že hra si ty věci na začátku kola vypne hned v čase 0 a kdybys to nechal taky na čase 0, mohlo by se stát, že to nebude fungovat. (u zvuků sem si to ověřil)
Upravil/a XXL_cz dne 13.05.2012 18:53
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru