updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Abyste viděli, že žádný učený z nebe nespadul, ukážu vám nějaké ty moje začátky. Úplné začátky bohužel ne, protože s tvorbou jsem začal tak před sedmi lety, takže prvních 10-20 map bylo ztraceno někde v propasti času.
bac_assault (listopad 2008)
Upravený cs_assault. Tuto mapu nejde popsat slovy ani screeny, takže jsem natočil video.
bac_river (listopad 2008)
Terén z GenSurfu, most, dva kulomety, plot a náklaďák (prefab). Byla to de_ mapa a plant byl na mostě. Celá galerie screenů.
bac_neblud (prosinec 2008)
Mapa, kde se "náhodně" po spawnu vybralo jedno z osmi prostředí, ve kterém se bude hrát. Na spawnu byly trigger_multiple, které způsobily vysunutí těchto prostředí (func_door). Celá galerie screenů.
bac_warhouse (prosinec 2008)
Původní bac_warehouse. 2x větší a ještě více nehratelný. Přední vrata byly ovládány z budky uprostřed skladiště. Zajímavostí je určitě způsob zasouvání vrat - spousta func_door se stejným jménem a rozdílným lip-em. Celá galerie screenů.
bac_temp (leden 2009)
Venkovní de_ mapa. Lokaci u fontány považuji za jednu z nejhezčích, co jsem kdy vyrobil. Zajímavost - detaily jsem nepřeváděl na func_wall, ale na func_wall_toggle a dokonce jsem do mapy umístil tlačítko, pomocí kterého šly tyto detaily vypnout. Celá galerie screenů.
bac_darktown (2009/2010)
Pamatuji si, že jsem ho vyráběl na podzim 2009, ale bsp je z května 2010. Mapa nočního města s obrovskými ulicemi. Jediný propracovaný je CT spawn společně s A plantem. Pak je ještě pár detailů na B plantu, zbytek je výplň - ulice s bednami. Zajímavost (FUJ!) - krychlovitý skybox a VIS na fast. Celá galerie screenů.
Některé mapy jsem vynechal, protože buď nestojí za zmínku (v podstatě jen techdema), nebo jsem ztratil bspčka.
bac_assault: Efektivní teleport pomocí dveří ... To sem fakt nečekal
bac_neblud: Podle toho screenu, tam není ani zkompilovaný VIS? To i já jsem ve spé první mapě měl!
bac_warhouse: Měl jsi vůbec nějaký důvod tam dělat ty dveře tak složitě?
bac_temp: Tam jsou pěkné detaily na těch sloupech...
Každej někde začínal, ale je hezké vidět začátky jiných
Upravil/a Dominio dne 13.05.2012 17:28
@Dominio:
neblud - všechno to jsou entity
warhouse - tak někam se ty dveře zasunout musí, ve warehouse jsem to vyřešil přidáním více místa nahoru, abych to nemusel řešit takhle retardovaně
@madvee-tec: to asi ne, je to špatně navržená outdoor mapa, takže je to v podstatě jeden velký long (awp mapa -> nehratelné)