updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Dobrý den...chtěl jsem si vyrobit knife mapu (konkrétně na 35 hp) a s texturama z de_dust. Udělal jsem dvě "místnosti". Bohuže si nejsem jistý, jestli moje představa půjde zrealizovat, jelikož mi to zatím nevycházelo. V první (hlavní) místnosti jsem chtěl, že by zde hráči měli hned po startu jen 35 hp. Mohly by zde přejít pomocí mostku ve tvaru "z" a pokud b někdo při přechod spadl, tak (můj nápad) by ho nezabila voda, ale teleportoval by se do druhé místnosti, kde by mu zůstalo už jen 1 hp a to vše pod noční oblohou. Bohužel můj nápad (jak se ukázalo) byl už od začátku špatný...poto bych byl rád, kdybyste mi odpověděli na pár otázek :1) Nevím, jak odebrat určitý počet hp už na začátku hry
2)Zajímalo by mě, proč , když umístím teleport nad "tradiční" vodu, mapa nejde spustit v céesku
(přidávám soubor) Abych se přiznal, na knife mapy nejsem zrovna expert, ale tohle mi nedá spát....
Děkuji za všechno...
JerRy přiložil následujíci soubor: 35hp_night.map
Tu mapu sem ti opravil aby fungovala. Sorry, ale návod nenapíšu, je mi nějak divně, takže se mi nechce psát dlouhý text.
Jestli si tam potřeboval ty světla, tak si je tam vytvoř znovu, já sem si nějak neuvědomil, že to je noční mapa a nahradil sem to light_environmentem. Ten sem pak ale opravil na noční.
Všechno co potřebuješ na těch 35 hp a na 1 hp po teleportu, je nahoře nad vodou. Pod vodou je pak další trigger co způsobí, žei dotaneš to 1 hp takže se nato podívej a snad už budeš vědět.
Pak sem ti tam ještě hodil takovou pojistku pro teleport aby se nemohlo seknou víc lidí v sobě.