tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Too many portal verts
Mrbest
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.05.2012 20:35
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

Dělám v VHE 4.1 a při kompilaci mě to napíše "Too many portal verts"

když sem to kompiloval v VHE 3.5 tak mě to vypsalo třeba 10 chyb které sem opravil ale tady je jen tato hláška a tak se ptám "co teď"?
±0
 
Mrbest
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.05.2012 20:39
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

celý výpis je potom tady :

** Executing...
** Command: "C:\Program Files\Counter-Strike Source\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "C:\Program Files\Counter-Strike Source\cstrike" "c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone"

Valve Software - vbsp.exe (Dec 11 2006)
2 threads
materialPath: C:\Program Files\Counter-Strike Source\cstrike\materials
Loading c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone.vmf
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (5)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (4)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (10)
writing c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone.prt...Too many portal verts

±0
 
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2012 10:54
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A co čeho teda děláš? 1.6 nebo source?
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Habax
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2012 12:00
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Loading c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone.vmf

robí to do sourca
±0
 
Mrbest
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2012 14:58
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

no první sem to dělal ve VHE 3.5 pro 1.6ku ale pak sem zjistil že je asi moc velká tak sem ji otevrel v 4.1 a ze to bude pro sourc teda no jenze nevim co stim ted
+1
 
Habax
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2012 15:15
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

neviem prečo som dostal palec dole, ešte aj v prvom príspevko napísal: Dělám v VHE 4.1..
+2
 
amater1001
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.05.2012 18:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@Mrbest
Psal jsem ti ,optimalizovat.
Máš tam hafo portálů ,je třeba převést složité struktury na func detail.
VHE41LAb
+1
 
Mrbest
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2012 14:23
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

jak optimalizovat?

já sem myslel že to je použití textury "nodraw" včera sem našel výbornou stránku jenže je anglicky a přes google to neni nic moc překlad (tady sem i zjistil že anulování by se nemělo pužívat tak že se sním označí celá mapa)

co je to portal?

a jak se používá to func_detail to už sem zahlédl pár zmínek o tom
±0
 
Habax
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2012 18:19
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

pozri si článok o optimalizácii, i keď je to do 3.5 tak hlavnú myšlienku dúfam pochopíš :)
+1
 
Mrbest
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2012 19:02
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

a vhlt je i pro vhe 4.1?

ty portaly sou enom v pripade schodu a vyvýšenin a pater proste?
Upravil/a Mrbest dne 22.05.2012 19:30
±0
 
amater1001
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.05.2012 21:19
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

portaly (visleafy)

func detail:
sloupy, podstavce a podpěry
volně stojící stěny
Závěsné chodníky
šikmé plochy
drobné stavby
otočené struktury
velmi malé nebo tenké struktury (okna)
brushe mimo mřižku

náhled dole obrázek

PS:
nebo převést na modely
amater1001 přiložil následující obrázek:


[20.46Kb]
Upravil/a amater1001 dne 22.05.2012 21:49
VHE41LAb
+2
 
Mrbest
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.05.2012 18:37
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

převést na model myslíš "move to world" nebo to je neco jineho? a jak se používá to func detail? našel sem jenom env detail controller :D
±0
 
amater1001
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.05.2012 22:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

označit brush- tie to entity - func detai l :D
V hamru 4.1 se dají převádět (kompilovat) brushe na modely (mdl) pluginem.
Asi napíšu o tom článek a pošlu backupovi.
VHE41LAb
+1
 
Habax
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 05:55
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

dodatok pre mrbest: move to world sa používa keď chceš entitu premeniť speť na brush
+1
 
Mrbest
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 14:58
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

já vůbec nevím co mám dělat mám udělanou mapu func detail mam teda pouzit skoro na vsechno nebo co tam mam všechno dělat co já vím co je optimalizace
šak tady takové články vůbec nejsou vy ste mazáci ,mluvíte na mě moc odborně

já bych potřeboval nejaký seznam věcí co mám všechno udělat
Upravil/a Mrbest dne 24.05.2012 15:21
±0
 
XXL_cz
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 15:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Mrbest napsal:
ježiši jak se tady maže komentář


V editaci příspěvku se někde dá zatrhnout Vymazat diskuzi. To smaže jen ten jeden příspěvek, ne celý topic.
Upravil/a XXL_cz dne 24.05.2012 15:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
amater1001
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 15:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@Mrbest
Za tu mapu by se nemusel stydět kdejaký mazák.
Je dekompilovaná?
Dole na obrazku - ta lavka je jedna z mála věcí co má být func detail.
amater1001 přiložil následující obrázek:


[339.24Kb]
VHE41LAb
+1
 
Mrbest
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 16:07
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

nic takového sem nedělal takže asi ne :D
takže třeba ty stoly co jdou vidět pod tím mostem atd. func detail nepotřebují? a je velký rozdíl u func detail low nebo high?

a vadí když mám celou mapu kromě textur co jdou vidět označenou texturou "nodraw" ?
Upravil/a Mrbest dne 24.05.2012 16:10
±0
 
XXL_cz
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 16:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Mrbest napsal:
takže třeba ty stoly co jdou vidět pod tím mostem atd. func detail nepotřebují?


To je právě to, co to potřebuje ze všeho nejvíc. Na func detail převáděj nábytek, bedny, nějaký šutr uprostřed velké plochy atd.

Prostě malé věci na větší ploše, které tu plochu rozdělí na víc zbytečných částí.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Mrbest
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.05.2012 16:37
Člen

Hodnocení: -63 (19%)
Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12

ok nejak tak sem si to myslel a treba kdyz je rada oken? oznacit jen ty okna a func detail? inak je nejaky limit na to nebo tak??

chápu to tak že func detail se používá jako tlačítko Group?
Upravil/a Mrbest dne 24.05.2012 16:52
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 10

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes