Too many portal verts
|
Mrbest |
Přidané 20.05.2012 20:35
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
Dělám v VHE 4.1 a při kompilaci mě to napíše "Too many portal verts"
když sem to kompiloval v VHE 3.5 tak mě to vypsalo třeba 10 chyb které sem opravil ale tady je jen tato hláška a tak se ptám "co teď"? |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 20.05.2012 20:39
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
celý výpis je potom tady :
** Executing...
** Command: "C:\Program Files\Counter-Strike Source\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "C:\Program Files\Counter-Strike Source\cstrike" "c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone"
Valve Software - vbsp.exe (Dec 11 2006)
2 threads
materialPath: C:\Program Files\Counter-Strike Source\cstrike\materials
Loading c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone.vmf
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (5)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (4)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (10)
writing c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone.prt...Too many portal verts
|
|
|
|
Backup |
Přidané 21.05.2012 10:54
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
A co čeho teda děláš? 1.6 nebo source? |
|
|
|
Habax |
Přidané 21.05.2012 12:00
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Loading c:\users\era\desktop\mapy\mapy\mapy sracky\finalone.vmf
robí to do sourca |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 21.05.2012 14:58
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
no první sem to dělal ve VHE 3.5 pro 1.6ku ale pak sem zjistil že je asi moc velká tak sem ji otevrel v 4.1 a ze to bude pro sourc teda no jenze nevim co stim ted
|
|
|
|
Habax |
Přidané 21.05.2012 15:15
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
neviem prečo som dostal palec dole, ešte aj v prvom príspevko napísal: Dělám v VHE 4.1.. |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 21.05.2012 18:53
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@Mrbest
Psal jsem ti ,optimalizovat.
Máš tam hafo portálů ,je třeba převést složité struktury na func detail.
VHE41LAb |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 22.05.2012 14:23
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
jak optimalizovat?
já sem myslel že to je použití textury "nodraw" včera sem našel výbornou stránku jenže je anglicky a přes google to neni nic moc překlad (tady sem i zjistil že anulování by se nemělo pužívat tak že se sním označí celá mapa)
co je to portal?
a jak se používá to func_detail to už sem zahlédl pár zmínek o tom |
|
|
|
Habax |
Přidané 22.05.2012 18:19
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
pozri si článok o optimalizácii, i keď je to do 3.5 tak hlavnú myšlienku dúfam pochopíš |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 22.05.2012 19:02
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
a vhlt je i pro vhe 4.1?
ty portaly sou enom v pripade schodu a vyvýšenin a pater proste?
Upravil/a Mrbest dne 22.05.2012 19:30 |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 22.05.2012 21:19
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
portaly (visleafy)
func detail:
sloupy, podstavce a podpěry
volně stojící stěny
Závěsné chodníky
šikmé plochy
drobné stavby
otočené struktury
velmi malé nebo tenké struktury (okna)
brushe mimo mřižku
náhled dole obrázek
PS:
nebo převést na modely
amater1001 přiložil následující obrázek:
[20.46Kb]
Upravil/a amater1001 dne 22.05.2012 21:49
VHE41LAb |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 23.05.2012 18:37
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
převést na model myslíš "move to world" nebo to je neco jineho? a jak se používá to func detail? našel sem jenom env detail controller |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 23.05.2012 22:57
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
označit brush- tie to entity - func detai l
V hamru 4.1 se dají převádět (kompilovat) brushe na modely (mdl) pluginem.
Asi napíšu o tom článek a pošlu backupovi.
VHE41LAb |
|
|
|
Habax |
Přidané 24.05.2012 05:55
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
dodatok pre mrbest: move to world sa používa keď chceš entitu premeniť speť na brush |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 24.05.2012 14:58
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
já vůbec nevím co mám dělat mám udělanou mapu func detail mam teda pouzit skoro na vsechno nebo co tam mam všechno dělat co já vím co je optimalizace
šak tady takové články vůbec nejsou vy ste mazáci ,mluvíte na mě moc odborně
já bych potřeboval nejaký seznam věcí co mám všechno udělat
Upravil/a Mrbest dne 24.05.2012 15:21 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.05.2012 15:16
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mrbest napsal:
ježiši jak se tady maže komentář
V editaci příspěvku se někde dá zatrhnout Vymazat diskuzi. To smaže jen ten jeden příspěvek, ne celý topic.
Upravil/a XXL_cz dne 24.05.2012 15:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 24.05.2012 15:53
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@Mrbest
Za tu mapu by se nemusel stydět kdejaký mazák.
Je dekompilovaná?
Dole na obrazku - ta lavka je jedna z mála věcí co má být func detail.
amater1001 přiložil následující obrázek:
[339.24Kb]
VHE41LAb |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 24.05.2012 16:07
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
nic takového sem nedělal takže asi ne
takže třeba ty stoly co jdou vidět pod tím mostem atd. func detail nepotřebují? a je velký rozdíl u func detail low nebo high?
a vadí když mám celou mapu kromě textur co jdou vidět označenou texturou "nodraw" ?
Upravil/a Mrbest dne 24.05.2012 16:10 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.05.2012 16:31
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mrbest napsal:
takže třeba ty stoly co jdou vidět pod tím mostem atd. func detail nepotřebují?
To je právě to, co to potřebuje ze všeho nejvíc. Na func detail převáděj nábytek, bedny, nějaký šutr uprostřed velké plochy atd.
Prostě malé věci na větší ploše, které tu plochu rozdělí na víc zbytečných částí.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Mrbest |
Přidané 24.05.2012 16:37
|
Člen
Hodnocení: -63 (19%) Příspěvek: 28
Založený: 15.04.12
|
ok nejak tak sem si to myslel a treba kdyz je rada oken? oznacit jen ty okna a func detail? inak je nejaky limit na to nebo tak??
chápu to tak že func detail se používá jako tlačítko Group?
Upravil/a Mrbest dne 24.05.2012 16:52 |
|
|