Ovladatelný teleport
|
knightrider |
Přidané 30.06.2012 01:11
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Ahojte, tak jsem tu zpět
Holt stále potřebuji poradit i od ostatních...
Tentokráte jsem se vrhl na Jailbreak mapu a dělám atrakci v podobě bludiště - důmyslného bludiště.
Oč jde: Na startu máte 3 tlačítka, zmáčknete-li jedno, tak vám vyjede v bludišti brush, který mají hráči najít. Ale
šlo by, aby když vyjede ten brush, se aktivoval i teleport, tak aby blízkosti toho brushe vás to teleportovalo do cíle, ale pokud by nebyl tento brush aktivován, tak aby
ani teleport nefungoval, jelikož tam mám další 2 možnosti hledání ? Mám tam nastavené i další doplňky,které jsou tu nepodstatné a pokud by to šlo, tak to bude unikát.
Díky (zase) za odpověď a pomoc |
|
|
|
Backup |
Přidané 30.06.2012 12:50
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ok.
Vytvoříš si:
> tlačítko - func_button, target nastavíš brush1
> "ten brush" - func_door, směr vyjíždění nahoru, delay before close -1, dáš ho pod podlahu a Name dáš brush1
> teleport - trigger_teleport, Name dáš teleport1
> cíl teleportu - info_teleport_destination, Name dáš destination1
To by bylo to klasicé, teď ještě přidáš 2x trigger_changetarget, kde prvnímu nastavíš:
Name: brush1
Target: teleport1
New target: destination1
A druhému nastavíš:
Name: game_playerspawn
Target: teleport1
To by mělo být všechno pro jednu tuhle srandičku, pak to ještě 2x zopakuješ pro další dvě tlačítka, přičemž samozřejmě místo jedničky dáš dvojku a trojku. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 02.07.2012 16:53
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Díky, funguje a vypadá to dobře
Ale další otázka:
Jak si mohu udělat vlastní decal?
Vlastní textury umím, ale při vložení decalu do wadu mi celý zčerná... |
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.07.2012 18:38
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Vlastní decaly nejdou. Vysvětlení tu Backup už psal. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 05.07.2012 17:01
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
škoda, že nejdou...
Avšak zas přicházím s dalším dotazem.
Vložil jsem do mapy modely a onulloval je, ale 1 model mi jakoby zmizel a ostatní mí zprůhlednily zem a zdi. Co s tím?
Také jsem tvořil skály pomocí null, ale v nějaké určité vzdálenosti mi to jakoby zprůhlednilo textury, takže jsem zas viděl skrz... |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.07.2012 17:26
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
U těch modelů to onullování musíš převést na entitu, protože když se dotýká jiného brushu, sjednotí se snim. A protože není vidět, tak to vypadá jako by to v něm udělalo díru. A taky začátek modelu nesmí být v žádném world brushu jinak není vidět. Takže převést třeba na func_wall.
A jestli chceš onullovat něco, co má jenom blokovat pohyb hráče, tak použij texturu CLIP. Tu na entitu převádět nemusíš.
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 17:27
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
knightrider |
Přidané 06.07.2012 01:39
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Všem vám třem děkuji, pomáháte mi s mapou, která se už začíná rýsovat
Nyní mám na váš ale další dotaz.
Náledí > func_friction
Když vlezu na aaa triger označený touto entitou (náledí), tak vše funguje, ale když z něj slezu, tak brusím dál. Jaké je řešení, že když slezu, tak zas běhám tak, jako jsem se spawnul? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.07.2012 10:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Musíš na okraje toho func_friction dát další func_friction který to zruší. (bude mít nastavenou žádnou klouzavost)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
knightrider |
Přidané 07.07.2012 15:52
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
No vypadá to nadějně asi to bude nejlepší mapka, co jsem kdy udělal.
Avšak mám spoustu nápadů, ale potřebuji helpnout. Jeden z nich je:
Výtah mezi dvěma patry (klasika - umím), ale jak udělat, že když přijede výtah do daného poschodí, že se otevřou i dveře (výtah bude jen kabinka, dveře by byly v patrech zvlášť) a když odjede výtah, že se zas ty dveře zavřou?
Díky (again). |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.07.2012 17:34
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
V path_corneru je políčko Fire On Pass. Tam napiš název těch dveří, které se mají otevřít, když je výtah v tom path_corneru.
Se zavřením při odjezdu to bude trochu horší, ale i to se dá. jen nevím, jestli to ode mě pochopíš:
Musíš si vytvořit v patře dole i nahoře kopii toho path_corneru, dát ho přesně na stejné místo jak byl ten původní, zrušit mu ve vlastnostech wait for retrige, změnit název např. z vytah_tr1 na vytah_tr1b (v obou patrech) a nastavit další cíl toho 1. path_corneru co tam byl předtím na tu kopii aby nim jako kdyby projel při odjíždění do jiného patra. Tomu pak nastav ve Fire On Pass zase ty dveře aby je to zavřelo.
Funguje to tak, že dohromady máš vlastně místo 2 path_cornerů 4, (v každém patře 2) na jednom který otevře dveře po zastavení. To čeká na další aktivovaní výtahu a ten pak "projede" tou kopií která je přesně na stejnym místě a to potom zase při odjezdu dveře zavře.
Upravil/a XXL_cz dne 07.07.2012 18:43
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
knightrider |
Přidané 07.07.2012 19:32
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Takže moc ti děkuji a smekám, jelikož asi by mě to nenapadlo. (stejně tak smekám před Backupem s tím teleportem)
Ale jen doplním, že pro 100% funkčnost je potřeba místo 2 a 4 path_cornerů pět
4 jak jsi popisoval ty, ale tvůj systém lze poprvé spustit jen z jednoho určeného patra, jelikož jinak dělají dveře neplechu. Takže jsem přidal do středu dráhy výtahu 1 navíc, na kterém bude výtah stát před spuštěním (wait for retrige). Sice tu je možnost 50%, že výtah nepojede rovnou do vašeho patra, ale do toho druhého a až potom k vám, ale aby dveře fungovaly jak mají, tak je potřeba si těch pár vteřin počkat.
Thanks for help.
Upravil/a knightrider dne 07.07.2012 19:33 |
|
|