tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Elektrika u dveří, zničitelní dveře
MpPozor
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.07.2012 09:54
Člen

Hodnocení: +64 (96%)
Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10

Zdravím všechny,

při tvorbě mapy jsem si dal do stěny "zničené" dveře a chtěl bych, aby u nich byla elektřina (jakoby blesky). Tento efekt bych chtěl též použít u zničeného světla.

Druhá věc na kterou se chci zeptat je, jak udělat dveře, které jsou otevřít, ale i zničit. Tím zničit myslím po částech (ano, bude potřeba je udělat z více brushů).
Jsem LAMA, ale nestydím se za to.
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.07.2012 12:48
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...
Mám rád sušenky.
+1
 
www.dominio.tvorbamap.cz
MpPozor
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 09:19
Člen

Hodnocení: +64 (96%)
Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10

Dominio napsal:
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...


Tu druhou věc opravdu nepotřebuju, ale dělám pro kámoše SP mapu pro HL 1, tak by se to tam asi hodilo.
Jsem LAMA, ale nestydím se za to.
±0
 
Wolf_map
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 11:45
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Dominio napsal:
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...


Skutočne by to šlo? A nechcel by si ten tvoj plán dotiahnuť a zvrejniť? Celkom ma to zaujíma.
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 11:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jo, šlo by to. func_breakable se dá nahradit entitou func_guntarget, která může jezdit. Ty části by stačilo udělat jako func_train který pak budou po "zničení" func_guntargetu odlítávat pod mapu přes změnu targetu na jinej path_corner.
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 12:35
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 23:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak, něco jsem vymyslel, ale v MP je to nepoužitelný, protože u toho nějak nejde vyřešit reset. func_guntarget oproti func_train nebere teleporty, ani změnu rychlosti, takže je to dost nahovno.

Přikládám ukázku v .bsp. Jestli je to ono, tak napiš a já se budu snažit přiložit .rmf s texturama, který má každej. Ale neumim nato napsat návod a .rmf je nepřehledný takže to bude horší. Navíc je k tomu potřeba novější VHLT kompilátory, které mají texturu BoundingBox (Určuje něco jako ohraničující kvádr nebo rozměr entity a tím i místo, kterým to jezdí po path_cornerech - standartně to je maximální šířka entity.)

EDIT: A jestli to budeš chtít vyzkoušet víckrát, napiš do konzole restart
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
brkdoor.bsp
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 23:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
nomad
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.07.2012 20:48
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

nevem ci pomozem ale neni to podobne co ty chces?
http://modmapping...nky/54.htm
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-2
 
eq2
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.04.2015 18:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1 (57%)
Příspěvek: 10
Založený: 28.12.14

XXL_cz je to užasné, škoda že to nefunguje.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware