Elektrika u dveří, zničitelní dveře
|
MpPozor |
Přidané 04.07.2012 09:54
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
Zdravím všechny,
při tvorbě mapy jsem si dal do stěny "zničené" dveře a chtěl bych, aby u nich byla elektřina (jakoby blesky). Tento efekt bych chtěl též použít u zničeného světla.
Druhá věc na kterou se chci zeptat je, jak udělat dveře, které jsou otevřít, ale i zničit. Tím zničit myslím po částech (ano, bude potřeba je udělat z více brushů).
Jsem LAMA, ale nestydím se za to. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.07.2012 12:48
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?... |
|
|
|
MpPozor |
Přidané 05.07.2012 09:19
|
Člen
Hodnocení: +64 (96%) Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10
|
Dominio napsal:
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...
Tu druhou věc opravdu nepotřebuju, ale dělám pro kámoše SP mapu pro HL 1, tak by se to tam asi hodilo.
Jsem LAMA, ale nestydím se za to. |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 05.07.2012 11:45
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Dominio napsal:
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...
Skutočne by to šlo? A nechcel by si ten tvoj plán dotiahnuť a zvrejniť? Celkom ma to zaujíma. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.07.2012 11:57
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo, šlo by to. func_breakable se dá nahradit entitou func_guntarget, která může jezdit. Ty části by stačilo udělat jako func_train který pak budou po "zničení" func_guntargetu odlítávat pod mapu přes změnu targetu na jinej path_corner.
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 12:35
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.07.2012 23:06
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak, něco jsem vymyslel, ale v MP je to nepoužitelný, protože u toho nějak nejde vyřešit reset. func_guntarget oproti func_train nebere teleporty, ani změnu rychlosti, takže je to dost nahovno.
Přikládám ukázku v .bsp. Jestli je to ono, tak napiš a já se budu snažit přiložit .rmf s texturama, který má každej. Ale neumim nato napsat návod a .rmf je nepřehledný takže to bude horší. Navíc je k tomu potřeba novější VHLT kompilátory, které mají texturu BoundingBox (Určuje něco jako ohraničující kvádr nebo rozměr entity a tím i místo, kterým to jezdí po path_cornerech - standartně to je maximální šířka entity.)
EDIT: A jestli to budeš chtít vyzkoušet víckrát, napiš do konzole restart
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
brkdoor.bsp
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 23:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 06.07.2012 20:48
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
nevem ci pomozem ale neni to podobne co ty chces?
http://modmapping...nky/54.htm
|
|
|
|
eq2 |
Přidané 06.04.2015 18:39
|
Člen
Hodnocení: +1 (57%) Příspěvek: 10
Založený: 28.12.14
|
XXL_cz je to užasné, škoda že to nefunguje. |
|
|