tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Elektrika u dveří, zničitelní dveře
MpPozor
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.07.2012 09:54
Člen

Hodnocení: +64 (96%)
Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10

Zdravím všechny,

při tvorbě mapy jsem si dal do stěny "zničené" dveře a chtěl bych, aby u nich byla elektřina (jakoby blesky). Tento efekt bych chtěl též použít u zničeného světla.

Druhá věc na kterou se chci zeptat je, jak udělat dveře, které jsou otevřít, ale i zničit. Tím zničit myslím po částech (ano, bude potřeba je udělat z více brushů).
Jsem LAMA, ale nestydím se za to.
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.07.2012 12:48
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...
+1
 
MpPozor
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 09:19
Člen

Hodnocení: +64 (96%)
Příspěvek: 21
Založený: 13.07.10

Dominio napsal:
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...


Tu druhou věc opravdu nepotřebuju, ale dělám pro kámoše SP mapu pro HL 1, tak by se to tam asi hodilo.
Jsem LAMA, ale nestydím se za to.
±0
 
Wolf_map
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 11:45
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Dominio napsal:
Jakoby blesky? Možná spíš jiskry. No, každopádně zkus entitu env_spark.
A k té druhé věci, na to se vykašli. Nějak by to snad i šlo (teď se mi v hlavě rýsuje plán), ale víš jistě, že to potřebuješ?...


Skutočne by to šlo? A nechcel by si ten tvoj plán dotiahnuť a zvrejniť? Celkom ma to zaujíma.
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 11:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jo, šlo by to. func_breakable se dá nahradit entitou func_guntarget, která může jezdit. Ty části by stačilo udělat jako func_train který pak budou po "zničení" func_guntargetu odlítávat pod mapu přes změnu targetu na jinej path_corner.
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 12:35
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.07.2012 23:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak, něco jsem vymyslel, ale v MP je to nepoužitelný, protože u toho nějak nejde vyřešit reset. func_guntarget oproti func_train nebere teleporty, ani změnu rychlosti, takže je to dost nahovno.

Přikládám ukázku v .bsp. Jestli je to ono, tak napiš a já se budu snažit přiložit .rmf s texturama, který má každej. Ale neumim nato napsat návod a .rmf je nepřehledný takže to bude horší. Navíc je k tomu potřeba novější VHLT kompilátory, které mají texturu BoundingBox (Určuje něco jako ohraničující kvádr nebo rozměr entity a tím i místo, kterým to jezdí po path_cornerech - standartně to je maximální šířka entity.)

EDIT: A jestli to budeš chtít vyzkoušet víckrát, napiš do konzole restart
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
brkdoor.bsp
Upravil/a XXL_cz dne 05.07.2012 23:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
nomad
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.07.2012 20:48
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

nevem ci pomozem ale neni to podobne co ty chces?
http://modmapping...nky/54.htm
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-2
 
eq2
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.04.2015 18:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1 (57%)
Příspěvek: 10
Založený: 28.12.14

XXL_cz je to užasné, škoda že to nefunguje.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 12

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes