Model auta
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:18
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Zdravím!
Predtým, než začnem na ničom robiť, chcel by som sa spýtať, či mi pôjde previesť model auta(vyrobený v kHED) na entitu func_vehicle(či jak sa volá), proste či sa na ňom bude dať jazdiť. |
|
|
|
KoRis |
Přidané 07.07.2012 22:26
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
ne
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:30
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
oO a ako sú potom vyrobené tie perfektné Jeepy, vrtuľníky, Autobusy a podobne v mapách? Hádam to niekto nerobil všetko vo VHE...neverím, že by sa to niekomu chelo...aspoň mne sa to nechce . |
|
|
|
KoRis |
Přidané 07.07.2012 22:34
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Můžou to být modeli, ale nemůžeš s nima jezdit...
Některý jsou udělaný v VHE (třeba ten hnusnej v de_nuke na t spawnu)
Ale většinou to lidé kradou z originálních map jako prefaby.
Do perfektnosti mají myslím dost daleko....
A vrtulník asi myslíš z as_oilrig - animovaný model
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:39
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
KoRis napsal:
Můžou to být modeli, ale nemůžeš s nima jezdit...
To viem, ja s nimi potrebujem jazdiť(jail_ mapa)
KoRis napsal:Některý jsou udělaný v VHE (třeba ten hnusnej v de_nuke na t spawnu)
KoRis napsal:Ale většinou to lidé kradou z originálních map jako prefaby.
Aha. Takže prefaby...díky.
KoRis napsal:A vrtulník asi myslíš z as_oilrig - animovaný model
Nn, myslím skôr taký ako v jail_beach, dá sa s ním jazdiť a nevyerá zle. Ale to bude asi tiež Prefab
A keď už sme pri prefaboch, dajú sa nejak sťahovať a pridávať do VHE alebo len priamo vytvárať si každý sám?
Upravil/a Wolf_map dne 07.07.2012 22:40 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 07.07.2012 22:42
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Dají se stahovat
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:43
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujem, veľmi si mi pomohol a hlavne sa cení, že aj o takomto čase. Ešteže existujú takíto super ľudia |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:15
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Ak potrebuješ nejaké tie prafaby tak určite nejaké najdeš na gamebanane :
tu
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
alebo tu
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
Dúfam že som pomohol.
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:19
How does the fox feel? |
|
|
|
Habax |
Přidané 07.07.2012 23:16
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ja sa zapojím: v jail mapách je to skutočne prefab, ako func_train, + vrtula ako func rotating. myslím že je to dostatočne vyriešené |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 23:19
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujeeem pekne všetkým, ešte jedna otázočka, akm mám vkladať stiahnuté prefaby? |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:21
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Wolf_map napsal:
Ďakujeeem pekne všetkým, ešte jedna otázočka, akm mám vkladať stiahnuté prefaby?
1. Stiahni si to
2. rozpartuj si to
3. otvor si .rmf súbor cez hammer
4. označ všetky burshe
5. nakopíruj do mapy
(prípadne si môžeš vytvoriť vlastný prefab. )
//EDIT:
tutorial na to ako vytvoriť prefab najdeš tu:
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:30
How does the fox feel? |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 23:26
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujem . |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:29
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Wolf_map napsal:
Ďakujem .
Vôbec nieje zač búfam že sa ti tvoja mapa podarí a určite ju potom zaves na fórum
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:29
How does the fox feel? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.07.2012 23:37
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Model se dá dát do entity, ale to už se musí přes bsp edit. Tam se přepíše model místo čísla na cestu k tomu modelu. Jsem to zkoušel u func_button a tam to šlo, takže možná to půjde i u func_vehicle.
Ale stim se musí hrát dýl, aby tam ten model seděl dobře.
Upravil/a XXL_cz dne 07.07.2012 23:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 23:42
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
To by som už musel byť iný macher (aspoň ako ty).
A ozaj, keď už je táto téma o autíčkach, tak sa opýtam niečo, čo je mierne od veci, ale súvisí s CS autíčkami, konkrétne niekde v článku o autách som zbadal, že minimálna veľkosť brushu, ktorý prevedieme na entitu func_vehiclecontrol(či jak sa volá xD) je veľkosť hráča. Ak by som chcel, aby sa auto dalo ovládať len v čupe, stačí veľkosť čupiaceho hráča? Šlo by to, alebo nie? |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:45
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Wolf_map napsal:
To by som už musel byť iný macher (aspoň ako ty).
A ozaj, keď už je táto téma o autíčkach, tak sa opýtam niečo, čo je mierne od veci, ale súvisí s CS autíčkami, konkrétne niekde v článku o autách som zbadal, že minimálna veľkosť brushu, ktorý prevedieme na entitu func_vehiclecontrol(či jak sa volá xD) je veľkosť hráča. Ak by som chcel, aby sa auto dalo ovládať len v čupe, stačí veľkosť čupiaceho hráča? Šlo by to, alebo nie?
myslím že ano ale v tom "aute" musí byť miesto na postavenie xD inak sa ti auto nepohne a pri výstupe dostaneš pecku o sile "damage with block".
//EDIT:
miesto na postavenie aspoň 64HU (HU = hammer jednotiek) viac v:
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
Výcuc: Damage on crush: kolik uberete hp tomu, koho přejedete
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:51
How does the fox feel? |
|
|
|
KoRis |
Přidané 08.07.2012 11:15
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Ehm... bigne....
stojící hráč (≥ 73 hu)
http://tvorbamap....?page_id=8
a
http://tvorbamap....icle_id=40
Upravil/a KoRis dne 08.07.2012 11:17
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
bign |
Přidané 08.07.2012 11:18
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Je to možné ja sa nehádam, díky za opravu
Upravil/a bign dne 08.07.2012 11:20
How does the fox feel? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 08.07.2012 11:33
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Model má 64, ale kolizní box 73.
A ten model do toho func_vehicle je nepoužitelný, protože to pak je průchodný. Teď jsem to skoušel, sem si právě myslel, že blokování zůstane a vzhledově tam bude na originu ten model.
Upravil/a XXL_cz dne 08.07.2012 11:37
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|