Model auta
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:18
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Zdravím!
Predtým, než začnem na ničom robiť, chcel by som sa spýtať, či mi pôjde previesť model auta(vyrobený v kHED) na entitu func_vehicle(či jak sa volá), proste či sa na ňom bude dať jazdiť. |
|
|
|
KoRis |
Přidané 07.07.2012 22:26
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
ne
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:30
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
oO a ako sú potom vyrobené tie perfektné Jeepy, vrtuľníky, Autobusy a podobne v mapách? Hádam to niekto nerobil všetko vo VHE...neverím, že by sa to niekomu chelo...aspoň mne sa to nechce . |
|
|
|
KoRis |
Přidané 07.07.2012 22:34
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Můžou to být modeli, ale nemůžeš s nima jezdit...
Některý jsou udělaný v VHE (třeba ten hnusnej v de_nuke na t spawnu)
Ale většinou to lidé kradou z originálních map jako prefaby.
Do perfektnosti mají myslím dost daleko....
A vrtulník asi myslíš z as_oilrig - animovaný model
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:39
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
KoRis napsal:
Můžou to být modeli, ale nemůžeš s nima jezdit...
To viem, ja s nimi potrebujem jazdiť(jail_ mapa)
KoRis napsal:Některý jsou udělaný v VHE (třeba ten hnusnej v de_nuke na t spawnu)
KoRis napsal:Ale většinou to lidé kradou z originálních map jako prefaby.
Aha. Takže prefaby...díky.
KoRis napsal:A vrtulník asi myslíš z as_oilrig - animovaný model
Nn, myslím skôr taký ako v jail_beach, dá sa s ním jazdiť a nevyerá zle. Ale to bude asi tiež Prefab
A keď už sme pri prefaboch, dajú sa nejak sťahovať a pridávať do VHE alebo len priamo vytvárať si každý sám?
Upravil/a Wolf_map dne 07.07.2012 22:40 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 07.07.2012 22:42
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Dají se stahovat
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 22:43
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujem, veľmi si mi pomohol a hlavne sa cení, že aj o takomto čase. Ešteže existujú takíto super ľudia |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:15
|
Člen
Hodnocení: +88 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Ak potrebuješ nejaké tie prafaby tak určite nejaké najdeš na gamebanane :
tu
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
alebo tu
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
Dúfam že som pomohol.
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:19
How does the fox feel? |
|
|
|
Habax |
Přidané 07.07.2012 23:16
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ja sa zapojím: v jail mapách je to skutočne prefab, ako func_train, + vrtula ako func rotating. myslím že je to dostatočne vyriešené ![:)](../images/smiley/smile.gif) |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 23:19
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujeeem pekne všetkým, ešte jedna otázočka, akm mám vkladať stiahnuté prefaby? |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:21
|
Člen
Hodnocení: +88 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Wolf_map napsal:
Ďakujeeem pekne všetkým, ešte jedna otázočka, akm mám vkladať stiahnuté prefaby?
1. Stiahni si to ![:D](../images/smiley/grin.gif)
2. rozpartuj si to
3. otvor si .rmf súbor cez hammer
4. označ všetky burshe
5. nakopíruj do mapy
(prípadne si môžeš vytvoriť vlastný prefab. )
//EDIT:
tutorial na to ako vytvoriť prefab najdeš tu:
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:30
How does the fox feel? |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 23:26
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujem . |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:29
|
Člen
Hodnocení: +88 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Wolf_map napsal:
Ďakujem ![:)](../images/smiley/smile.gif) .
Vôbec nieje zač búfam že sa ti tvoja mapa podarí a určite ju potom zaves na fórum
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:29
How does the fox feel? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.07.2012 23:37
|
![Avatar člena](../images/avatars/hammer_logo[87].png)
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Model se dá dát do entity, ale to už se musí přes bsp edit. Tam se přepíše model místo čísla na cestu k tomu modelu. Jsem to zkoušel u func_button a tam to šlo, takže možná to půjde i u func_vehicle.
Ale stim se musí hrát dýl, aby tam ten model seděl dobře.
Upravil/a XXL_cz dne 07.07.2012 23:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 07.07.2012 23:42
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
To by som už musel byť iný macher (aspoň ako ty).
A ozaj, keď už je táto téma o autíčkach, tak sa opýtam niečo, čo je mierne od veci, ale súvisí s CS autíčkami, konkrétne niekde v článku o autách som zbadal, že minimálna veľkosť brushu, ktorý prevedieme na entitu func_vehiclecontrol(či jak sa volá xD) je veľkosť hráča. Ak by som chcel, aby sa auto dalo ovládať len v čupe, stačí veľkosť čupiaceho hráča? Šlo by to, alebo nie? |
|
|
|
bign |
Přidané 07.07.2012 23:45
|
Člen
Hodnocení: +88 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Wolf_map napsal:
To by som už musel byť iný macher ![:D](../images/smiley/grin.gif) (aspoň ako ty).
A ozaj, keď už je táto téma o autíčkach, tak sa opýtam niečo, čo je mierne od veci, ale súvisí s CS autíčkami, konkrétne niekde v článku o autách som zbadal, že minimálna veľkosť brushu, ktorý prevedieme na entitu func_vehiclecontrol(či jak sa volá xD) je veľkosť hráča. Ak by som chcel, aby sa auto dalo ovládať len v čupe, stačí veľkosť čupiaceho hráča? Šlo by to, alebo nie?
myslím že ano ale v tom "aute" musí byť miesto na postavenie xD inak sa ti auto nepohne a pri výstupe dostaneš pecku o sile "damage with block". ![:D](../images/smiley/grin.gif)
//EDIT:
miesto na postavenie aspoň 64HU (HU = hammer jednotiek) viac v:
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
Výcuc: Damage on crush: kolik uberete hp tomu, koho přejedete
Upravil/a bign dne 07.07.2012 23:51
How does the fox feel? |
|
|
|
KoRis |
Přidané 08.07.2012 11:15
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Ehm... bigne....
stojící hráč (≥ 73 hu)
http://tvorbamap....?page_id=8
a
http://tvorbamap....icle_id=40
Upravil/a KoRis dne 08.07.2012 11:17
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
bign |
Přidané 08.07.2012 11:18
|
Člen
Hodnocení: +88 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Je to možné ja sa nehádam, díky za opravu
Upravil/a bign dne 08.07.2012 11:20
How does the fox feel? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 08.07.2012 11:33
|
![Avatar člena](../images/avatars/hammer_logo[87].png)
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Model má 64, ale kolizní box 73.
A ten model do toho func_vehicle je nepoužitelný, protože to pak je průchodný. Teď jsem to skoušel, sem si právě myslel, že blokování zůstane a vzhledově tam bude na originu ten model.
Upravil/a XXL_cz dne 08.07.2012 11:37
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|