updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Tohle je moje první pořádná mapa. Doufám že budete mít všechny wady, ale uvidíme. Předem dík za vyzkoušení. Uvítám jakékoliv připomínky.
mejvit přiložil následujíci soubor: de_mejvitsklad.bsp
Upravil/a mejvit dne 19.07.2010 20:02
I ♥ VHE
njn, zbytečně tam používáš spoustu wadů jako třeba holinorth.wad nebo untitled1.wad, každopádně po úpravě bspeditem je to ok.
Pár rad:
> u těch velkých červených dveří nastavit místo loop soundu nějaký jiný, protože když se ten zvuk sekne, tak je to hrůza protože pak hraje celou hru.
> zvětšit func_ladder aby se na něj hráč lépe "chytil"
> převést detaily (světla, nábytek, atd.) na func_wall, alespoň ty s kruhovou podstavou, bude se ti rychleji kompilovat vis a rad.
Každopádně mapa se mi líbí, ale netestoval jsem ji na hratelnost a balanc týmů. Líbí se mi hlavně jak se dá na T spawnu rozstřelit šachta na stropě, skočit na žebřík uvnitř, vylézt nahoru a překvapit CT.
Upravil/a Backup dne 23.07.2010 13:03
Dík moc za zhodnocení. Ty zbytečný wady odstraním.
Abych pravdu řekl tak mně se ani na T spawnu skočit do šachty nepovedlo
Mám na func_wall převést i ty menší bedny? I ♥ VHE
Možná ty co jsou křivě, nejdůležitější jsou světla (to nevypadá hezky) a věci s kruhovou podstavou (to je dost záhul pro VIS). Nepřežeň to s tím, protože brushové entity se vykreslují vždy jako celek (všechny facy) a tak to je při větším počtu kontraproduktivní.
Ještě jsem ti chtěl říct, aby sis správně nascaloval textury na různých místech, myslím že to zábradlí na ct spawnu a nějaký kontejner ve skladu má špatně posunutou texturu.