Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Tohle je moje první pořádná mapa. Doufám že budete mít všechny wady, ale uvidíme. Předem dík za vyzkoušení. Uvítám jakékoliv připomínky.
mejvit přiložil následujíci soubor: de_mejvitsklad.bsp
Upravil/a mejvit dne 19.07.2010 20:02
I ♥ VHE
njn, zbytečně tam používáš spoustu wadů jako třeba holinorth.wad nebo untitled1.wad, každopádně po úpravě bspeditem je to ok.
Pár rad:
> u těch velkých červených dveří nastavit místo loop soundu nějaký jiný, protože když se ten zvuk sekne, tak je to hrůza protože pak hraje celou hru.
> zvětšit func_ladder aby se na něj hráč lépe "chytil"
> převést detaily (světla, nábytek, atd.) na func_wall, alespoň ty s kruhovou podstavou, bude se ti rychleji kompilovat vis a rad.
Každopádně mapa se mi líbí, ale netestoval jsem ji na hratelnost a balanc týmů. Líbí se mi hlavně jak se dá na T spawnu rozstřelit šachta na stropě, skočit na žebřík uvnitř, vylézt nahoru a překvapit CT.
Upravil/a Backup dne 23.07.2010 13:03
Dík moc za zhodnocení. Ty zbytečný wady odstraním.
Abych pravdu řekl tak mně se ani na T spawnu skočit do šachty nepovedlo
Mám na func_wall převést i ty menší bedny? I ♥ VHE
Možná ty co jsou křivě, nejdůležitější jsou světla (to nevypadá hezky) a věci s kruhovou podstavou (to je dost záhul pro VIS). Nepřežeň to s tím, protože brushové entity se vykreslují vždy jako celek (všechny facy) a tak to je při větším počtu kontraproduktivní.
Ještě jsem ti chtěl říct, aby sis správně nascaloval textury na různých místech, myslím že to zábradlí na ct spawnu a nějaký kontejner ve skladu má špatně posunutou texturu.