Dvojité dveře (de_dust)
|
DukanDoDO |
Přidané 24.07.2012 14:15
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 13
Založený: 24.07.12
|
Ahoj
Chtěl bych se zeptat, jak vytvořit dvojité dveře jako z de_dustu. Je to vůbec možné?
Předem děkuji za odpověď. |
|
|
|
bign |
Přidané 24.07.2012 14:34
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
ak myslíš Tieto dverce: Spoiler: [ZobrazitSchovat] tak samozrejme že sa dajú vytvoriť a veľmi ľahko -> vytvoríš si Bursh dverí
nakopíruješ a otočíš ho (prípadne použiješ texture lock).
Upravil/a bign dne 24.07.2012 14:38 |
|
|
|
Backup |
Přidané 24.07.2012 15:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Profíci to dělají jinak. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.07.2012 22:17
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
A takhle to dělaj další profíci (trochu jsem to zjednodušil)
Sorry za bug na začátku videa, stalo se to až na youtube.
Upravil/a XXL_cz dne 24.07.2012 22:37
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 24.07.2012 23:51
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
No jo, arch se na to hodí víc, když je to takováhle textura. Já mám všechno raději pěkně v mřížce.
Dobrá výzva, někdy po soutěži bychom si to mohli zopakovat na jiné téma. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 25.07.2012 00:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já chci věci v mřížce hlavně když jde o zdi a takovýhle věci. (Kvůli vzhledu, přehlednosti a jednodušší práci s tím.) Ale u oblouků jsem radši když v tom jde vidět spíš ten oblouk.
Upravil/a XXL_cz dne 25.07.2012 00:46
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Slovis |
Přidané 25.07.2012 08:42
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Tak, když už jste natočili video, tak co ho dát do sekce "videonávody"?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
DukanDoDO |
Přidané 25.07.2012 10:31
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 13
Založený: 24.07.12
|
Děkuju mockrát všem, moc mi to pomohlo ...
Odvádíte tu dobrou práci! |
|
|
|
DukanDoDO |
Přidané 25.07.2012 10:46
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 13
Založený: 24.07.12
|
Video-návody jsou také úžasné!!! Až takovou ochotu jsem opravdu nečekal. Je vidět, že se v tom opravdu vyznáte.
DĚKUJU |
|
|
|
DukanDoDO |
Přidané 25.07.2012 17:28
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 13
Založený: 24.07.12
|
Jestli bych mohl mít ještě menší dotaz, možná už se to tu řešilo, ale jak bych mohl udělat těm dveřím jiný zvuk (po zásahu) a udělat je "průstřelné"... Tu průstřelnost bych možná asi zvládl sám, ale stejně bych to asi celý pokazil.
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 25.07.2012 21:39
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak zvuk ten se bere podle textury. Některé mají nastavený materiál v cstrike/sound/materials.txt a ostatní mají asi nějaký defaultní. Zapisovat nebo měnit materiály textur podle sebe je zbytečný, protože se ten soubor nestáhne hráčům s mapou. (mají ten původní nezměněný) Takže jedině že bys převed ty dveře na func_breakable, nastavil jim materiál v properties a ve flags zatrhnul Only Trigger.
Průstřelnost asi moc neovlivníš, ale takhle tenké dveře jdou prostřelit skoro vším kromě zbraní ze skupiny SMG.
Upravil/a XXL_cz dne 25.07.2012 21:43
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
eq2 |
Přidané 06.04.2015 18:32
|
Člen
Hodnocení: +1 (57%) Příspěvek: 10
Založený: 28.12.14
|
func_detail je pro CS1.6 ? |
|
|