Round timer
|
knightrider |
Přidané 27.07.2012 00:21
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Ahojte!
Ano už zase píšu, ale dostal jsem nápad na zpestření mapy, ale jelikož se mi nedaří najít klíč k úspěchu, tak se zeptám vás
Takže mám mapu ( JB ) a v ní mám umístěný timer, který jsem si stáhl, zde z webu (timer na kzh).
A potřeboval bych poradit jak udělat, aby se timer při začátku kola zapl a ukazoval délku aktuálního kola, ale přitom
se další kolo znovu zapl resetoval a běžel zas od začátku.
Zkráceně: potřebuji ukazatel času, který bude ukazovat vždy délku 1 kola, nikoliv délku mapy.
Doufám, že budete mít nápady a podělíte se s nimi |
|
|
|
Backup |
Přidané 27.07.2012 11:08
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nebude to nic lehkého, udělat resetovatelný timer je mnohem těžší než ten kz, což taky není proházka růžovým sadem.
Až budu mít čas, tak se na to mrknu. Podle toho, jak to bude těžké, na to napíšu článek, nebo to dám jen ke stažení. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 27.07.2012 19:52
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Ok a díky |
|
|
|
Backup |
Přidané 27.07.2012 20:37
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Hele, tak koukám že to půjde i s tím timerem co sis stáhnul. Stačí sepnout multi_reset_all a timer se resetuje. Takže buď vytvoř trigger_relay se jménem game_playerspawn, který bude mít v targetu multi_reset_all, nebo ten multimanager najdi a přejmenuj ho na game_playerspawn. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 28.07.2012 18:31
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Funguje... GJ Backup a díky. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 15.08.2012 14:41
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Takže učinil jsem hrubý návrh mapy (kde to fungovalo bez chybičky), ale poté jsem přešel celou mapu překopat do finální fáze, ale nastal problém:
Nedají se otočit ty sprite číslice (tzn. když otočím timer, tak číslice ne). Samozřejmě, že jsem to zkoušel, ale při každém načtení mapy (jak v VHE, tak i v CS) se zas otočili, tak jak je nechci. Nějaké nápady? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.08.2012 15:01
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nevím jak jsou tam ty sprity nastaveny, ale nejspíš jsou upraveny aby se neotáčely. Asi budeš muset ty sprity upravit (a následně přejmenovat). Zkus se podívat na článek o Pokročilých spritech. (bude se ti hodit typ: 03 (oriented)) |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.08.2012 15:25
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Spíš bude potřeba ten timer ungroupnout, označit ty skupiny spritů a otočit je. Bude to opruz, možná by bylo lehčí otočit celou mapu, nebo udělat konec tak, aby to nebylo potřeba otáčet. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 16.08.2012 02:33
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Takže tomuhle jsem se chtěl vyhnout, ale udělal jsem chybu, a tak jsem to předělal, takže nyní funguje, avšak našel by se další dotaz.
Mám budovu, která se skládá ze šikmých částí (uděláné pomocí cliping tool), avšak ve vhe to vypadá dobře, ale ve hře se mi tam udělaly mezery a nedokážu je odstranit, nějaké nápady? |
|
|
|
Slovis |
Přidané 16.08.2012 06:54
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ahoj, cliping tool je zlo pokud se neumí dobře používat. Chyba je nejspíš v tom, že ti to vyšlo mimo mřížku. Jsou dvě možnosti:
1) použij vertex tool a sprav to do mřížky.
2) smaž a udělej znova, ale tak aby to bylo hezky v mřížce.
Doufám, že to je ten problém ,který si myslím.
Upravil/a Slovis dne 16.08.2012 06:55
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|