tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-1


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-1


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Parkour - špatná kompilace
DukanDoDO
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2012 20:43
Člen

Hodnocení: +9 (71%)
Příspěvek: 13
Založený: 24.07.12

Zdravím,

Vyskytl se mi menší problém, když sem kompiloval svoji parkour mapu. Asi po 100 hodinách čekání mi to vyplivlo tohle: :(

Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\cs


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\cs\hammer\cs_parkour.map" "D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.map"


** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\cs\hammer\hlcsg.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
Entering D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...Error: Entity 0, Brush 18, Side 3: has a coplanar plane at (327, 24, -384), texture CXBRICKF
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

70%...80%...90%... (0.10 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\cs\hammer\hlbsp.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\cs\hammer\hlvis.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\cs\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\cs\hammer\hlrad.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.log for the cause.

----- END hlrad -----



Ještě přikládám map LOG, kdyby bylo potřeba.
===============================

Byl bych vděčný, kdyby mi někdo pomohl. Stačil by mi třeba odkaz i na nějakou diskuzi.

Předem děkuji za odpověď. :)
DukanDoDO přiložil následujíci soubor:
cs_parkour.log
Upravil/a DukanDoDO dne 30.07.2012 20:45
±0
 
bign
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2012 21:25
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

has a coplanar plane at (327, 24, -384), texture CXBRICKF -Bursh s texturou CXBRICKF ktorý leží na súradniciach 327, 24, -384 treba zmazať - choď do Map -> Go to brush number a tam napíš tie súradnice potom ten bursh zmaž a mapu znovu skompiluj.
How does the fox feel?
+2
 
www.bignmaps.yw.sk
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2012 21:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ne, souřadnice se tam napsat nedaj. To co píše bign je pro označení čísla brushu.

Vytvoř si na souřadnicích 0 0 0 (v barevnym barevnej kříži) malej brush, označ ho, dej nahoře Tools -> Transform, vyber move a napiš tam ty souřadnice. Ten brush se ti pak přesune na místo, kde je problém.
Upravil/a XXL_cz dne 30.07.2012 21:47
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
bign
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2012 22:05
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

Tak sorry boss ja som sa riadil iba tým čo si ty radil v topicu "Run problem" a kedže si to napísal ty tak som čakal že to bude pravda :D
Upravil/a bign dne 30.07.2012 22:09
How does the fox feel?
+1
 
www.bignmaps.yw.sk
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2012 22:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ale tam bylo v kompilaci vypsaný očíslování těch špatných brushů, ne souřadnice.

EDIT: I když tady je to taky, já sem si toho nevšim :D Entity 0, Brush 18
Upravil/a XXL_cz dne 30.07.2012 22:44
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
DukanDoDO
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2012 13:11
Člen

Hodnocení: +9 (71%)
Příspěvek: 13
Založený: 24.07.12

Aha, děkuju, hodně jste mi pomohli. Dávám vám palce nahoru :D Mohli byste mi ještě prozradit, jak se tomu příště vyvarovat? Byla to jen vadná textura? moc složitý tvar? nebo něco jiného??
+2
 
bign
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2012 14:34
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

No tak ja si myslím že sa to stalo pri výrobe diery s carvom alebo pri rezaní clipping toolom (s tým clipping toolom som si nie istý) každopádne snaž sa vyvarovať používaniu carve.
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 945
bullet.gif Nejnovější člen: cwotic