Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\cs\hammer\hlcsg.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
Entering D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...Error: Entity 0, Brush 18, Side 3: has a coplanar plane at (327, 24, -384), texture CXBRICKF
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\cs\hammer\hlbsp.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.log for the cause.
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\cs\hammer\hlvis.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.log for the cause.
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\cs\hammer\hlrad.exe D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\cs\cstrike\maps\cs_parkour.log for the cause.
----- END hlrad -----
Ještě přikládám map LOG, kdyby bylo potřeba.
===============================
Byl bych vděčný, kdyby mi někdo pomohl. Stačil by mi třeba odkaz i na nějakou diskuzi.
Předem děkuji za odpověď.
DukanDoDO přiložil následujíci soubor: cs_parkour.log
Upravil/a DukanDoDO dne 30.07.2012 20:45
has a coplanar plane at (327, 24, -384), texture CXBRICKF -Bursh s texturou CXBRICKF ktorý leží na súradniciach 327, 24, -384 treba zmazať - choď do Map -> Go to brush number a tam napíš tie súradnice potom ten bursh zmaž a mapu znovu skompiluj.
How does the fox feel?
Ne, souřadnice se tam napsat nedaj. To co píše bign je pro označení čísla brushu.
Vytvoř si na souřadnicích 0 0 0 (v barevnym barevnej kříži) malej brush, označ ho, dej nahoře Tools -> Transform, vyber move a napiš tam ty souřadnice. Ten brush se ti pak přesune na místo, kde je problém.
Upravil/a XXL_cz dne 30.07.2012 21:47
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Tak sorry boss ja som sa riadil iba tým čo si ty radil v topicu "Run problem" a kedže si to napísal ty tak som čakal že to bude pravda
Upravil/a bign dne 30.07.2012 22:09
How does the fox feel?
Ale tam bylo v kompilaci vypsaný očíslování těch špatných brushů, ne souřadnice.
EDIT: I když tady je to taky, já sem si toho nevšim Entity 0, Brush 18
Upravil/a XXL_cz dne 30.07.2012 22:44
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Aha, děkuju, hodně jste mi pomohli. Dávám vám palce nahoru Mohli byste mi ještě prozradit, jak se tomu příště vyvarovat? Byla to jen vadná textura? moc složitý tvar? nebo něco jiného??
No tak ja si myslím že sa to stalo pri výrobe diery s carvom alebo pri rezaní clipping toolom (s tým clipping toolom som si nie istý) každopádne snaž sa vyvarovať používaniu carve.
How does the fox feel?