tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Výtah s prosklenou částí
T3cK
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 09:03
Člen

Hodnocení: +99 (81%)
Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10

Určitě všichni znáte ty moderní prosklený výtahy, a mě by zajímalo jak by bylo možné udělat výtah který by měl např. jednu stranu ze skla přes které by bylo vidět ?
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 10:16
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Šlo by to udělat na stejný způsob jako prosklené dveře. Tudíž to vlastně budou dva výtahy. Jen si musíš dát pozor, aby to hráč nějak nemohl zabugovat.
+2
 
T3cK
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 11:00
Člen

Hodnocení: +99 (81%)
Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10

No s tím bugnutím výtahu bude zřejmě největší problém, ale jinak díky ;)
±0
 
KoRis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 11:58
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

Všechno jde bugnout...
Jedině můžeš dát okamžitou smrt, když se o to někdo pokusí
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 12:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ale stejně i tak se to nachvilku zastaví takže se to bugne.

Já si myslim že nejjednodušší by bylo použít nový VHLT, kde je speciální textura bounding_box, která určuje takový ten rozměrový rámeček entity. (tím jde i krásně určit "origin" pro func_train) Stačí celý výtah překrýt brushem s touhle texturou a přidat jí k entitě výtahu. úplně stejně velký brush na stejném místě i pak pro to sklo.

Tím se vyhnem přidávání extra path_cornerů pro sklo u výtahu a možná taky když to někdo bugne, tak se bugnou (nachvilku zaseknou) obě naráz. Takže by se neměl výtah a sklo od výtahu posunout od sebe.


EDIT: Bacha, nepoužívat bounding_box jenom kolem path_cornerů aby se určilo místo ježdění! to způsobí, že jak hráč nevidí ohraničovací rámeček entity (bounding_box) tak entita zmizí z pohledu a může se stát, že se to bude dít i když je ještě vidět.
Upravil/a XXL_cz dne 15.08.2012 12:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 12:49
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

XXL_cz: imho to pořád půjde bugnout. Tohle jsme řešili s Xpunem. Stačí vyplnit ty části tranu kde bude sko CLIPem a u toho druhého trainu naopak.
img268.imageshack.us/img268/9756/vytah.png
(zleva: předloha, train jen s pevnými částmi výtahu, train jen se sklem)
Potom to už opravdu nepůjde bugnout a vyřeší se tím i ty originy, takže nebude potřeba použít boundingbox.
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 4

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes