tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Výtah s prosklenou částí
T3cK
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 09:03
Člen

Hodnocení: +99 (81%)
Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10

Určitě všichni znáte ty moderní prosklený výtahy, a mě by zajímalo jak by bylo možné udělat výtah který by měl např. jednu stranu ze skla přes které by bylo vidět ?
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 10:16
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Šlo by to udělat na stejný způsob jako prosklené dveře. Tudíž to vlastně budou dva výtahy. Jen si musíš dát pozor, aby to hráč nějak nemohl zabugovat.
Mám rád sušenky.
+2
 
www.dominio.tvorbamap.cz
T3cK
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 11:00
Člen

Hodnocení: +99 (81%)
Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10

No s tím bugnutím výtahu bude zřejmě největší problém, ale jinak díky ;)
±0
 
KoRis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 11:58
Člen

Hodnocení: +1547 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

Všechno jde bugnout...
Jedině můžeš dát okamžitou smrt, když se o to někdo pokusí
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 12:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ale stejně i tak se to nachvilku zastaví takže se to bugne.

Já si myslim že nejjednodušší by bylo použít nový VHLT, kde je speciální textura bounding_box, která určuje takový ten rozměrový rámeček entity. (tím jde i krásně určit "origin" pro func_train) Stačí celý výtah překrýt brushem s touhle texturou a přidat jí k entitě výtahu. úplně stejně velký brush na stejném místě i pak pro to sklo.

Tím se vyhnem přidávání extra path_cornerů pro sklo u výtahu a možná taky když to někdo bugne, tak se bugnou (nachvilku zaseknou) obě naráz. Takže by se neměl výtah a sklo od výtahu posunout od sebe.


EDIT: Bacha, nepoužívat bounding_box jenom kolem path_cornerů aby se určilo místo ježdění! to způsobí, že jak hráč nevidí ohraničovací rámeček entity (bounding_box) tak entita zmizí z pohledu a může se stát, že se to bude dít i když je ještě vidět.
Upravil/a XXL_cz dne 15.08.2012 12:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2012 12:49
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1217
Založený: 12.12.09

XXL_cz: imho to pořád půjde bugnout. Tohle jsme řešili s Xpunem. Stačí vyplnit ty části tranu kde bude sko CLIPem a u toho druhého trainu naopak.
img268.imageshack.us/img268/9756/vytah.png
(zleva: předloha, train jen s pevnými částmi výtahu, train jen se sklem)
Potom to už opravdu nepůjde bugnout a vyřeší se tím i ty originy, takže nebude potřeba použít boundingbox.
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware