Výtah s prosklenou částí
|
T3cK |
Přidané 15.08.2012 09:03
|
Člen
Hodnocení: +99 (81%) Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10
|
Určitě všichni znáte ty moderní prosklený výtahy, a mě by zajímalo jak by bylo možné udělat výtah který by měl např. jednu stranu ze skla přes které by bylo vidět ? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.08.2012 10:16
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Šlo by to udělat na stejný způsob jako prosklené dveře. Tudíž to vlastně budou dva výtahy. Jen si musíš dát pozor, aby to hráč nějak nemohl zabugovat. |
|
|
|
T3cK |
Přidané 15.08.2012 11:00
|
Člen
Hodnocení: +99 (81%) Příspěvek: 49
Založený: 30.08.10
|
No s tím bugnutím výtahu bude zřejmě největší problém, ale jinak díky |
|
|
|
KoRis |
Přidané 15.08.2012 11:58
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Všechno jde bugnout...
Jedině můžeš dát okamžitou smrt, když se o to někdo pokusí
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.08.2012 12:35
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Ale stejně i tak se to nachvilku zastaví takže se to bugne.
Já si myslim že nejjednodušší by bylo použít nový VHLT, kde je speciální textura bounding_box, která určuje takový ten rozměrový rámeček entity. (tím jde i krásně určit "origin" pro func_train) Stačí celý výtah překrýt brushem s touhle texturou a přidat jí k entitě výtahu. úplně stejně velký brush na stejném místě i pak pro to sklo.
Tím se vyhnem přidávání extra path_cornerů pro sklo u výtahu a možná taky když to někdo bugne, tak se bugnou (nachvilku zaseknou) obě naráz. Takže by se neměl výtah a sklo od výtahu posunout od sebe.
EDIT: Bacha, nepoužívat bounding_box jenom kolem path_cornerů aby se určilo místo ježdění! to způsobí, že jak hráč nevidí ohraničovací rámeček entity (bounding_box) tak entita zmizí z pohledu a může se stát, že se to bude dít i když je ještě vidět.
Upravil/a XXL_cz dne 15.08.2012 12:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.08.2012 12:49
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
XXL_cz: imho to pořád půjde bugnout. Tohle jsme řešili s Xpunem. Stačí vyplnit ty části tranu kde bude sko CLIPem a u toho druhého trainu naopak.
(zleva: předloha, train jen s pevnými částmi výtahu, train jen se sklem)
Potom to už opravdu nepůjde bugnout a vyřeší se tím i ty originy, takže nebude potřeba použít boundingbox. |
|
|