Systém nemůže nalézt uvedený soubor
|
iCrow |
Přidané 23.08.2012 15:09
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 7
Založený: 23.08.12
|
Strávil jsem nad tím půl dne a už fakt nevím, co mám špatně. Hodiny na googlu a nic ... Mám steam, mám ponastavované správné cesty dle vašeho tutoriálu, vytvoří to všechny soubory, ale ten BSP prostě ne. V čem je problém?
Code
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "R:\Steam\SteamApps\icrowcz\counter-strike"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\hammer\maps\new"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\hammer\hlcsg.exe "c:\program files\hammer\maps\new"
Entering c:\program files\hammer\maps\new.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 8 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.00 seconds)
Warning: Wad file '\program files\hammer\zhlt.wad' not found
Using Wadfile: \steam\steamapps\icrowcz\counter-strike\cstrike_czech\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Error: Could not open wad file \program files\hammer\zhlt.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\hammer\maps\new"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\hammer\hlbsp.exe "c:\program files\hammer\maps\new"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\hammer\maps\new.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\hammer\maps\new"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\hammer\hlvis.exe "c:\program files\hammer\maps\new"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\hammer\maps\new.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\hammer\maps\new"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\hammer\hlrad.exe "c:\program files\hammer\maps\new"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\hammer\maps\new.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\hammer\maps\new.bsp" "R:\Steam\SteamApps\icrowcz\counter-strike\cstrike_czech\maps\new.bsp"
The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."
|
|
|
|
Backup |
Přidané 23.08.2012 15:27
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Problém:
Textury jsou na různých discích (jednotkách).
Řešení 1:
Přesunout hammer na stejný disk jako máš csko (R) a přenastavit.
Řešení 2:
Překopírovat zhlt.wad někam na disk R a používat ho místo toho, který je na disku C.
Řešení 3:
Stáhnout si novější kompilátory (VHLT), tam by to už nemělo vadit. |
|
|
|
iCrow |
Přidané 23.08.2012 15:38
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 7
Založený: 23.08.12
|
Funguje, díky, tohle by mě fakt v životě nenapadlo  |
|
|
|
iCrow |
Přidané 23.08.2012 19:43
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 7
Založený: 23.08.12
|
Ještě bych měl dotaz, který je nejhlavější soubor s texturami? Musí ho mít každý při nainstalování cs + musí být obsáhlý. @Backup
Upravil/a iCrow dne 23.08.2012 19:54 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.08.2012 20:53
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak asi nejpoužívanější je halflife.wad ze složky valve která je v csku. Jsou v něm skoro všechny textury ze hry Half-Life 1 (když nepočítám decaly, to je decals.wad)
Upravil/a XXL_cz dne 23.08.2012 20:54
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
iCrow |
Přidané 23.08.2012 21:09
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 7
Založený: 23.08.12
|
XXL_cz napsal:
Tak asi nejpoužívanější je halflife.wad ze složky valve která je v csku. Jsou v něm skoro všechny textury ze hry Half-Life 1 (když nepočítám decaly, to je decals.wad)
Nemám ho v PC, není náhodou jen v nonsteam verzi? |
|
|
|
iCrow |
Přidané 23.08.2012 21:16
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 7
Založený: 23.08.12
|
Jednoduše jsem ho stáhl z netu.  |
|
|