tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

06.04.2025 12:43:12
Po letech jsem si vzpoměl jak jsem na tento server spamoval svoje otřesné výtvory :)

Vzhledem k tomu, že server už je asi dlouho mimo, zkusím se tak do prázdna zeptat, jestli někde není dostupný nějaký archiv uživatelských map.
±0


27.12.2024 17:37:43
pf 2025 when?
+1


25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Ambiguous leafnode
knightrider
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2012 18:54
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Zdravím. Dělám na mapě, ale při kompilaci mi to vyhodilo seznam chyb a nikdy jsem se s nima ještě nesetkal, takže nevím, jak je odstranit

Přikládám log z kompilace (viz spoiler)

Spoiler: [Zobrazit]


2. Problém je takový, že sice mapa jde spustit, ale některé stěny se chovají, jako kdyby byly z textury null. Tzn. že jde skrz ně vidět a tvoří efekt leaku (že když se díváte dovnitř, tak máte vše rozmazané)

3. Problém je takový, že po kompilaci (stále této mapy) se mi některé brushe posunuly o tolik, jako kdyby proběhl posun litosférických desek... Některé brushe se posunuly nahoru, jiné dolů, jiné dopředu, jiné zas dozadu...


Budu vděčný, za vaše rady. Jinak tato kompilace byla na Normal a přes VLHT.
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2012 21:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já si myslim, že všechno souvisí s tou jednou chybou.

Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID ) at (456,1773,104)

To znamená, že na souřadnicích X: 456 Y: 1773 Z: 104 je nějaký brush na kterém se mixuje normální textura a nějaká jinýho druhu (teď si nepamatuju co se myslí tím empty, vypadlo mi to.) Když si přesně doprostřed mapy na souřadnice X: 0 Y: 0 Z: 0 vytvoříš malý brush, označíš ho a pak nahoře v Tools -> Transform do Move napíšeš ty souřadnice z chyby, tak se dostaneš k problémovýmu brushu.

PS: Bude trvat dlouho to všechno opravit. Jedině kdybys věděl, co si udělal špatně a pak už to poznal. Z výpisu kompilace poznáš ty souřadnice k chybným brushům.
Upravil/a XXL_cz dne 26.08.2012 21:53
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
knightrider
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2012 04:53
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

1) Tady je problém ten, že to není pevný bod, ale dané rozmezí, např.: (-1845,-577,-154)-(-1777,-538,-4)
Jinak může to být třeba i textura aaatrigger, která je v mapě, ale není nastavená jako entita nebo jakou texturu myslíš tím jiného druhu?
Popř. dají se vyhledávát brushe dle zadání druhu požadované textury? Asi ne, co?


2) Vyřešil jsem to nakonec tak, že jsem ty brushe smazal a udělal znovu (chyba v clipování)

3) Na tom pracuju, možná to půjde když to opravím podobně jako bod č.2
±0
 
bign
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2012 11:08
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

K tej trojke -> ja som mal takýto problém keď som otáčal príliš malé burshe nemáš to náhodou aj ty tak?
Pretože pri otáčaní malých burshou sa zvyknú zdeformovať alebo celé dokonca posunuť.
EDIT: myslím ze bude lepšie tie burshe previesť na enitu func_detail.
Upravil/a bign dne 27.08.2012 11:24
How does the fox feel?
+1
 
www.bignmaps.yw.sk
knightrider
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2012 16:22
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

1) Stálý problém, zkoušel jsem vyhledat, ale ukazuje to nesmysly (někdy brush, někdy prázdné místo, někdy mimo mapu... A potřeboval bych se toho zbavit :(

2) vyřešena

3) vyřešena po převedení na entitu func_detail a pár technických úpravách

Pokud někdo víte, jak na bod č.1, tak budu vám vděčný
±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.08.2012 07:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, přilož sem prosím mapu a já se na to mrknu.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
bign
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.08.2012 11:20
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

Slovis napsal:
Ahoj, přilož sem prosím mapu a já se na to mrknu.

Slovis -> Prepáč ale ja si myslím ze on potrebuje skorej riešenie ktoré si urobí sám a nie aby mu to niekto urobil...
knightrider napsal:
1) Stálý problém, zkoušel jsem vyhledat, ale ukazuje to nesmysly (někdy brush, někdy prázdné místo, někdy mimo mapu... A potřeboval bych se toho zbavit

knightrider -> skúšal si tento problém riešiť cez map -> check for problems?
Upravil/a bign dne 28.08.2012 11:21
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
Slovis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.08.2012 13:37
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

bigne, já bych se pokusil mu to opravit a pak bych mu napsal jak, chápeš?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
bign
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.08.2012 00:21
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

Slovis napsal:
bigne, já bych se pokusil mu to opravit a pak bych mu napsal jak, chápeš?

Ja teda chápem ale aj tak sa mi to nezdá ako najlepšie riešenie tohoto problému...
pretože kým sám neskúsiš problém vyriešiť tak ti darmo niekto bude vravieť riešenie hoci aj 10 krát..
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes