tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
deathrun_2012
JerRy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2012 22:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Dobrý den, potřeboval bych pomoct s tvorbou mapy deathrun_2012. Jelikož se mi nechtěla vytvářet komplet nová mapa, rozhodl jsem se přetvořit si mapu deathrun_projetocs2. Pokusil jsem se ji najít na netu ve formátu .rmf, ale nic, tak jsem to vzal přes WinBspc. Vyměnil jsem snad všechny původní brushe za jiné se stejnou velikostí, ale jinou texturou. Některé nebylo třeba ani měnit, avšak některé brushe stále ještě brání kompilaci. Hledal jsem je snad všude, a už mi pomalu dochází trpělivost....mohli byste mi s tím prosím někdo pomoct? Díky...
(Mapa je v příloze)
JerRy přiložil následujíci soubor:
deathrun_2012.rmf
±0
 
.....cz
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2012 00:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Měl jsi tam několikrát namixovaný origin s obyčejnou texturou.
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
deathrun_2012_1.rmf
Upravil/a XXL_cz dne 27.08.2012 00:36
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
JerRy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2012 16:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Díky moc za pomoc, avšak nyní mě zlobí entity. Odstranil jsem skoro všechny (včetné pastí) a teď mi to jede, tak snad mi to tak vydrží a ještě jednou díky x)
Upravil/a JerRy dne 27.08.2012 16:03
±0
 
.....cz
JerRy
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.08.2012 19:52
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Bohužel jsem tu zas. Tentokrát mi nefungujou entity typu func ladder, func wall,trigger hurt atp. Všechno jde OK krom těchto entit (a to i pasti...) Pomocte mi prosím...
Dík
JerRy přiložil následujíci soubor:
deathrun_2012_2.rmf
Upravil/a JerRy dne 30.08.2012 21:03
±0
 
.....cz
Slovis
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2012 22:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, můžeš ten problém trochu rozepsat? Ty entity nefungujou vůbec nebo dělají co nechceš? A ještě jedna věc ... když máš skybox, tak je lepší místo 100 entit "light" použít jednu entitu a sice "light_environment", popřípadě ji doplnit tam kde je třeba entitami light.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2012 22:33
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nechtělo se ti tvořit celou mapu, a proto jsi ji dekompiloval, přetvořil jsi skoro všechny brushe a přetexturoval. A teď se štveš s dalším problémem ohledně entit. Myslím že rychlejší by bylo vytvořit tu mapu od základů ;)
No, ale netuším proč by ty entity neměli fungovat. Co se s nimi děje?
±0
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.09.2012 00:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Přilož výpis z kompilace.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
JerRy
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.09.2012 17:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Nechápu proč, ale vždcky, když je trigger_hurt moc velký, tak prostě hází chybu nikoliv při kompilaci, ale při spuštení samotné mapy v csku...jinak mapu už mám hotovou.
PS: Dík za ten light_enviroment :D
±0
 
.....cz
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 8

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes