deathrun_2012
|
JerRy |
Přidané 26.08.2012 22:48
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Dobrý den, potřeboval bych pomoct s tvorbou mapy deathrun_2012. Jelikož se mi nechtěla vytvářet komplet nová mapa, rozhodl jsem se přetvořit si mapu deathrun_projetocs2. Pokusil jsem se ji najít na netu ve formátu .rmf, ale nic, tak jsem to vzal přes WinBspc. Vyměnil jsem snad všechny původní brushe za jiné se stejnou velikostí, ale jinou texturou. Některé nebylo třeba ani měnit, avšak některé brushe stále ještě brání kompilaci. Hledal jsem je snad všude, a už mi pomalu dochází trpělivost....mohli byste mi s tím prosím někdo pomoct? Díky...
(Mapa je v příloze)
JerRy přiložil následujíci soubor:
deathrun_2012.rmf |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.08.2012 00:36
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Měl jsi tam několikrát namixovaný origin s obyčejnou texturou.
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
deathrun_2012_1.rmf
Upravil/a XXL_cz dne 27.08.2012 00:36
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
JerRy |
Přidané 27.08.2012 16:03
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Díky moc za pomoc, avšak nyní mě zlobí entity. Odstranil jsem skoro všechny (včetné pastí) a teď mi to jede, tak snad mi to tak vydrží a ještě jednou díky x)
Upravil/a JerRy dne 27.08.2012 16:03 |
|
|
|
JerRy |
Přidané 30.08.2012 19:52
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Bohužel jsem tu zas. Tentokrát mi nefungujou entity typu func ladder, func wall,trigger hurt atp. Všechno jde OK krom těchto entit (a to i pasti...) Pomocte mi prosím...
Dík
JerRy přiložil následujíci soubor:
deathrun_2012_2.rmf
Upravil/a JerRy dne 30.08.2012 21:03 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 01.09.2012 22:20
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ahoj, můžeš ten problém trochu rozepsat? Ty entity nefungujou vůbec nebo dělají co nechceš? A ještě jedna věc ... když máš skybox, tak je lepší místo 100 entit "light" použít jednu entitu a sice "light_environment", popřípadě ji doplnit tam kde je třeba entitami light.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Dominio |
Přidané 01.09.2012 22:33
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nechtělo se ti tvořit celou mapu, a proto jsi ji dekompiloval, přetvořil jsi skoro všechny brushe a přetexturoval. A teď se štveš s dalším problémem ohledně entit. Myslím že rychlejší by bylo vytvořit tu mapu od základů ;)
No, ale netuším proč by ty entity neměli fungovat. Co se s nimi děje? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 02.09.2012 00:07
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Přilož výpis z kompilace.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
JerRy |
Přidané 05.09.2012 17:40
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Nechápu proč, ale vždcky, když je trigger_hurt moc velký, tak prostě hází chybu nikoliv při kompilaci, ale při spuštení samotné mapy v csku...jinak mapu už mám hotovou.
PS: Dík za ten light_enviroment |
|
|