Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
Čau všichni, ve své mapě jsem vytvořil výbušnou krabici pomocí entity func_breakable ale mám menší problém-ať je krabice nebo magnituda výbuchu sebevětší, efekt(oheň) se mi nezvětšuje, i tak je velikost výbuchu nepřiměřená vzhledem k síle výbuchu kterou tam momentálně mám nastavenou(100) a k velikosti krabici. Když krabice vybuchne, udělá výbuch velký přibližne velikosti krabice samotné. Poradí mi někdo? Nikde jsem v nastavení entity nenašel jak zvětšit explozi.Používám VHLT a fgd používám obě(přiloženné k balíku s hammerem a přiložené k VHLT). Pro jistotu přiložím ještě samotnou mapu.Textury používám ty co obsahuje CS(aspoň ty co jsem našel ve steamáckém balíku) tak doufám,že vám to nebude hlásit chybějící wad. Mapa není hotová tak mě prosím nekritizujte
Předem díky
Tofka_CZ přiložil následujíci soubor: fy_dust_map.bsp
Upravil/a Tofka_CZ dne 28.08.2012 12:52