updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Čau všichni, ve své mapě jsem vytvořil výbušnou krabici pomocí entity func_breakable ale mám menší problém-ať je krabice nebo magnituda výbuchu sebevětší, efekt(oheň) se mi nezvětšuje, i tak je velikost výbuchu nepřiměřená vzhledem k síle výbuchu kterou tam momentálně mám nastavenou(100) a k velikosti krabici. Když krabice vybuchne, udělá výbuch velký přibližne velikosti krabice samotné. Poradí mi někdo? Nikde jsem v nastavení entity nenašel jak zvětšit explozi.Používám VHLT a fgd používám obě(přiloženné k balíku s hammerem a přiložené k VHLT). Pro jistotu přiložím ještě samotnou mapu.Textury používám ty co obsahuje CS(aspoň ty co jsem našel ve steamáckém balíku) tak doufám,že vám to nebude hlásit chybějící wad. Mapa není hotová tak mě prosím nekritizujte
Předem díky
Tofka_CZ přiložil následujíci soubor: fy_dust_map.bsp
Upravil/a Tofka_CZ dne 28.08.2012 12:52