Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
Samozrejme ze sa to dá nastaviť...
Asi jediný spôsob ktorý ma napadá je cez dvere zo záporným damage ktorý "pritlačí" na hráča na spawne a "hitne" ho za -400 EDIT:
bol som to skúsiť vytvoriť a podarilo sa mi to nasledovne:
1.vytvoril som si bursh s texturou aaatrigger cez celý spawn tak aby v nom leželi spawnovacie enity (info_player_start,info_player_deathmatch)
2. vytvoril som si enity multi_manager a trigger_changetarget
3. enite multi_manager som si dal meno once a pridal som si udalosti (pre pridanie je potreba vypnúť "smart edit " ) trigger2 (value 1) a door (value 0)
4. pre enitu trigger_changetarget som si definoval:
Name -> trigger2
target -> trigger
new target -> null
5. bursh s texturou aaatrigger som si premenil na enitu trigger_multiple -> name trigger
6. vytvoril som si bursh s texturou null ktorý som premenil na enitu func_door:
YAW -> Down
speed -> 500
Lip -> -350
damage when blocked -> -400
^ ak je to trošku tažké na chápanie priložím príkladovú mapku
bign přiložil následujíci soubor: hit.rmf
Upravil/a bign dne 29.08.2012 17:46
How does the fox feel?