updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, jen tak mě napadlo zda je nějak možno udělat ve VHE plně funkční dveře které jsou v příloze. Myslím že by to bylo super zpestření mapy. Jestli máte někdo nějaké nápady byl bych rád kdyby jste je sem napsali. Děkuji
dewil55 přiložil následující obrázek:
Tak ak potrebuješ iba čisto to sklo tak jednoducho -> vytvoriš si "kríž" dáš mu texturu glass do stredu hodíš origin a prevedieť na enitu func_door rotating.Ak ale poterbuješ aby sa otáčal aj ten rám tak to už bude trošku takšie -> budeš musieť vytvoriť dve enity dverí poprípade použiť func_rotating (to by bolo asi najvýhodnejšie) EDIT:
a BTW ešte je rozdiel či potrebuješ dvere na "tlačenie" alebo čisto iba na otáčanie sa tak si prosím presne definuj čo potrebuješ
Upravil/a bign dne 06.09.2012 20:23
How does the fox feel?
jestli to budeš dělat v source, stačí když tomu daš (neznam nazev) tu entitu na kterou pusobí fyzika a nějak jí přichytíš třeba (nevím jak) jako v gmodu, bylo to použito na začatku hry half life 2.
omlouvám se za takovou troll radu
Upravil/a Gordon Freeman dne 06.09.2012 20:20
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
@bign: Tak to je super, takhle jsem nad tím přemýšlel ale potom jsem si řekl že to asi nebude fungovat tak jsem to ani nezkoušel, jinak dále už vím co a jak, jen jsem si nebyl jistý jestli to bude fungovat.. Prozatím to potřebovat nebudu, byl jsem jen zvědavý jestli to jde udělat Každopádně se mi to bude hodit do dalších projektů.
@Gordon Freeman: Jsem zastánce 1.6 a source vůbec nemusím Nějak se mi to prostě nelíbí no