Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Zdravím, jen tak mě napadlo zda je nějak možno udělat ve VHE plně funkční dveře které jsou v příloze. Myslím že by to bylo super zpestření mapy. Jestli máte někdo nějaké nápady byl bych rád kdyby jste je sem napsali. Děkuji
dewil55 přiložil následující obrázek:
Tak ak potrebuješ iba čisto to sklo tak jednoducho -> vytvoriš si "kríž" dáš mu texturu glass do stredu hodíš origin a prevedieť na enitu func_door rotating.Ak ale poterbuješ aby sa otáčal aj ten rám tak to už bude trošku takšie -> budeš musieť vytvoriť dve enity dverí poprípade použiť func_rotating (to by bolo asi najvýhodnejšie) EDIT:
a BTW ešte je rozdiel či potrebuješ dvere na "tlačenie" alebo čisto iba na otáčanie sa tak si prosím presne definuj čo potrebuješ
Upravil/a bign dne 06.09.2012 20:23
How does the fox feel?
jestli to budeš dělat v source, stačí když tomu daš (neznam nazev) tu entitu na kterou pusobí fyzika a nějak jí přichytíš třeba (nevím jak) jako v gmodu, bylo to použito na začatku hry half life 2.
omlouvám se za takovou troll radu
Upravil/a Gordon Freeman dne 06.09.2012 20:20
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
@bign: Tak to je super, takhle jsem nad tím přemýšlel ale potom jsem si řekl že to asi nebude fungovat tak jsem to ani nezkoušel, jinak dále už vím co a jak, jen jsem si nebyl jistý jestli to bude fungovat.. Prozatím to potřebovat nebudu, byl jsem jen zvědavý jestli to jde udělat Každopádně se mi to bude hodit do dalších projektů.
@Gordon Freeman: Jsem zastánce 1.6 a source vůbec nemusím Nějak se mi to prostě nelíbí no