tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Nastavení VHLT v28
dewil55
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.09.2012 10:49
Člen

Hodnocení: +6 (67%)
Příspěvek: 24
Založený: 21.07.12

Zdravím, včera jsem si stáhl novou verzi VHLT ale netuším jak se nastavují cesty k wad. souborům v této verzi, ve složce settings.txt mám pouze toto (spoiler).Ještě jsem se chtěl zeptat k čemu je soubor "ripent".
Spoiler:
// This file is loaded each time the compiler start. It can modify the command line parameters.
// This file can be used to alter default parameters without changing the binaries.


// How does this file work :
// Basically, it directly modifies the command line when the program starts.
// The command line is treated as a sequence of parameters.
// For example, the command line
// tools\hlrad.exe "My Maps\mymap" -extra -texchop 64
// is converted into 5 parameters:
// "<hlrad>" (the first parameter will always be replaced by the program name)
// "My Maps\mymap"
// "-extra"
// "-texchop"
// "64"
// .
// This file is composed of commands. Each word that begins with '#' is a command. Some commands can be followed with a sequence of parameters (denote as A B C).
// If a parameter has space in itself, it should be quoted by '"'.
// List of commands:
// #ifdef A B C If there is a sequence of parameters in the command line that matches A B C, execute the following commands till an '#else' or '#endif'.
// #ifndef A B C If there is not a sequence of parameters in the command line that matches A B C, execute the following commands till an '#else' or '#endif'.
// #else If previous commands has been skipped, execute the following commands till an '#else' or '#endif'.
// #define A B C Add parameters A B C to the end of the command line.
// #undef A B C Remove any sequence of patamenters in the command line that matches A B C.
// Special kinds of parameter:
// First character is '*' Match any parameter that ends with certain word.
// Last character is '*' Match any parameter that begins with certain word.



// List of frequently used parameters:
//
// Shared:
// -low
// -estimate
// -chart
//
// HLCSG:
// -onlyents
// -wadautodetect
// -nowadtextures
// -wadinclude #
// -wadcfgfile #
//
// HLBSP:
// -maxnodesize #
//
// HLVIS:
// -fast
// -full
//
// HLRAD:
// -waddir #
// -fast
// -extra
// -chop #
// -texchop #
// -smooth #
// -smooth2 #
// -texreflectscale #
// -minlight #
// -softsky #
//
// RIPENT:
// -export
// -import
// -parse
// -textureexport
// -textureimport
// -textureparse



#ifndef <ripent> // CSG\BSP\VIS\RAD
#ifndef -high
#ifndef -low
#define -low
#endif
#endif
#ifndef -console 0
//#define -estimate
#endif
#endif

#ifdef <hlcsg> // CSG
#ifndef -wadautodetect
#define -wadautodetect
#endif
#endif

#ifdef <hlbsp> // BSP
#ifndef -chart
#define -chart
#endif
#endif

#ifdef <hlvis> // VIS
#ifndef -full
//#define -full
#endif
#endif

#ifdef <hlrad> // RAD
#ifdef -sparse
#undef -sparse
#define -vismatrix sparse
#endif
#ifdef -nomatrix
#undef -nomatrix
#define -vismatrix off
#endif
#endif

#ifdef <ripent> // RIPENT
#endif


Upravil/a dewil55 dne 09.09.2012 10:49
±0
 
Habax
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.09.2012 14:47
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

keby si si to prečítal, tak tam máš odpoveď.

Update:

version 28

Removed the need to edit 'settings.txt' when installing the compiler.
A file 'mapname.wa_' will be created by hlcsg, containing all textures that hlrad will load.
If the 'mapname.wa_' is not present, you can still use '-waddir' to load textures.

±0
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.09.2012 21:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Můžeš použít settings.txt z verze 27.

A ripent asi nepoužiješ, mělo by to být (aspoň jsem to tak pochopil) např. na import a export textur z mapy a ještě nějaký úpravy .bsp myslim že.
Upravil/a XXL_cz dne 09.09.2012 21:09
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
dewil55
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.09.2012 22:17
Člen

Hodnocení: +6 (67%)
Příspěvek: 24
Založený: 21.07.12

No tak to nepoužiji :D Jinak díky za odpovědi. :) Jak funguje to přepínání skyboxu? Docela by se mi to hodilo na menší mapku.
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.09.2012 22:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Vytvoříš si někde pod mapou hollow, dáš do něj bílej Light s hodně velkou svítivostí a entitu info_overview_point ve které vybereš Reversed: Yes


Toto ti zajistí, že všechno co má origin v tomto hollowu bude vidět ze všech míst na mapě. Já jsem do něj dal cycler_sprite, který má nastavený model duté krychle která je 64x větší než celá mapa. (to je ale málo, musim to změnit aspoň na 512x větší než celá mapa)

Pak ti vůbec nepřipadá, že se vevnitř této krychle pohybuješ a zdá se ti, že jsi furt uprostřed.

Přikládám ukázkovej model, do kterého už jen stačí nasázet přes Jed's Half-Life Model Viewer vlastní, nebo z cska převedené skyboxy na 8 bitové .bmp.


Potom už jenom ten model budeš přepínat env_renderem a 2 light_environmenty přes trigger_relay.

EDIT: Ale nepoužívej to do finální verze mapy, jak jsem psal nahoře v závorce, tak je ten model málo zvětšenej a mohlo by jít poznat že nejsi "uprostřed"
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
fakesky_ukazka.zip
Upravil/a XXL_cz dne 09.09.2012 23:31
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 8

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes