updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, včera jsem si stáhl novou verzi VHLT ale netuším jak se nastavují cesty k wad. souborům v této verzi, ve složce settings.txt mám pouze toto (spoiler).Ještě jsem se chtěl zeptat k čemu je soubor "ripent".
Spoiler:[ZobrazitSchovat]
// This file is loaded each time the compiler start. It can modify the command line parameters.
// This file can be used to alter default parameters without changing the binaries.
// How does this file work :
// Basically, it directly modifies the command line when the program starts.
// The command line is treated as a sequence of parameters.
// For example, the command line
// tools\hlrad.exe "My Maps\mymap" -extra -texchop 64
// is converted into 5 parameters:
// "<hlrad>" (the first parameter will always be replaced by the program name)
// "My Maps\mymap"
// "-extra"
// "-texchop"
// "64"
// .
// This file is composed of commands. Each word that begins with '#' is a command. Some commands can be followed with a sequence of parameters (denote as A B C).
// If a parameter has space in itself, it should be quoted by '"'.
// List of commands:
// #ifdef A B C If there is a sequence of parameters in the command line that matches A B C, execute the following commands till an '#else' or '#endif'.
// #ifndef A B C If there is not a sequence of parameters in the command line that matches A B C, execute the following commands till an '#else' or '#endif'.
// #else If previous commands has been skipped, execute the following commands till an '#else' or '#endif'.
// #define A B C Add parameters A B C to the end of the command line.
// #undef A B C Remove any sequence of patamenters in the command line that matches A B C.
// Special kinds of parameter:
// First character is '*' Match any parameter that ends with certain word.
// Last character is '*' Match any parameter that begins with certain word.
Removed the need to edit 'settings.txt' when installing the compiler.
A file 'mapname.wa_' will be created by hlcsg, containing all textures that hlrad will load.
If the 'mapname.wa_' is not present, you can still use '-waddir' to load textures.
A ripent asi nepoužiješ, mělo by to být (aspoň jsem to tak pochopil) např. na import a export textur z mapy a ještě nějaký úpravy .bsp myslim že.
Upravil/a XXL_cz dne 09.09.2012 21:09
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Vytvoříš si někde pod mapou hollow, dáš do něj bílej Light s hodně velkou svítivostí a entitu info_overview_point ve které vybereš Reversed: Yes
Toto ti zajistí, že všechno co má origin v tomto hollowu bude vidět ze všech míst na mapě. Já jsem do něj dal cycler_sprite, který má nastavený model duté krychle která je 64x větší než celá mapa. (to je ale málo, musim to změnit aspoň na 512x větší než celá mapa)
Pak ti vůbec nepřipadá, že se vevnitř této krychle pohybuješ a zdá se ti, že jsi furt uprostřed.
Přikládám ukázkovej model, do kterého už jen stačí nasázet přes Jed's Half-Life Model Viewer vlastní, nebo z cska převedené skyboxy na 8 bitové .bmp.
Potom už jenom ten model budeš přepínat env_renderem a 2 light_environmenty přes trigger_relay.
EDIT: Ale nepoužívej to do finální verze mapy, jak jsem psal nahoře v závorce, tak je ten model málo zvětšenej a mohlo by jít poznat že nejsi "uprostřed"
XXL_cz přiložil následujíci soubor: fakesky_ukazka.zip
Upravil/a XXL_cz dne 09.09.2012 23:31
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru