zm_dd_v2
|
JerRy |
Přidané 18.10.2012 13:27
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Dobrý den. Určitě už jste slyšeli o mapě zm_dd a jak mluví předpona, tak jde o zombie mapu. Je to vlastně upravená mapa de_dust s nějakýma kempama atp. Ale má jednu vadu. Není nijak zmenšená, prostě tak jak znáte de_dust, tak vypadá i zm_dd s nějakejma malýma úpravama...no a proč píšu. Napsal mi kámoš, jestli bych nemoh tu mapu upravit tak, aby si hráči furt nemuseli stěžovat na její velikost....tak jsem vzal mapu v bsp, dekompiloval to a strašně moc jsem toho odstraňoval...nakonec jsem se na to vykašlal a vzal jsem mapu de_dust v rmf. S tím se už pracovat dalo, ale potřeboval jsem tam nějakou tu kempu ze zm_dd hodit a kvůli tomu píšu. Pořád je tam jeden brush, který dělá problém, ale já ho nemůžu najít... poraďte pls.
Dík za každou odpověď
JerRy přiložil následujíci soubor:
zm_dd_v2.rmf |
|
|
|
JerRy |
Přidané 18.10.2012 13:30
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Kdyby to někho zajímalo, tak zm_dd dávám v příloze (v bsp)
JerRy přiložil následujíci soubor:
zm_dd.bsp |
|
|
|
bign |
Přidané 18.10.2012 15:03
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
ivoros napísal:
Pořád je tam jeden brush, který dělá problém, ale já ho nemůžu najít... poraďte pls.
Ak si pojmom "Brush ktorý robí problém" myslel "Brush 34: outside world" ktorý ti tam bráni v kompilácii mapy tak ten stačí zmazať cez Map -> go to brush number -> Brush #34 vyznačený brush potom stačí vymazať. Potom ešte skús vymazať tie dve enity light mimo mapu pozícia: 768,1834,-218 a 1033,2016,-219 . Ešte by som ti radil nepoužívať skybox metódu "velkej krychle" a zapnúť si Texture lock (aspoň keď robíš zátaras na dvere aby to malo nejakú tú úroveň) poprípade si zrovnať textury v mape.
Čo sa týka tých camping placou tak s tým ti neviem pomôcť ZM som nikdy nejako nehrával
How does the fox feel? |
|
|
|
JerRy |
Přidané 18.10.2012 17:47
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
bign napsal:
Ešte by som ti radil nepoužívať skybox metódu "velkej krychle" a zapnúť si Texture lock (aspoň keď robíš zátaras na dvere aby to malo nejakú tú úroveň) poprípade si zrovnať textury v mape.
Tu krychli jso zrobil proto, abych mohl zkompilovat mapu, jako že ju otestovat... Samozřejmě to pak vymažu atd...
Pokud jde o zarovnávání textur -> je to originál mapa. Ten domeček, ten jsem dal špatně, toho jsem si vědom, ale jinak celé originál...
Dík za pomoc x) |
|
|
|
JerRy |
Přidané 18.10.2012 19:06
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
dík už to fakčí....(až na to, že se to laguje jak prase )
Dík moc x)
Upravil/a JerRy dne 18.10.2012 19:09 |
|
|
|
JerRy |
Přidané 18.10.2012 19:17
|
Člen
Hodnocení: +18 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12
|
Jo a ještě dík za upozornění na ty light entity mimo mapu.Nebýt tebe, ani si toho nevšimnu. Dělalo to pěknej leak. Fakt dík moc x) |
|
|
|
bign |
Přidané 18.10.2012 19:17
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
ivoros napsal:
dík už to fakčí....(až na to, že se to laguje jak prase )
Dík moc x)
nemáš tam ešte nejaký leak? Skús priložiť kompilačný log
Upravil/a bign dne 18.10.2012 20:46
How does the fox feel? |
|
|