Hoj :)
|
Loleq |
Přidané 20.10.2012 15:15
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
cfte chcel by som sa spytat, ze ci sa vobec da a ak hej tak ako spravit aby ked trafim napr niaku bednu tak sa spusti niaky sound
Proste vystrielim na bednu alebo daco a ked ju trafim tak sa spusti niaky sound cez ambiend generic
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.10.2012 16:25
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
button_target a target na ambient_generic, nebo func_button, kde můžeš nastavit kolik HP musíš ubrat, aby se to aktivovalo. (políčko Health (shootable if > 0)) Tím se zároveň zruší aktivace zmáčknutím klávesy use.
Upravil/a XXL_cz dne 20.10.2012 16:31
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
bign |
Přidané 20.10.2012 16:27
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Ano dá... a celkom jednoducho :
1. Vytvoríš si bednu
2. dáš 1Hu pred ňu brush s texturou null
3. brush premeníš na enitu func_button
4.vo flags zaškrtneme "Don't move"
5.v Class info do kolónky "Health (shootable if >0) napíšeme 1
6. Target -> sound
7. vytvoríme si ambient_generic
8. name dáme sound
9. Path/filename nájdeme zvuk ktorý chceme prehrať
10. mapu skompilujeme
Ak je to trošku zložitejšie na chápanie tak prikladám mapku
bign přiložil následujíci soubor:
crate.rmf
How does the fox feel? |
|
|
|
Loleq |
Přidané 20.10.2012 16:31
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
ok dik
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
Loleq |
Přidané 20.10.2012 16:56
|
Člen
Hodnocení: +60 (76%) Příspěvek: 44
Založený: 08.04.11
|
toto funguje, ale dalo by sa este spravit ze ked dam bedne func_breaktable tak ked do toho strelim prehra zvuk a bedna sa znici ? pretoze teraz ked dotoho strielam aj ked som tam dal func_breaktable tak mi to neznici - neprestreli tu texturu NULL
Upravil/a Loleq dne 20.10.2012 16:58
[color=#0000ff]PLS HELP ME [/color] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.10.2012 17:05
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Vytvoř samotný func_breakable bez ničeho okolo a do Target on break napiš název toho ambient_generic.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|