tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Nevydané mapy
 Tisk diskuze
de_persia2 -dev notes
lynx
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.11.2012 21:35
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

fresh news...

i45.tinypic.com/280o2vp.jpg

+ coskoro update...

+4
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.11.2012 20:39
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jen jeden screen? Honem,další! Snad to bude na stejné nebo dokonce lepší kvalitě, jako tvoje ostatní mapy.
+1
 
Wolf_map
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.11.2012 20:16
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Teším sa, že si sa rozhodol vytvoriť novú mapku :). Dúfam, že túto tému budem sledovať tak rád, ako dev notes k varantu :D.
±0
 
lynx
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2012 15:45
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Nova porcia screenshotov z de_persia2 :).

Takže predovšetkym sorry za kvalitu, je to vo výstavbe, je to 2 kompilácia takže stále veľa veci je neodtiahnutých tak ako som chcel. Hlavne čo sa svetla týka ala undersea kingdom (trollface). Navyše je to len z BSP vieveru, nie z ingame. Btw. chýbaju aj modely. Takže sorry, nechcelo sa mi to prekomilovávať ešte raz.


Tu bude plant.
oi48.tinypic.com/2n9c0t1.jpg
popis:
Nachádza sa na okraji mapy, spaja CT spawn a cesty z T Spawnu. Je to vlastne taký dol na okraji mesta. Hlavne plant čo sa gameplay týka, som zvolil taký nezvyčajný. Je to taká diera v zemi, s nejakými cestičkami dookola, a rebríkami. Dobrý HnS skill tu može prísť veľmi vhod.


CT spawn.
oi49.tinypic.com/w9emp1.jpg
popis:
Ste z neho len pár sekúnd od oboch plantov. Takisto sa z neho dá dostať v prípde rushu ulicou medzi hlavnými budovami rovno k T spawnu.


Dalsi plant.
oi47.tinypic.com/2r3wflx.jpg
popis:
Dá sa k nemu dostať cez katy, CT spawnu alebo aj z hlavnej budovy. Horný balkon pravdepodobne ešte prejde úpravou.


Pohlad na ulicu pre katami
oi46.tinypic.com/1zqyemc.jpg
popis:
Kúsok za rohom je T spawn.


Tu niekde sa nachadza T spawn.
oi50.tinypic.com/5s901.jpg
popis:
Chýbaju modely.. :D


Pohlad na schodiste spajajuce 3 cesty.
oi50.tinypic.com/315cvsy.jpg


Kupele AKA priestor v jednej z hlavnych budov.
oi50.tinypic.com/10o06lg.jpg


"Throne room" AKA priestor v jednej z hlavnych budov
oi46.tinypic.com/x86mf.jpg


Pohlad z helikoptéry.
oi45.tinypic.com/rseh3o.jpg
popis:
Mapa má zatiaľ jednoduchý koncept 3 hlavných ciest.

+3
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2012 12:26
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

u prvího screenu máš divnou tu věžičku, ta střecha dole je zařízlá, tak proč ta vežička bez střechy není menší aby tam nebyl takovej divnej výmol?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
lynx
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2012 14:26
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

HEHE, neviem, tak som to mal aj u de_persia.. to sú ale veci ktoré sa dajú zmeniť veľmi ľahko :D

±0
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2012 14:52
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

jj zmenši ten trup věže nebo tu špičku(střechu) zvětši. :D(pokud tedy chceš)
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2012 13:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

To i ve finále plánuješ takovéhle světlo?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
lynx
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2012 14:23
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Backup napsal:
To i ve finále plánuješ takovéhle světlo?


"...veľa veci je nedtiahnutých tak ako som chcel. Hlavne čo sa svetla týka ala undersea kingdom.."

U entity light_enviroment som nastavil "pitch" na kladnú hodnotu, a vysledok, celá mapa v tieni. Navyše zle zvolená farba a nastavenia u "shaddow". Ako som spomínal 2. kompilácia.. bolo tam aj viac bugov, včera som to opravoval a prekompilovával. Snáď ešte dnes postnem ďalší update. Je tam ešte kopec roboty, a len čas a ďalšie predbežné kompilácie ukážu, čo všetko ešte budem musieť meniť.

PS: Ten light enviroment sa bude ešte xy-krát meniť (ja to mením každou kompiláciou až kým to nevyladím skoro k dokonalosti =D takže to zatiaľ netreba brať veľmi v úvahu) , kým to nebude to pravé orechové, takže by som sa nato veľmi teraz nesústreďoval.

Keď už som pri svetle, chystám sa ho vyladiť na nejaky taký podvečer/súmrak/prítmie, ale len tak, aby tak aby bolo na mape pekne vidieť. (ciže svetlejšie ako de_persia).

a keď už píšem, tak pridám aspoň jeden ss z včerajšej kompilácie..
CT Spawn (svetlo prosím neriešte, teraz je to celkom osvetlené čisto z praktických príčin =D )

oi50.tinypic.com/302qmtd.jpg

ak niekto má nejaké zaujímave nápady ohľadom mapy (ale niečo originálne a k téme, rovné plochy s bedničkami už niesú in =D )... tak sem s nimi :D

+1
 
Gordon Freeman
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2012 14:35
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

k finálu zkus stíny udělat nepříliš tmavé, šedé s hodně malím zbarvením do modra, už jsem to zkoušel a vypadalo to dobře.

jinak jako překážky nemusíš používat jen bedínky ale i vozy, cihly nebo rozestavěnou budovu, plus nějakej příkop nebo třeba nějakej tenkej průstřelnej kus plechu opřenej z větší poloviny o nějakou zed atd...

ps: nebo i sochy :D
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.12.2012 11:23
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jestli to bude podvečer, tak stíny i trochu do fialova. Ale aď je to víc modrý než fialový.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
lynx
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.12.2012 16:54
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

XXL_cz napsal:
Jestli to bude podvečer, tak stíny i trochu do fialova. Ale aď je to víc modrý než fialový.


No ešte neviem fakt, ake svetlo tam bude..asi budem experimentovať čo bude vyzerať najlepšie, vyskúšam pár alternatív... S tou modrou som to skúšal hned na začiatku, na tých prvých screenoch, to je všetko tieň, ale tam som to už tiež prešvihol :D. Ono je to dosť ťažke trafiť hneď presne tak ako chceš, ked sa do toho ešte miešaju aj textury s nastaveneniami rad atď). A kompilovať to na stokrát ma tiež nebaví. :D

Plánom je také poobedie/podvečer, pretože chcem aby tam bolo vpohode všetko vidno, ale zároveň aby to nevyzeralo tak, že tie fakle sú tam len tak na parádu. No a plus aj farba aby sedela k tomu púštnemu prostrediu.. I ked neviem, či by najprv netrebalo vybrať skybox, a podľa toho sa zariadiť..

btw. kludne postnite aj screeny, nech vidiím ako presne to myslíte s tím svetlom.

+1
 
Gordon Freeman
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2012 21:40
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Jak hodláš osvítit vnitřek? uděláš tentokrát interaktivnější prostředí a uděláš tam třeba lampy na tlačítka na zdi? nebo limit entit vypotřebuješ raději na bujnou vegetaci a modely?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
lynx
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2012 17:02
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Gordon Freeman napsal:
Jak hodláš osvítit vnitřek? uděláš tentokrát interaktivnější prostředí a uděláš tam třeba lampy na tlačítka na zdi? nebo limit entit vypotřebuješ raději na bujnou vegetaci a modely?


no lampy na tlacitka na zdi sa tam velmi nehodia, ale niečo interaktivne by sa tam mohlo dať. Any ideas?

+1
 
Gordon Freeman
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2012 22:01
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

výbušné předměty, zhasnutelná světla(zničitelná), mírně rozbitné překážky (třeba polozřícená cihlo zed které se daj mírně ¨odstřelit¨ rohy) nebo taky otevíratelné dveře které dělaj skřípavej zvuk (tak kam by se to mohlo hodit) a taky ještě tam můžeš dát třeba z okna trčící kulomet(ale né silnej jako ak nebo m4, ale silnější)

Možností je fakt hodně!:D
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
-2
 
Vytvaří se
XXL_cz
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2012 22:23
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To není dobrej nápad protože hodně hráčů ne jenom že nepoužívá, ale taky nesnáší takový doplňky jako je ten kulomet. Neviom proč asi je to nějaká přirozená demence cskařů :D
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Gordon Freeman
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.12.2012 23:00
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

takovej názor maj jen skilící publičkáří kteří už jsou na ty jednobarevné oficialní mapy tak navyklí že je to pro ně něco jako uplně jiná hra...
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
XXL_cz
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.12.2012 07:27
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Asi neví jak se používá tlačítko "use" :D

Na originálních mapách které se nejvíc hrajou se totiž na nic "use" dávat nemusí.
Upravil/a XXL_cz dne 12.12.2012 07:31
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
lynx
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.12.2012 10:38
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

no ked neratame defus.. :)

±0
 
madvee-tec
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.12.2012 21:56
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +926 (86%)
Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11

Kulomet je kravina, ale jinak ty rozstřelovací věci, atd.... jsou hezkým zpestřením...
img69.imageshack.us/img69/4027/35854r.gif
+2
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor