de_persia2 -dev notes
|
lynx |
Přidané 07.11.2012 21:35
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
fresh news...
+ coskoro update...
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 08.11.2012 20:39
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jen jeden screen? Honem,další! Snad to bude na stejné nebo dokonce lepší kvalitě, jako tvoje ostatní mapy. |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 25.11.2012 20:16
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Teším sa, že si sa rozhodol vytvoriť novú mapku . Dúfam, že túto tému budem sledovať tak rád, ako dev notes k varantu . |
|
|
|
lynx |
Přidané 06.12.2012 15:45
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Nova porcia screenshotov z de_persia2 .
Takže predovšetkym sorry za kvalitu, je to vo výstavbe, je to 2 kompilácia takže stále veľa veci je neodtiahnutých tak ako som chcel. Hlavne čo sa svetla týka ala undersea kingdom (trollface). Navyše je to len z BSP vieveru, nie z ingame. Btw. chýbaju aj modely. Takže sorry, nechcelo sa mi to prekomilovávať ešte raz.
Tu bude plant.
popis:
Nachádza sa na okraji mapy, spaja CT spawn a cesty z T Spawnu. Je to vlastne taký dol na okraji mesta. Hlavne plant čo sa gameplay týka, som zvolil taký nezvyčajný. Je to taká diera v zemi, s nejakými cestičkami dookola, a rebríkami. Dobrý HnS skill tu može prísť veľmi vhod.
CT spawn.
popis:
Ste z neho len pár sekúnd od oboch plantov. Takisto sa z neho dá dostať v prípde rushu ulicou medzi hlavnými budovami rovno k T spawnu.
Dalsi plant.
popis:
Dá sa k nemu dostať cez katy, CT spawnu alebo aj z hlavnej budovy. Horný balkon pravdepodobne ešte prejde úpravou.
Pohlad na ulicu pre katami
popis:
Kúsok za rohom je T spawn.
Tu niekde sa nachadza T spawn.
popis:
Chýbaju modely..
Pohlad na schodiste spajajuce 3 cesty.
Kupele AKA priestor v jednej z hlavnych budov.
"Throne room" AKA priestor v jednej z hlavnych budov
Pohlad z helikoptéry.
popis:
Mapa má zatiaľ jednoduchý koncept 3 hlavných ciest.
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 07.12.2012 12:26
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
u prvího screenu máš divnou tu věžičku, ta střecha dole je zařízlá, tak proč ta vežička bez střechy není menší aby tam nebyl takovej divnej výmol?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
lynx |
Přidané 07.12.2012 14:26
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
HEHE, neviem, tak som to mal aj u de_persia.. to sú ale veci ktoré sa dajú zmeniť veľmi ľahko
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 07.12.2012 14:52
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
jj zmenši ten trup věže nebo tu špičku(střechu) zvětši. (pokud tedy chceš)
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Backup |
Přidané 08.12.2012 13:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
To i ve finále plánuješ takovéhle světlo? |
|
|
|
lynx |
Přidané 08.12.2012 14:23
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Backup napsal:
To i ve finále plánuješ takovéhle světlo?
"...veľa veci je nedtiahnutých tak ako som chcel. Hlavne čo sa svetla týka ala undersea kingdom.."
U entity light_enviroment som nastavil "pitch" na kladnú hodnotu, a vysledok, celá mapa v tieni. Navyše zle zvolená farba a nastavenia u "shaddow". Ako som spomínal 2. kompilácia.. bolo tam aj viac bugov, včera som to opravoval a prekompilovával. Snáď ešte dnes postnem ďalší update. Je tam ešte kopec roboty, a len čas a ďalšie predbežné kompilácie ukážu, čo všetko ešte budem musieť meniť.
PS: Ten light enviroment sa bude ešte xy-krát meniť (ja to mením každou kompiláciou až kým to nevyladím skoro k dokonalosti =D takže to zatiaľ netreba brať veľmi v úvahu) , kým to nebude to pravé orechové, takže by som sa nato veľmi teraz nesústreďoval.
Keď už som pri svetle, chystám sa ho vyladiť na nejaky taký podvečer/súmrak/prítmie, ale len tak, aby tak aby bolo na mape pekne vidieť. (ciže svetlejšie ako de_persia).
a keď už píšem, tak pridám aspoň jeden ss z včerajšej kompilácie..
CT Spawn (svetlo prosím neriešte, teraz je to celkom osvetlené čisto z praktických príčin =D )
ak niekto má nejaké zaujímave nápady ohľadom mapy (ale niečo originálne a k téme, rovné plochy s bedničkami už niesú in =D )... tak sem s nimi
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 08.12.2012 14:35
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
k finálu zkus stíny udělat nepříliš tmavé, šedé s hodně malím zbarvením do modra, už jsem to zkoušel a vypadalo to dobře.
jinak jako překážky nemusíš používat jen bedínky ale i vozy, cihly nebo rozestavěnou budovu, plus nějakej příkop nebo třeba nějakej tenkej průstřelnej kus plechu opřenej z větší poloviny o nějakou zed atd...
ps: nebo i sochy
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.12.2012 11:23
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jestli to bude podvečer, tak stíny i trochu do fialova. Ale aď je to víc modrý než fialový.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
lynx |
Přidané 09.12.2012 16:54
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
XXL_cz napsal:
Jestli to bude podvečer, tak stíny i trochu do fialova. Ale aď je to víc modrý než fialový.
No ešte neviem fakt, ake svetlo tam bude..asi budem experimentovať čo bude vyzerať najlepšie, vyskúšam pár alternatív... S tou modrou som to skúšal hned na začiatku, na tých prvých screenoch, to je všetko tieň, ale tam som to už tiež prešvihol . Ono je to dosť ťažke trafiť hneď presne tak ako chceš, ked sa do toho ešte miešaju aj textury s nastaveneniami rad atď). A kompilovať to na stokrát ma tiež nebaví.
Plánom je také poobedie/podvečer, pretože chcem aby tam bolo vpohode všetko vidno, ale zároveň aby to nevyzeralo tak, že tie fakle sú tam len tak na parádu. No a plus aj farba aby sedela k tomu púštnemu prostrediu.. I ked neviem, či by najprv netrebalo vybrať skybox, a podľa toho sa zariadiť..
btw. kludne postnite aj screeny, nech vidiím ako presne to myslíte s tím svetlom.
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 10.12.2012 21:40
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Jak hodláš osvítit vnitřek? uděláš tentokrát interaktivnější prostředí a uděláš tam třeba lampy na tlačítka na zdi? nebo limit entit vypotřebuješ raději na bujnou vegetaci a modely?
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
lynx |
Přidané 11.12.2012 17:02
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Gordon Freeman napsal:
Jak hodláš osvítit vnitřek? uděláš tentokrát interaktivnější prostředí a uděláš tam třeba lampy na tlačítka na zdi? nebo limit entit vypotřebuješ raději na bujnou vegetaci a modely?
no lampy na tlacitka na zdi sa tam velmi nehodia, ale niečo interaktivne by sa tam mohlo dať. Any ideas?
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 11.12.2012 22:01
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
výbušné předměty, zhasnutelná světla(zničitelná), mírně rozbitné překážky (třeba polozřícená cihlo zed které se daj mírně ¨odstřelit¨ rohy) nebo taky otevíratelné dveře které dělaj skřípavej zvuk (tak kam by se to mohlo hodit) a taky ještě tam můžeš dát třeba z okna trčící kulomet(ale né silnej jako ak nebo m4, ale silnější)
Možností je fakt hodně!
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 11.12.2012 22:23
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To není dobrej nápad protože hodně hráčů ne jenom že nepoužívá, ale taky nesnáší takový doplňky jako je ten kulomet. Neviom proč asi je to nějaká přirozená demence cskařů
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 11.12.2012 23:00
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
takovej názor maj jen skilící publičkáří kteří už jsou na ty jednobarevné oficialní mapy tak navyklí že je to pro ně něco jako uplně jiná hra...
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 12.12.2012 07:27
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Asi neví jak se používá tlačítko "use"
Na originálních mapách které se nejvíc hrajou se totiž na nic "use" dávat nemusí.
Upravil/a XXL_cz dne 12.12.2012 07:31
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
lynx |
Přidané 12.12.2012 10:38
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
no ked neratame defus..
|
|
|
|
madvee-tec |
Přidané 12.12.2012 21:56
|
Administrátor
Hodnocení: +926 (86%) Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11
|
Kulomet je kravina, ale jinak ty rozstřelovací věci, atd.... jsou hezkým zpestřením...
|
|
|