Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Ahoj, chci se zeptat, jestli někdo nevíte jak Half-Life 1 posouvá mapy ( třeba jedete vlačkem vlaček se zastavi a LOADING c0a0b atd. )
Jestli je na to nějaka entita nebo tak.
Vím je to lehké,ale s tvorbou modifikací to moc společného nemá.Jednoduše do mapy vložíš brush s texturou aaatrigger a dáš mu entitu trigger_changelevel.Map name: (jméno mapy)
Landmark namejméno pointové entity)
Do té mapy kde se chces oběvit dej pointovou entitu(nevím jak se jmenuje ale je tam někde slovo landmark myslím že point_landmark nebo něco takového.
Dej mu jmeno třeba land a ulož mapu.
K tomu changelevelu napis do landmark jméno jaké jsi dal tomu landmarku (tedy land).
A je to.Když někdo vejde do toho changelevelu oběví se v jiné mapě přez loading :-)
VAROVÁNÍ: FUNGUJE POUZE V SINGLEPLAYERU A VE VAŠÍCH CUSTOM MODIFIKACÍCH
Watashi wa Baka Baka!