tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Opět problém x(
JerRy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 16:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Dobrý podvečer,
tentokrát jsem se pustil do přetvorby cs_militia. Půjdu rovnou k věci... Zkopíruju určitou část do nové mapy, kompilace => ze začátku problém, po odstranění chybných brushu v pohodě. Spuštění v Csku => tu si nevím rady. Prostě se to lagne a nejde to. Přidávám mapu...
Díky předem.
JerRy přiložil následujíci soubor:
zm_militia.rmf
±0
 
.....cz
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 16:56
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Zdravím,
Co sem třeba hodit log soubor?
Upřímně, nevím jak přesně jsi tu mapu chtěl přetvářet, ale měl by jsi začít tím, že každý brush uděláš znova. A to kvůli tomu, že jsou rozřezané, nezarovnané, 1hu veliké, některé jsou duté a zbytak obsahuje nějaké chyby. Ale bez logu toho moc nepoznám.
A nezapoměn tam hodit nějaké hráče, ať si to po dlouhé kompilaci vůbec prohlídnout.
Upravil/a Dominio dne 26.11.2012 16:56
±0
 
JerRy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 17:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Edit: Pár spawnů tam je...
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia" -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlcsg.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"-nowadtextures
Entering c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

36 brushes (totalling 220 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (34.36 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (11.60 seconds)

Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\ajawad.wad
- Contains 1 used texture, 0.96 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\as_tundra.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (18 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 21 used textures, 20.19 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\chateau.wad
- Contains 3 used textures, 2.88 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\jos.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\n0th1ng.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\prodigy.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 1 used texture, 0.96 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\fonts.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\gfx.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\halflife.wad
- Contains 77 used textures, 74.04 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\spraypaint.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (14 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\zima.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'ZIMA2'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)
Including Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 0.96 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\2012_2.wad
- Warning: Larger than expected texture (336732 bytes): '2012-END-OF-THE'
- Warning: Larger than expected texture (1741612 bytes): '2012_DESKTOP'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (27)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 15 additional animating textures.
Texture usage is at 1.44 mb (of 4.00 mb MAX)
47.02 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlbsp.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4500...5000...5500...6000...6500...7000...7500...8000...8500...9000...9500...10000...10500...11000...11500...12000...12500...13000...13500...14000...14500...15000...15500...16000...16500...17000...17500...18000...18500...19000...19500...20000...20500...21000...21500...22000...22500...23000...23137 (6.51 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia.prt'
Error: Exceeded MAX_MAP_FACES
Description: The maximum number of faces for a map has been reached
Howto Fix: This error is typically caused by having a large face with a small texture scale on it, or overly complex maps.


----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlvis.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VALVEH~1.WAD\hlrad.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\zm_militia.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\zm_militia.pts" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\zm_militia.pts"


** Executing...
** Command: C:\COUNTE~1.6\csko.exe
** Parameters: +map "zm_militia" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

±0
 
.....cz
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 18:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Zdroj stáhnutí  Code
Error: Exceeded MAX_MAP_FACES
Description: The maximum number of faces for a map has been reached
Howto Fix: This error is typically caused by having a large face with a small texture scale on it, or overly complex maps.




Tento problém může vyplývat z toho co psal dominio. Tím, že je mapa dekompilovaná, vznikají různé problémy. Například, že většina brushů je různě rozřezaná a podobně. Tím vznikají další a další face a ty jicch tam máš prostě moc. Konkrétně 30458.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
JerRy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 18:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Ale tu mapu jsem stahoval odsud: http://tvorbamap....nload_id=2
±0
 
.....cz
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 19:12
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Tu mapu nikdo neupravoval, jako třeba nějaké ostatní známější. Ale na druhou stranu, Ty můžeš být první, kdo ji upraví do slušné podoby ;)
±0
 
JerRy
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.11.2012 19:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

hh :D, tak to dík za víru...
±0
 
.....cz
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 8

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes