tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Správné nastavení VHE
nekrosnake
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.11.2012 08:40
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

Ahoj, potřeboval bych poradit... začal sem se "učit" s VHE a mám obavu, že sem změnil něco špatně v nastavení kompilace, jelikož se mi přestal vytvářet soubor .bsp i u těch nejprimitivnějších map. Chtěl bych poprosit o nějaký článek pro správné nastavení nastavení VHE pro CS GOčko. Zkusil sem ho přeinstalovat, abych se vrátil k původnímu nastavení, ale naneštěstí si nastavení pamatuje i po přeinstalaci, tak nevim co mam s tim dělat.
±0
 
Lentilko
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.11.2012 18:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Tento portál se specializuje na CS 1.6, které jede na HL enginu, a na ten se používá VHE 3.5, který tu máme..
CS:GO ale jede na source enginu, takže na to musíš mít VHE 4.1 (pokud máš teda stažené to od nás, v CS:GO ti to určitě nepojede), ale na to se tu tak nespecializujeme, tak nevím kdo by ti mohl poradit :X
(opravte mě jestli jsem něco napsal špatně..)
Upravil/a Lentilko dne 29.11.2012 18:41
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Gordon Freeman
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.11.2012 08:25
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

nejspíš potřebuješ spravnou verzi source SDG (ani nevím jestli už vyšla pro CS: GO)
Upravil/a Gordon Freeman dne 30.11.2012 08:25
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.11.2012 13:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Přilož výpis z kompilace, zkusíme z toho zjistit chybu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
amater1001
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.11.2012 17:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Jestli neviš co je výpis z kompilace ,tak dej do spoileru log soubor vytvořeny při kompilaci kde se ukladaji mapy.vmf
(např.u win7 C:\Users\jméno\Documents- mapa.log)
VHE41LAb
±0
 
Habax
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.11.2012 19:23
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

@Gordon Freeman: vyšla, volá sa Counter Strike:Global Offensive SDK. Je zadarmo k stiahnutiu na steame (iba s kúpeným CS:GOm). Je to asi to isté ako VHE 4.1.
+1
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2012 10:08
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

stejné to není, např granáty tam jsou jiné tudíž je potřeba to SDG pro GO.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
-1
 
Vytvaří se
Slovis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2012 13:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Gordone ... však ho Habax psal. On myslel, že princip stahování je stejný jako VHE 4.1 (aspoň já to tak pochopil)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
nekrosnake
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.12.2012 16:52
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

...
Upravil/a nekrosnake dne 05.12.2012 15:44
±0
 
amater1001
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 15:05
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@nekrosnake
Všecko špatně,dokonce vime jakou máš sítovou kartu a zvukovku. :)
Nevidím procesy VIS,RAD,BSP
Je to výpis kompilace ?
Výpis ze hry ?

ps: Jestli neviš co je výpis z kompilace ,tak dej do spoileru log soubor vytvořeny při kompilaci kde se ukladaji mapy.vmf
(např.u win7 C:\Users\jméno\Documents- mapa.log)
Upravil/a amater1001 dne 05.12.2012 15:08
VHE41LAb
+1
 
nekrosnake
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 15:44
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

Sakra... mam v těhle výpisech vždycky hokej (zvláště když to nečtu) :D
log bych vážně rád poslal, ale asi sem nepopsal problém kompletně. Při kompilaci mi to nevytvoří vůbec žádnej soubor. Ať to kompiluju na normal, nebo na experta. Dokonce sem se snažil tam nasměrovat VHLT, ale nijak to nepomohlo. Sem z toho v pr..., protože musim svoje prvotiny přeposílat kámošovi, aby mi to komprimoval a ani si neumíte představit, jak je to otravný. Nedá se dát něco jako "tovární nastavení"? Ze začátku hammerování mi to frčelo bezvadně a bsp i zbytek se vytvářel. :/
±0
 
amater1001
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 16:18
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

VHLT je do cs16 ne do source.
SDK - reset game configurations
refresh sdk content
Upravil/a amater1001 dne 05.12.2012 16:20
VHE41LAb
+1
 
nekrosnake
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 16:47
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

kde to najdu?
±0
 
nekrosnake
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 17:10
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

Jinak tohle mi to napsalo...
Upravil/a nekrosnake dne 05.12.2012 17:13
±0
 
amater1001
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 19:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

bulk.destructoid.com/ul/110286-a-time-to-build-source-sdk/SourceSDK-noscale.jpg
VHE41LAb
+1
 
nekrosnake
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 19:58
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

tohle sem viděl na videonávodech, ale já tam mam jenom Applications a Links...
±0
 
amater1001
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.12.2012 21:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

najdi GameConfig.txt ve složce s hammrem ,zalohuj ho do jine složky.
Pak otevři originalni GameConfig.txt v text.editoru a vše smaž a ulož.
Pak spustiš sdk a hammer - nastavení nanovo.
VHE41LAb
+2
 
nekrosnake
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2012 15:48
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12

ÁÁÁÁÁÁ... ani nevíš jak sem ti vděčnej... fachá to. Moc díky, ale určitě neotravuju naposledy ;)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK