hashvec point outside valid range
|
nekrosnake |
Přidané 26.12.2012 22:18
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12
|
Čau, potřeboval pomoct s kompilací. Hází mi to problém: "hashvec point outside valid range" Koukal sem na problémy (alt+p), ale to je v poho. Pak sem googloval a našel sem jedině to, že některej brush je mimo mřížku, ale všechno mi příde, že je jak má... neví někdo co s tim? OD poslední kompilace sem zase tolik úprav neudělal, takže nemam tušení čim to může bejt. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.12.2012 01:18
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Přilož výpis z kompilace
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nekrosnake |
Přidané 27.12.2012 11:03
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12
|
-------------------------------------------------------------------------------
Running command: cd "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strik
e Global Offensive\bin"
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Running command: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike G
lobal Offensive\bin\vbsp.exe" -game "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\comm
on\Counter-Strike Global Offensive\csgo" "c:\program files (x86)\steam\steamapps
\common\counter-strike global offensive\csgo\maps\de_dustit2"
-------------------------------------------------------------------------------
Valve Software - vbsp.exe (Dec 26 2012)
2 threads
materialPath: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Globa
l Offensive\csgo\materials
Loading c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\counter-strike global offe
nsive\csgo\maps\de_dustit2.vmf
Map revision 527
ConVarRef gpu_level doesn't point to an existing ConVar
Brush 163490: bounds out of range
Patching WVT material: maps/de_dustit2/concrete/blend_blacktopsand_01_wvt_patch
Patching WVT material: maps/de_dustit2/de_train/blendgrassdirt002a_wvt_patch
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
Chop Details...done (0)
Find Visible Detail Sides...
Merged 16 detail faces...done (0)
Merging details...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
HashVec: point outside valid range
Finished. Press a key to close. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.12.2012 11:44
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Brush 163490: bounds out of range
Nevim jak je to v hammeru 4.1, ale někde tam asi taky bude označení brushu podle čísla. Zkus dát Crtl+Shift+G a jestli ti tam vyskočí tabulka, tak do políčka brush dej to číslo a pak OK. Měl by se ti označit špatnej brush, ten asi bude nejlepší smazat a vytvořit znovu.
Upravil/a XXL_cz dne 27.12.2012 11:45
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nekrosnake |
Přidané 27.12.2012 12:55
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12
|
super, moc díky už to fachá... jinak sem se chtěl ještě zeptat, jestli je zásadní rozdíl mezi kompilací "fast" a normal. Na normal mi to kompiluje klidně i celej den a nakonec to stejně vypnu, protože už na to nemam nervy. Nevěděl bys jak tomu při tvorbě předejít? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 27.12.2012 13:48
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mě se to taky někdy stalo u kompilování VISu, to trvalo asi 3 dny a pak sem to taky zrušil. (to ale bylo na kompilačnim serveru)
Já si myslim že to může být tím, když máš v mapě velký prostor. Třeba venku, kde je skybox vysoko.
Upravil/a XXL_cz dne 27.12.2012 13:49
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nekrosnake |
Přidané 27.12.2012 16:52
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 16
Založený: 06.11.12
|
Ok, zkusim si na to dát pozor. Zatim dělám jen venkovní mapy, takže je to dost pravděpodobný...Díky moc za pomoc. |
|
|