tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Mapy
 Tisk diskuze
zm_hewitt_house
Syrius
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 10:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Ahoj chcem vám odprezentovať moju novú mapu pre zombie mod. V mape som použil vlastné textuŕy a aj niektoré modely.
Podrobné informácie ku mape nájdete pribalené v rare.
ODKAZ NA STIAHNUTIE : http://cs.gameban...aps/172269
Rád by som počul vaše názory na ňu :)
Upravil/a Syrius dne 09.02.2013 10:15
+1
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 12:13
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Na mapě se mi líbí to že skrýše pro přezivší nejsou amatersky udělané bloky s texturou ale jsou to kusy nábytku a tak podobně a taky se mi na ní líbí atmosféra.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+2
 
Vytvaří se
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 14:00
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Vypadá to pěkně ;)
Ale některé textury by šly lépe zarovnat. A ta tráva, na vršek dát null, aby tam nebyl takový ten pruh, jako jde vidět na 4. screenu. Zombie nehraju, nevím jak to bude s hratelností, ale když to srovnám s ostatníma oblíbenýma zombie mapama, tak tahle vypadá skvěle!
+2
 
Syrius
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 15:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

No jo s tou trávou som sa nevedel popasovať ja som myslel že je to tou prednou a zadnou textúrou. Nenapadlo ma že to je kvôli tomu že som navrch dal čisto modrú texturu :D Z tými textúrami neviem čo máš konkrétne na mysli . Uvedieš niaky príklad ? :)
Inak diky obi dvom :)
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 15:50
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

dodatek ke krityce: ty pavučiny v tom sklepě bych smazal a popřípadě bych je dal to těch oken.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 16:25
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

No, jestli máš na vrchu modrou texturu, tak by to mělo být v pořádku (null by ti ušetřil jednu face :) ). Jedině zarovnat celou tu texturu o 1px výš ( Ze záhadného důvodu se ukazuje posunuta textura? ), myslím že jsem měl taky někde tenhle problém.
±0
 
Syrius
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 22:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Jo je ta modrá a textúra je zarovnaná takže jedine tak že textúru o 1px výš dať
±0
 
XXL_cz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.02.2013 23:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Mapa vypadá výborně, škoda že se tu nedá hrát. A k té trávě - tam se nevykresluje o 1 px navíc, ale textura nahoře navazuje na spodek (opakuje se jako dlaždice) takže je tam vidět půl pixelu ze spoda textury.

A snížit to o 1 pixel ani moc nepomůže, protože jak se od toho odejde dál, bude se ukazovat zmenšená verze textury (lod) a problém bude čímdál viditelnější, takže textura by měla mít preventivně aspoň 8 pixelů nahoře prázdných, aby se to dalo tak o minimálně 4 snížit.
Upravil/a XXL_cz dne 10.02.2013 11:21
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Syrius
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.02.2013 16:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Nj tak potom je to chyba textúry pretože ja som použil fit aby sa presne roztiahla na ten face(facy)
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.02.2013 17:13
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nemusí to být chyba textury, když podíl výšky textury a výšky facu má desetinný rozvoj na více než dvě místa.
Upravil/a Backup dne 10.02.2013 17:14
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Syrius
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.02.2013 23:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Aha tak zas som o niečo múdrejší. V mape by som v budúcne určite ešte tieto detaily rád doladil.
EDIT: Chcel som sa spýtať ešte keď pri kompilácií vypíše varovanie typu
Zdroj stáhnutí  Code
Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID )


tak za 1. Či má toto varovanie nejaký vysoký vplyv na mapu a za 2. Čítal som o tom priamo na jednom fórum kde vluzacn písal ak som to mu správne pochopil že toto varovanie býva vtedy ak je nejaký brush mimo mriežku (väčšinou ak sa sním nejak manipuluje, otáča a tak)
Pochopil som tomu správne?
Upravil/a Syrius dne 10.02.2013 23:43
±0
 
Backup
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.02.2013 20:28
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

1, Může to mít vliv v tom smyslu, že např. pokud je to chyba v podlaze, může se stát že propadneš skrz. Ale jestli se nic neděje, asi to není potřeba řešit.
2, Vluzacn tam píše, že je to malou mezerou mezi brushi, nebo naopak tenkým brushem v prostoru. Jedná se o vzdálenost mnohemi menší než 1 hu. Nicméně, může to být také způsobené i tou rotací - např. pokud v mapě máš třeba nějakou šikmou zeď ke které chceš přistavit bednu, kterou otočíš jen tak od ruky a pak jí tam na jedničkové mřížce "zarovnáš".
Upravil/a Backup dne 12.02.2013 20:34
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Syrius
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.02.2013 20:45
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Aha chápem. Diky za vysvetlenie :)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 28

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes