zm_hewitt_house
|
Syrius |
Přidané 09.02.2013 10:15
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Ahoj chcem vám odprezentovať moju novú mapu pre zombie mod. V mape som použil vlastné textuŕy a aj niektoré modely.
Podrobné informácie ku mape nájdete pribalené v rare.
ODKAZ NA STIAHNUTIE : http://cs.gameban...aps/172269
Rád by som počul vaše názory na ňu
Upravil/a Syrius dne 09.02.2013 10:15 |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 09.02.2013 12:13
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Na mapě se mi líbí to že skrýše pro přezivší nejsou amatersky udělané bloky s texturou ale jsou to kusy nábytku a tak podobně a taky se mi na ní líbí atmosféra.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Dominio |
Přidané 09.02.2013 14:00
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Vypadá to pěkně
Ale některé textury by šly lépe zarovnat. A ta tráva, na vršek dát null, aby tam nebyl takový ten pruh, jako jde vidět na 4. screenu. Zombie nehraju, nevím jak to bude s hratelností, ale když to srovnám s ostatníma oblíbenýma zombie mapama, tak tahle vypadá skvěle! |
|
|
|
Syrius |
Přidané 09.02.2013 15:03
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
No jo s tou trávou som sa nevedel popasovať ja som myslel že je to tou prednou a zadnou textúrou. Nenapadlo ma že to je kvôli tomu že som navrch dal čisto modrú texturu Z tými textúrami neviem čo máš konkrétne na mysli . Uvedieš niaky príklad ?
Inak diky obi dvom
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 09.02.2013 15:50
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
dodatek ke krityce: ty pavučiny v tom sklepě bych smazal a popřípadě bych je dal to těch oken.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Dominio |
Přidané 09.02.2013 16:25
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, jestli máš na vrchu modrou texturu, tak by to mělo být v pořádku (null by ti ušetřil jednu face :) ). Jedině zarovnat celou tu texturu o 1px výš ( Ze záhadného důvodu se ukazuje posunuta textura? ), myslím že jsem měl taky někde tenhle problém. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 09.02.2013 22:06
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Jo je ta modrá a textúra je zarovnaná takže jedine tak že textúru o 1px výš dať
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.02.2013 23:40
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Mapa vypadá výborně, škoda že se tu nedá hrát. A k té trávě - tam se nevykresluje o 1 px navíc, ale textura nahoře navazuje na spodek (opakuje se jako dlaždice) takže je tam vidět půl pixelu ze spoda textury.
A snížit to o 1 pixel ani moc nepomůže, protože jak se od toho odejde dál, bude se ukazovat zmenšená verze textury (lod) a problém bude čímdál viditelnější, takže textura by měla mít preventivně aspoň 8 pixelů nahoře prázdných, aby se to dalo tak o minimálně 4 snížit.
Upravil/a XXL_cz dne 10.02.2013 11:21
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Syrius |
Přidané 10.02.2013 16:46
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Nj tak potom je to chyba textúry pretože ja som použil fit aby sa presne roztiahla na ten face(facy)
|
|
|
|
Backup |
Přidané 10.02.2013 17:13
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nemusí to být chyba textury, když podíl výšky textury a výšky facu má desetinný rozvoj na více než dvě místa.
Upravil/a Backup dne 10.02.2013 17:14 |
|
|
|
Syrius |
Přidané 10.02.2013 23:31
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha tak zas som o niečo múdrejší. V mape by som v budúcne určite ešte tieto detaily rád doladil.
EDIT: Chcel som sa spýtať ešte keď pri kompilácií vypíše varovanie typu Code Warning: Ambiguous leafnode content ( EMPTY and SOLID )
tak za 1. Či má toto varovanie nejaký vysoký vplyv na mapu a za 2. Čítal som o tom priamo na jednom fórum kde vluzacn písal ak som to mu správne pochopil že toto varovanie býva vtedy ak je nejaký brush mimo mriežku (väčšinou ak sa sním nejak manipuluje, otáča a tak)
Pochopil som tomu správne?
Upravil/a Syrius dne 10.02.2013 23:43
|
|
|
|
Backup |
Přidané 12.02.2013 20:28
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
1, Může to mít vliv v tom smyslu, že např. pokud je to chyba v podlaze, může se stát že propadneš skrz. Ale jestli se nic neděje, asi to není potřeba řešit.
2, Vluzacn tam píše, že je to malou mezerou mezi brushi, nebo naopak tenkým brushem v prostoru. Jedná se o vzdálenost mnohemi menší než 1 hu. Nicméně, může to být také způsobené i tou rotací - např. pokud v mapě máš třeba nějakou šikmou zeď ke které chceš přistavit bednu, kterou otočíš jen tak od ruky a pak jí tam na jedničkové mřížce "zarovnáš".
Upravil/a Backup dne 12.02.2013 20:34 |
|
|
|
Syrius |
Přidané 12.02.2013 20:45
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha chápem. Diky za vysvetlenie
|
|
|