tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Podivný error
JerRy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.02.2013 21:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Dobrý večer,
tentokrát nejde o mě, ale kamarád se pokoušel vytvořit si první mapu podle vašeho tutoriálu. Bohužel při kompilaci mu vyjelo tohle:
http://csko.cz/d/...
Původně jsem si myslel, že má špatně nastavené VHE, což ale vyloučily jeho screeny:
http://csko.cz/d/...
http://csko.cz/d/...

Pak jsem ho poprosil o tu jeho mapu, ale nic vážného jsem tam nenašel a mě ta mapa šla zkompilovat. Počkám si na vaše odpovědi.
JerRy přiložil následujíci soubor:
cs_bezdak.rmf
Upravil/a JerRy dne 10.02.2013 21:21
±0
 
.....cz
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.02.2013 07:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Mělo by to být špatnejma znakama v názvech složek. Ad skusí kompilovat na expert a kdyz to nepomůže, tak do názvů složek používat jenom a-z 0-9 _
Upravil/a XXL_cz dne 11.02.2013 07:12
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.02.2013 16:17
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Podle mě to budou ty tečky v cestách. A ještě jedna drobnost: na to prvním screenu je vidět jakási pointová entita (souřadnice y/z dole vpavo, ta fialová krychle), to je entita light? Jestli ano, tak ať ji přesune dovnitř té krychle (má ji jakoby v podlaze a ještě navíc zvenku). Za prvé pravděpodobně nebude mít v mapě světlo a za druhé to možná ukáže LEAK.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
JerRy
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.02.2013 16:31
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Díky moc, pomohlo to.
Slovis:Nevím, co to bylo, ale leak tam nemá a jede mu to v pohodě. Díky všem za pomoc x)
+1
 
.....cz
JerRy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.02.2013 18:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Pěkný podvečer, nechci kvůli tomuhle zakládat další thread, tak to hodím sem.

Už nějakou obu tvořím s přítelem mapy, které si pak v rmf. posíláme přes steam a každý tu mapu o něco obohatí.....
.....no a asi před týdnem jsme začli dělat mapu na téma Call of Duty (mise townvill). Dnes jsem tu mapu chtěl zkompilovat a spustit v csku. První error mi to hlásilo hned ze začátku kompilace. Šlo o více textururových balíčků přidaných k mapě, tak jsem je prostě dal pryč. Nyní mi to hlásí však něco jiného a nevím co s tím.
Zdroj stáhnutí  Code
Error: File read failure



Tímto bych vás tedy rád poprosil o pomoc...
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2" -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlcsg.exe c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2 -nowadtextures
Entering c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.60 seconds)
SetModelCenters:
40%...50%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.43 seconds)

Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 10 used textures, 9.62 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\dmc.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (93 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 3 used textures, 2.88 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\joesmoe_cm.wad
- Contains 1 used texture, 0.96 percent of map (87 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\ramassis2.wad
- Contains 15 used textures, 14.42 percent of map (740 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\smoe_cm2.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (85 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\tfc_ramassis.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (62 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 9 used textures, 8.65 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_townville.wad
- Contains 8 used textures, 7.69 percent of map (20 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_townville1.wad
- Contains 3 used textures, 2.88 percent of map (25 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Including Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 21 used textures, 20.19 percent of map (738 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): '{TREE010'
- Contains 8 used textures, 7.69 percent of map (901 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\halflife.wad
- Contains 12 used textures, 11.54 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\blazurban.wad
- Contains 2 used textures, 1.92 percent of map (72 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\donoteatmikezilla.wad
- Contains 2 used textures, 1.92 percent of map (58 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\vlv_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): '{BIG_MAPLE'
- Contains 10 used textures, 9.62 percent of map (427 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (18)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 12 additional animating textures.
Error: File read failure

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlbsp.exe c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlvis.exe c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2 -full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlrad.exe c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\de_townvill_v3_b2.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\de_townvill_v3_b2.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

E:Přítel používá poměrně hodně textur, tak se nelekněte. Díky x)
Upravil/a JerRy dne 20.02.2013 18:43
±0
 
.....cz
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.02.2013 18:56
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Máš při kompilaci na expert už všech těch příkazů zaškrtnuto "Use Long filenames"?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
JerRy
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.02.2013 19:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

http://2i.cz/71c1...
Ano, dodávám i rmf.

Edit: Opravil jsem s pomocí Alt+P chyby v mapě a nyní mi to píše tohle:
Zdroj stáhnutí  Code
hlvis: Error: Portal file 'c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2.prt' does not exist, cannot vis the map




Log
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2" -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlcsg.exe c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2 -nowadtextures
Entering c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.01 seconds)
SetModelCenters:
(0.01 seconds)

Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\dmc.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (93 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\joesmoe_cm.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (87 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\ramassis2.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (740 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\smoe_cm2.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (85 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\tfc_ramassis.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (62 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_townville.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (20 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_townville1.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (25 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\xeno.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (264 textures in wad)
Including Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (738 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): '{TREE010'
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (901 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\halflife.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\blazurban.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (72 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\donoteatmikezilla.wad
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (58 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\vlv_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): '{BIG_MAPLE'
- Contains 0 used textures, -1.#J percent of map (427 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (18)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


Texture usage is at 0.00 mb (of 4.00 mb MAX)
0.64 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlbsp.exe c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


0.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlvis.exe c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2 -full
Error: Portal file 'c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2.prt' does not exist, cannot vis the map


----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Radek\Desktop\VHEFUL~1\VALVEH~1.WAD\hlrad.exe c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\townvillorg2_v2.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\radek\desktop\townvillorg2_v2.pts" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\townvillorg2_v2.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

JerRy přiložil následujíci soubor:
de_townvill_v3_b2.rmf
Upravil/a JerRy dne 20.02.2013 21:00
±0
 
.....cz
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.02.2013 21:35
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

To rmf se mi nepodařilo otevřít. Možná bych ještě zkusil tu mapu zkompilovat s VHLT.

Jen tak mimochodem, hodně dlouho jsem neviděl vhe 3.4 :)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Cipesek
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.02.2013 12:24
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 05.01.13

Zkus tohle rmf http://www.uloz.to/xjKJoq1/townvillorg2-v2-rmf tu mapu dělame spolu.
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.02.2013 16:53
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Už mi to jde, byl problém u mě se špatně nastaveným vhe. Nicméně nevím jestli má cenu tu mapu vůbec kompilovat, protože:
Krychlovitý skybox, že by kvůli leaku?
imageshack.us/a/img502/2862/hammer2013022116031385.png

Carve na spoustě míst v mapě.
imageshack.us/a/img577/2829/hammer2013022116055582.png

Protínající se objekty.
imageshack.us/a/img832/9116/hammer2013022116081662.png

Celá mapa je mimo mřížku.
imageshack.us/a/img849/4816/hammer2013022116092659.png
imageshack.us/a/img837/7797/hammer2013022116142450.png

Spousta objektů by si zasloužila převést na func_detail.
imageshack.us/a/img845/9865/hammer2013022116113150.png

Překrývající se facy.
imageshack.us/a/img248/284/hammer2013022116132075.png

Nedávno se někdo na fóru ptal co je příčinou Ambigous leafnode content. Tady je jedna ukázková.
imageshack.us/a/img46/6042/hammer2013022116164981.png

A na závěr pár lahůdek ze zkompilované mapy, kdyby někdo ještě pochyboval o tom, že mapa mimo mřížku je špatná.
imageshack.us/a/img849/3402/bspviewer20130221162454.png
imageshack.us/a/img705/9683/bspviewer20130221162538.png
imageshack.us/a/img195/3982/bspviewer20130221162702.png

(nějaké textury jsou nahrazené, protože mi chybí)

Každopádně s VHLT se mi zkompilovalo csg+bsp v pořádku, i vis začal bez problémů, ale nemám kompilační farmu abych ho zvládl zkompilovat celý.
Ale i kdyby se ta mapa podařila zkompilovat rozhodně bych ji nedoporučoval hrát kvůli zjevně nevyhnutelnému vysokému wpoly. Je mi líto, tato mapa je nehratelná, přestože jistě její výroba zabrala spoustu času.
+2
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41