V mapě mám neviditelné překážky krerýma lze projít pouze za kleku
|
XXL_cz |
Přidané 02.08.2010 15:22
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Zdar, Mám takový problém že když kompiluju mapu tak se mi v nějakých místech na mapě něco zprůchodní a někde je zase neviditelná zeď.
1 takový problém se mi stal když sem vytvářel příkop do země a zevnitž sem dal takové zaoblení, potom když sem ve hře chcěl do příkopu spadnout, šlo to jenom za kleku a potom sem si nemoh stoupnout.
Vyřešil sem to tak že sem zaoblení převedl do Func_wall a neviditelné strany sem onulloval. ale teď když sem si vytvořil na kraji mapy velkou ceduli s mým podpisem tak se mi ta neprůchodná blbost stala i v tom autě (na mapě lesk) takže do něj de vlést jenom za kleku a nedá se pak zvednout.
Nevím co stim mám dělat prostě se mi při kompilaci vytvoří někde neviditelná zeď která de projít jen za kleku a nedá se v ní zvednout. Myslim že to má něco společnýho něco s "clipping hulls".
I když nastavim Clipping type na precise pořád to dělá bordel (i nato poslední legacy).
Kdyby náhodou někdo věděl jak to vyřešit tak at pls napíše co se stim má dělat, předem dik za pomoc s tímto sem se ještě nikde jinde nesetkal.
Upravil/a XXL_cz dne 02.08.2010 15:24
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 02.08.2010 15:49
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak to stim autem už sem vyřešil tak, že sem odstranil entitu compile_parameters ale stejně jestli někdo ví jak to vyřešit tak ať napíše. Kdyby se mi to náhodou stalo zase.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
tom711 |
Přidané 02.08.2010 17:28
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
nemoyes poslat .rmf neako ni to nejde do hlavy |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 02.08.2010 19:07
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
.RMF ti nepošlu protože by si to mohl stáhnout kdokoli a mohl by si tu mapu převzít a rozšířit ji na netu pod svým ménem dřív než já.
Ale myslim že s timto ses ještě nesetkal to by si musel mít hodně složitou mapu.
No skrátka se to chová jakokdybych někam do mapy dal pruh brushu s texturou clip ale dá se tím prolízt za kleče.
Upravil/a XXL_cz dne 02.08.2010 19:09
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
tom711 |
Přidané 03.08.2010 19:57
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
hmm tak posli len ten vyrez mapz kde to robi zle |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 03.08.2010 20:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
to je jedno už to mám opravený nastavil sem to na legacy a tam to sem dal do func_wall ale to asi opravit nepude to by muselo vyjít nové ZHLT.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 07.08.2010 16:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Od té doby co nastavuji cliptype na precise tak takovéhle problémy nemám.
Při nastavení cliptype na precise se používají nové algoritmy pro vytváření kolizního boxu mapy (clipnodů, clip hullu). Při nastavení na legacy se používá starý způsob. |
|
|