tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
V mapě mám neviditelné překážky krerýma lze projít pouze za kleku
XXL_cz
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 15:22
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Zdar, Mám takový problém že když kompiluju mapu tak se mi v nějakých místech na mapě něco zprůchodní a někde je zase neviditelná zeď.

1 takový problém se mi stal když sem vytvářel příkop do země a zevnitž sem dal takové zaoblení, potom když sem ve hře chcěl do příkopu spadnout, šlo to jenom za kleku a potom sem si nemoh stoupnout.

Vyřešil sem to tak že sem zaoblení převedl do Func_wall a neviditelné strany sem onulloval. ale teď když sem si vytvořil na kraji mapy velkou ceduli s mým podpisem tak se mi ta neprůchodná blbost stala i v tom autě (na mapě lesk) takže do něj de vlést jenom za kleku a nedá se pak zvednout.

Nevím co stim mám dělat prostě se mi při kompilaci vytvoří někde neviditelná zeď která de projít jen za kleku a nedá se v ní zvednout. Myslim že to má něco společnýho něco s "clipping hulls".

I když nastavim Clipping type na precise pořád to dělá bordel (i nato poslední legacy).

Kdyby náhodou někdo věděl jak to vyřešit tak at pls napíše co se stim má dělat, předem dik za pomoc s tímto sem se ještě nikde jinde nesetkal.
Upravil/a XXL_cz dne 02.08.2010 15:24
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 15:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak to stim autem už sem vyřešil tak, že sem odstranil entitu compile_parameters ale stejně jestli někdo ví jak to vyřešit tak ať napíše. Kdyby se mi to náhodou stalo zase.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
tom711
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 17:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

nemoyes poslat .rmf neako ni to nejde do hlavy
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 19:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

.RMF ti nepošlu protože by si to mohl stáhnout kdokoli a mohl by si tu mapu převzít a rozšířit ji na netu pod svým ménem dřív než já.

Ale myslim že s timto ses ještě nesetkal to by si musel mít hodně složitou mapu.

No skrátka se to chová jakokdybych někam do mapy dal pruh brushu s texturou clip ale dá se tím prolízt za kleče.
Upravil/a XXL_cz dne 02.08.2010 19:09
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
tom711
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.08.2010 19:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

hmm tak posli len ten vyrez mapz kde to robi zle
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.08.2010 20:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

to je jedno už to mám opravený nastavil sem to na legacy a tam to sem dal do func_wall ale to asi opravit nepude to by muselo vyjít nové ZHLT.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2010 16:40
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Od té doby co nastavuji cliptype na precise tak takovéhle problémy nemám.
Při nastavení cliptype na precise se používají nové algoritmy pro vytváření kolizního boxu mapy (clipnodů, clip hullu). Při nastavení na legacy se používá starý způsob.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes