tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
V mapě mám neviditelné překážky krerýma lze projít pouze za kleku
XXL_cz
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 15:22
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Zdar, Mám takový problém že když kompiluju mapu tak se mi v nějakých místech na mapě něco zprůchodní a někde je zase neviditelná zeď.

1 takový problém se mi stal když sem vytvářel příkop do země a zevnitž sem dal takové zaoblení, potom když sem ve hře chcěl do příkopu spadnout, šlo to jenom za kleku a potom sem si nemoh stoupnout.

Vyřešil sem to tak že sem zaoblení převedl do Func_wall a neviditelné strany sem onulloval. ale teď když sem si vytvořil na kraji mapy velkou ceduli s mým podpisem tak se mi ta neprůchodná blbost stala i v tom autě (na mapě lesk) takže do něj de vlést jenom za kleku a nedá se pak zvednout.

Nevím co stim mám dělat prostě se mi při kompilaci vytvoří někde neviditelná zeď která de projít jen za kleku a nedá se v ní zvednout. Myslim že to má něco společnýho něco s "clipping hulls".

I když nastavim Clipping type na precise pořád to dělá bordel (i nato poslední legacy).

Kdyby náhodou někdo věděl jak to vyřešit tak at pls napíše co se stim má dělat, předem dik za pomoc s tímto sem se ještě nikde jinde nesetkal.
Upravil/a XXL_cz dne 02.08.2010 15:24
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 15:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tak to stim autem už sem vyřešil tak, že sem odstranil entitu compile_parameters ale stejně jestli někdo ví jak to vyřešit tak ať napíše. Kdyby se mi to náhodou stalo zase.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
tom711
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 17:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

nemoyes poslat .rmf neako ni to nejde do hlavy
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2010 19:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

.RMF ti nepošlu protože by si to mohl stáhnout kdokoli a mohl by si tu mapu převzít a rozšířit ji na netu pod svým ménem dřív než já.

Ale myslim že s timto ses ještě nesetkal to by si musel mít hodně složitou mapu.

No skrátka se to chová jakokdybych někam do mapy dal pruh brushu s texturou clip ale dá se tím prolízt za kleče.
Upravil/a XXL_cz dne 02.08.2010 19:09
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
tom711
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.08.2010 19:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

hmm tak posli len ten vyrez mapz kde to robi zle
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.08.2010 20:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

to je jedno už to mám opravený nastavil sem to na legacy a tam to sem dal do func_wall ale to asi opravit nepude to by muselo vyjít nové ZHLT.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2010 16:40
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Od té doby co nastavuji cliptype na precise tak takovéhle problémy nemám.
Při nastavení cliptype na precise se používají nové algoritmy pro vytváření kolizního boxu mapy (clipnodů, clip hullu). Při nastavení na legacy se používá starý způsob.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Rextrix