Kompilace svetla, problem !
|
dreamsoundz |
Přidané 07.06.2013 08:41
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13
|
Zdravim aktuane robím jail mapu ale ani za nič mi nechce zkompilovať svetlo, ak mapu hrám v CSku tak je tam fullbright, a to ja nechcem, skúšal som kompilovať na expert s roznimy parametrami ale nič nezabralo, A leak som tam nikde nenasiel Tak žiadam vás skúsených profi mapperov aby mi helpli s tímto problémom, a preto sem priložím mapu aby ste to mohly omrknúť vašim očkom a chcel by som fakt vedieť kde je chyba. A kto my to opraví budem mu velmy vadční, ale stačí napísať kde je chyba možno si to opravím aj sám Dakujem za pochopenie (Niesom nejaký profi mapper, ale toto ma fakt štve)
dreamsoundz přiložil následujíci soubor:
jb.rmf |
|
|
|
Dominio |
Přidané 07.06.2013 17:38
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ahoj,
mapu jsem jen tak zběžně prohlídl, a máš tam leak. Teda hromadu leaků.
Začal bych od shora.
- Nad skyboxem máš entitu path_corner. Entita mimo mapu způsobí také leak. Řešení je jednoduché. Buď jí přesuň do mapy, nebo jí překryj normálním brushem.
- Ten skybox hned pod tím. Je posunut o několik pixelů nahoru, takže ti tam vzniká mezera. Jednoduše to posuň dolů.
- Ten výše položený skybox vedle. Jedna strana je o pár px kratší, takže zase vzniká mezera. Protáhni to víc nahoru.
- Teď úplně dole. Pod mapu ti přesahuje ta skleněná cela i ten žebřík. To sklo i ten žebřík máš převedeno na brushové entity, a ty také nesmějí zasahovat mimo mapu (Myslím že ve VHLT můžou, ale stejně je hnusné tohle dělat).
Děláš velikou chybu při mapování. Netvoříš v mřížce. Takže je velká šance, že se netrefíš brushem přesně na jinej brush (co se ti stalo, a tak vznikl leak). A mimo jiné, také se na tom hůř kompilují světla (Kvalitou si nejsem jist, ale rozhodně to bude trvat déle). Nejméně by jsi měl používat mřížku o velikosti 16. A to jak na zdi, tak i podlahy a strop. Samozřejmě ostatní věci a detaily už jakkoliv.
Možná tam budeš mít ještě nějaké chyby, ale mapu jsem jen tak zběžně prohlédl a nic víc už tam nevidím. Myslím, že v případě nálezu dalšího leaku si to dokážeš opravit sám :) Kdyby nějaká jiná chyba, určitě napiš.
A pro příště, když si nebudeš jist, jestli máš v mapě leak, tak se stačí podívat do logu.
Doufám, že jsem pomohl. |
|
|
|
dreamsoundz |
Přidané 07.06.2013 22:52
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13
|
Všetko som fixol a stále my to hlási LEAK aj ked su opravene, fakt by som bol moc rád kebyže je niekto ochotny my to opravit, bol by som mu fakt moc vdační, lebo už na to fakt nemám nervi. Dakujem za pochopenie, dúfam že sa niekto nájde
Upravil/a dreamsoundz dne 07.06.2013 22:54 |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.06.2013 08:43
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nahraj to z části opravené rmf. |
|
|
|
Dejvy |
Přidané 11.06.2013 13:18
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
Zkus ho najít tak, že po pokusu o kompilaci dáš map>load pointfile
objeví se barevné čáry a na jejich červených koncích by měl být leak
|
|
|
|
dreamsoundz |
Přidané 11.06.2013 17:55
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13
|
Tak tu to je nechápem čo tam je zle a fak to nechcem mat full bright Fakt dakujem za odpoved, som nováčik ale chápem tomu . No toto mi nejde do hlavy
dreamsoundz přiložil následujíci soubor:
jb_1.rmf |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.06.2013 19:23
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ten leak je na [1024, 768, 192], je tam mezera mezi skyboxem a stěnou. Jak říkal Dominio, kdybys to jakž-takž zarovnával do mřížky, tak se ti to nestane. |
|
|
|
dreamsoundz |
Přidané 11.06.2013 20:25
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13
|
To je vsetko ?
|
|
|
|
Backup |
Přidané 11.06.2013 21:13
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Mělo by být. Možná ještě odstranit tu prázdnou brushovou entitu (map -> check for problems -> ... is empty -> go to error -> zavřít a zmáčknout delete). |
|
|
|
dreamsoundz |
Přidané 12.06.2013 13:59
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13
|
A jak sa dostanem na tie surandince [1024, 768, 192] ? Nikde somt o nenasiel Dakujem
|
|
|
|
Backup |
Přidané 12.06.2013 21:29
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Zobrazují se ti dole na stavovém řádku když máš kurzorem nad jedním z 2D pohledů. |
|
|