tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Kompilace svetla, problem !
dreamsoundz
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.06.2013 08:41
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13

Zdravim aktuane robím jail mapu ale ani za nič mi nechce zkompilovať svetlo, ak mapu hrám v CSku tak je tam fullbright, a to ja nechcem, skúšal som kompilovať na expert s roznimy parametrami ale nič nezabralo, A leak som tam nikde nenasiel :) Tak žiadam vás skúsených profi mapperov aby mi helpli s tímto problémom, a preto sem priložím mapu aby ste to mohly omrknúť vašim očkom a chcel by som fakt vedieť kde je chyba. A kto my to opraví budem mu velmy vadční, ale stačí napísať kde je chyba možno si to opravím aj sám :)Dakujem za pochopenie (Niesom nejaký profi mapper, ale toto ma fakt štve)
dreamsoundz přiložil následujíci soubor:
jb.rmf
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.06.2013 17:38
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Ahoj,
mapu jsem jen tak zběžně prohlídl, a máš tam leak. Teda hromadu leaků.
Začal bych od shora.
- Nad skyboxem máš entitu path_corner. Entita mimo mapu způsobí také leak. Řešení je jednoduché. Buď jí přesuň do mapy, nebo jí překryj normálním brushem.
- Ten skybox hned pod tím. Je posunut o několik pixelů nahoru, takže ti tam vzniká mezera. Jednoduše to posuň dolů.
- Ten výše položený skybox vedle. Jedna strana je o pár px kratší, takže zase vzniká mezera. Protáhni to víc nahoru.
- Teď úplně dole. Pod mapu ti přesahuje ta skleněná cela i ten žebřík. To sklo i ten žebřík máš převedeno na brushové entity, a ty také nesmějí zasahovat mimo mapu (Myslím že ve VHLT můžou, ale stejně je hnusné tohle dělat).

Děláš velikou chybu při mapování. Netvoříš v mřížce. Takže je velká šance, že se netrefíš brushem přesně na jinej brush (co se ti stalo, a tak vznikl leak). A mimo jiné, také se na tom hůř kompilují světla (Kvalitou si nejsem jist, ale rozhodně to bude trvat déle). Nejméně by jsi měl používat mřížku o velikosti 16. A to jak na zdi, tak i podlahy a strop. Samozřejmě ostatní věci a detaily už jakkoliv.

Možná tam budeš mít ještě nějaké chyby, ale mapu jsem jen tak zběžně prohlédl a nic víc už tam nevidím. Myslím, že v případě nálezu dalšího leaku si to dokážeš opravit sám :) Kdyby nějaká jiná chyba, určitě napiš.
A pro příště, když si nebudeš jist, jestli máš v mapě leak, tak se stačí podívat do logu.
Doufám, že jsem pomohl.
+2
 
dreamsoundz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.06.2013 22:52
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13

Všetko som fixol a stále my to hlási LEAK aj ked su opravene, fakt by som bol moc rád kebyže je niekto ochotny my to opravit, bol by som mu fakt moc vdační, lebo už na to fakt nemám nervi. :) Dakujem za pochopenie, dúfam že sa niekto nájde ;)
Upravil/a dreamsoundz dne 07.06.2013 22:54
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2013 08:43
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nahraj to z části opravené rmf.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dejvy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2013 13:18
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Zkus ho najít tak, že po pokusu o kompilaci dáš map>load pointfile
objeví se barevné čáry a na jejich červených koncích by měl být leak
±0
 
dreamsoundz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2013 17:55
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13

Tak tu to je nechápem čo tam je zle a fak to nechcem mat full bright :) Fakt dakujem za odpoved, som nováčik ale chápem tomu . No toto mi nejde do hlavy
dreamsoundz přiložil následujíci soubor:
jb_1.rmf
±0
 
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2013 19:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Ten leak je na [1024, 768, 192], je tam mezera mezi skyboxem a stěnou. Jak říkal Dominio, kdybys to jakž-takž zarovnával do mřížky, tak se ti to nestane.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
dreamsoundz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2013 20:25
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13

To je vsetko ?
±0
 
Backup
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.06.2013 21:13
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Mělo by být. Možná ještě odstranit tu prázdnou brushovou entitu (map -> check for problems -> ... is empty -> go to error -> zavřít a zmáčknout delete).
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
dreamsoundz
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.06.2013 13:59
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13

A jak sa dostanem na tie surandince [1024, 768, 192] ? :) Nikde somt o nenasiel :) Dakujem
±0
 
Backup
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.06.2013 21:29
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Zobrazují se ti dole na stavovém řádku když máš kurzorem nad jedním z 2D pohledů.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 30

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes