updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, po dlouhé době jsem se opět vrátil k Mappingu a potřeboval bych menší pomoc. Potřeboval bych udělat funkci, která by vypadala následovně: Hráč se spawne v tunelu a něco (třeba kousek zdi) by jej odtlačil z tunelu pryč. Samozřejmě se hráč nesmí vrátit zpět do tunelu. Takže bych potřeboval aby hráče něco vyhostilo z místnosti přes neviditelnou zeď, která nejde projít zpět. Jestli někdo ví jak na to byl bych velice rád, kdyby jste mi pomohli. Děkuji za kladné a záporné odpovědi.
Nemusí tam být přímo zeď, stačí aby se hráč nedostal zpět. Třeba něco, co by mělo větší rychlost než hráč a mířilo to proti němu. Něco jako je v Blockmakeru. Je tam block, který dává větší speed, takže by stačilo něco podobného.
func_conveyor, jak jsem již psal. To hráče posouvá směrem, který si určíš. A když dáš dostatečně velkou sílu, tak se hráč se už zpět nedostane. Jediný problém, který by mohl nastat je ten, že když hráč do toho skočí, tak ho to může odstřelit dost daleko a taky schytá dmg.
Tak nepoužívat func_conveyor ale trigger_push. To má podobný účinek ale v celé oblasti, kterou tím triggerem zaplníš. Ne jenom na nějaké ploše když se jí dotýkáš jako to je u func_conveyor.
Upravil/a XXL_cz dne 07.06.2013 21:37
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru