Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
Zdravím, po dlouhé době jsem se opět vrátil k Mappingu a potřeboval bych menší pomoc. Potřeboval bych udělat funkci, která by vypadala následovně: Hráč se spawne v tunelu a něco (třeba kousek zdi) by jej odtlačil z tunelu pryč. Samozřejmě se hráč nesmí vrátit zpět do tunelu. Takže bych potřeboval aby hráče něco vyhostilo z místnosti přes neviditelnou zeď, která nejde projít zpět. Jestli někdo ví jak na to byl bych velice rád, kdyby jste mi pomohli. Děkuji za kladné a záporné odpovědi.
Nemusí tam být přímo zeď, stačí aby se hráč nedostal zpět. Třeba něco, co by mělo větší rychlost než hráč a mířilo to proti němu. Něco jako je v Blockmakeru. Je tam block, který dává větší speed, takže by stačilo něco podobného.
func_conveyor, jak jsem již psal. To hráče posouvá směrem, který si určíš. A když dáš dostatečně velkou sílu, tak se hráč se už zpět nedostane. Jediný problém, který by mohl nastat je ten, že když hráč do toho skočí, tak ho to může odstřelit dost daleko a taky schytá dmg.
Tak nepoužívat func_conveyor ale trigger_push. To má podobný účinek ale v celé oblasti, kterou tím triggerem zaplníš. Ne jenom na nějaké ploše když se jí dotýkáš jako to je u func_conveyor.
Upravil/a XXL_cz dne 07.06.2013 21:37
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru