tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Zbovu problém s Kompiláciou
dreamsoundz
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.06.2013 20:04
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 19
Založený: 04.06.13

Zdravim mam tu problem ktorý neviem kde vzniká :) Mohly by ste mi povedat v com je problém ? :) Dakujem, dám sem aj log z kompilácie




** Executing..
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Hammer a CS\full\cs"


** Executing...
** Command: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -cliptype precise -wadautodetect

hlcsg v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlcsg.exe "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -cliptype precise -wadautodetect
Arguments: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -cliptype precise -wadautodetect -low -wadautodetect
Entering c:\documents and settings\pf\desktop\jb.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ precise ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wadcfg by file [ None ] [ None ]
wadcfg by name [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(0.39 seconds)
CSGBrush:
(0.80 seconds)

Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cstrike.wad
- Contains 3 used textures, 5.56 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
- Contains 39 used textures, 72.22 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_747.wad
- Contains 3 used textures, 5.56 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 1 used texture, 1.85 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 1 used texture, 1.85 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_havana.wad
- Contains 2 used textures, 3.70 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_aztec.wad
- Contains 2 used textures, 3.70 percent of map (24 textures in wad)

Wad files required to run the map: "cstrike.wad;halflife.wad;cs_747.wad;cs_assault.wad;cs_dust.wad;cs_havana.wad;de_aztec.wad;"

added 8 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture HINT not found!
Warning: ::FindTexture() texture CODEKEY not found!
Error: ::LoadLump() texture CODEKEY not found!

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -maxnodesize 512

hlbsp v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlbsp.exe "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -maxnodesize 512
Arguments: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -maxnodesize 512 -low
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\pf\desktop\jb.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -full

hlvis v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlvis.exe "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -full
Arguments: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -full -low
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\pf\desktop\jb.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\HAMMER~1\full\hammer\VHLT\hlrad.exe "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
Arguments: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir C:Half-Lifevalve -waddir C:Half-Lifevalve_schinese -waddir C:Half-Lifecstrike -waddir C:Half-Lifecstrike_schinese -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\cstrike.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\prodigy.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\cs_747.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\cs_assault.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\cs_dust.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\cs_havana.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\cstrike\cs_office.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\valve\decals.wad" -waddir "C:\Program Files\Valve\valve\halflife.wad" -low
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\pf\desktop\jb.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb.bsp" "C:\Documents and Settings\pf\Desktop\jb.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\pf\desktop\jb.pts" "C:\Documents and Settings\pf\Desktop\jb.pts"


** Executing...
** Command: C:\HAMMER~1\full\cs\hl.exe
** Parameters: +map "jb" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1 -steam
±0
 
Dejvy
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.06.2013 02:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Kompiluj s vhlt, chybí ti tam nějaké textury z něj.
±0
 
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.06.2013 10:39
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

On kompiluje s vhlt, jen mu chybí v nasatevní WADy, které obsahují textury HINT a CODEKEY... což je zvláštní, protože HINT by měl být v zhlt.wad a CODEKEY jsem nikde nenašel.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes