Průhledná (solid) textura (HELP PLS)
|
dragonx |
Přidané 03.08.2010 20:13
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Nedávno se to řešilo v shoutboxu ale způsob vybrat barvu 0000ff a dát jí do míst kde to chci průsvitné nefungoval.Help pls.
P.S.: Před to jméno jsem { napsal
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
Xpun |
Přidané 03.08.2010 21:04
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Máš ten brush s tou texturou func_wall a render mode na solid nebo texture? |
|
|
|
dragonx |
Přidané 05.08.2010 09:58
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
To mi je jasné,ale myslím něco jiného.Jak se ta textura vyrábí.Někde psal že uděláš obrázek a to kde to chceš mít průhledné dáš barvu 0000ff.Nejde to,zkoušel jsem hodně způsobů ale nejde to.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
Xpun |
Přidané 05.08.2010 10:46
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Fakt ne? Mě to fungovalo bez problému. Vytvoříš obrázek, kde máš modrou (0000ff) tam, kde to chceš mít průhledný, uložíš. Zkus to uložit jinak než jpg, třeba png nebo bmp. A hodíš to do wally, uložíš jako wad a je to. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.08.2010 12:50
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Když si texturu pojmenuješ třeba textura1.bmp, natáhneš ji do wally a pak to teprve přejmenuješ třeba na {taxtura1 tak to nebude fungovat. To musíš ten soubor pojmenovat před natažením do wally před nazev souboru {.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 05.08.2010 17:11
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
aha tak já to zkusím
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
dragonx |
Přidané 05.08.2010 17:27
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Funguje to !!! Díky moc.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 05.08.2010 18:06
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
NZ. Toto se mi právě taky stalo, že když sem tam natáhl soubor a pak sem ho teprv pojmenoval s tim { tak to nefungovalo ja sem byl hrozně na****ej a asi 20 minut sem se stim mordoval a pak sem zjistil že to tam musim natahnout už s tim { sem pak zjistil.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
dragonx |
Přidané 06.08.2010 08:46
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Mno.. ja jsem se s tím pral asi hoďinu.Ukládal jsem to v různých formátech atd. hlavně že už to jde.
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.08.2010 15:42
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já když si vytvářim nějakou texturu tak si vytvořim ve photoshopu třeba nějaký velký plátno třeba 512x128, až mám hotovej obraz tak to změnšim třeba do 64x32, převedu na indexované 255 barevné a pak to uložim jako 8 bitové .bmp. Ale ten wally si to myslim že sám předede do 255 barev a do 8 bitů. Já to pro jistotu převádim do těch 8 bitů takto. Aspoň vím co se mi tam u těch 255 barev 8 bitů zhnusí a co nezhnusí.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|