Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
V této mapě jsem se snažil aby hráč i trochu myslel a hledal.
(spawny jsou jinde než by měli bejt, spravně maj bejt v té díře s pletivem s dírou)
V mapě jsem udělal pár hádanek, hned na začatku není kam jít dokud nerozbije kus bedny. Potom je tam val, že by se mohl odsunout ale něco ho blokovalo? za valem je trošku těžka skakačka, poté co se dohopsá hráč do hladomorny tak je tam vykopanej tunel, vidíte světlo ale tunel se pod vámi proboří a vy se máchate ve splaškách.
Dál mapa rozvinuta není.
Gordon Freeman přiložil následujíci soubor: kz_dungeon_beta.rmf
To je jedno, že nebyl použit. Kompiloval si s tím a mapa si myslí, že tu texturu nutně potřebuje :) Kompiluj s parametrem -wadautodetect, to excluduje všechny načtené textury které nejsou použity.
Zatím jsem mapu nehrál, jsem línej hledat použitý textury v mapě a načítat je do hammeru, abych mohl zkompilovat. A když jsem to prolítaval v hammeru, zdálo se mi to strašně zmatené :D Hoď jsem prosimtě nový BSP.