CS:S Textury
|
German |
Přidané 04.01.2010 19:42
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 8
Založený: 04.01.10
|
CC pls su na VHE textury z Counter Strike Source pls ak su upnite mi to niekdo dik |
|
|
|
Slovensky_policajt |
Přidané 05.01.2010 13:03
|
Člen
Hodnocení: +9 (100%) Příspěvek: 16
Založený: 23.12.09
|
NA FPSbanana.com je ich asi najviac... |
|
|
|
Backup |
Přidané 05.01.2010 15:57
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
ty chceš textury z CS:S používat v CS1.6, nebo jaký má být účel?
Pokud chceš používat textury z CSS v CS1.6, tak je potřeba je překonvertovat - to se dá pomocí source hammeru (VHE 4.1).
Pokud děláš mapy do CSS, tak ti moc neporadím, protože jsem do CSS udělal asi dvě testovací mapy a pak jsem se vrátil zpět k CS1.6. |
|
|
|
German |
Přidané 05.01.2010 19:22
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 8
Založený: 04.01.10
|
Ja chcem robit mapy do CS:S |
|
|
|
Backup |
Přidané 05.01.2010 21:37
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
tak to musíš mít koupený CS:S
pak si nainstaluješ Source SDK(v tools ve steamu) - součástí je i VHE 4.1
pak by ty textury měly být obsažené rovnou v csku, ale nepamatuji si to přesně, je to nějaká doba, co jsem měl steam a VHE 4.1 |
|
|
|
German |
Přidané 06.01.2010 08:11
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 8
Založený: 04.01.10
|
no na tom FPSbanana.com je ich vela ale niesu vo "wade" (.wad) ako ich dam do takeho suboru ? dik |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.01.2010 16:23
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
pokud chceš dělat mapy do CS:S, potřebuješ mít hammer 4.1 - ten je v Source SDK, který dostaneš k originální verzi CS:S
pak už textury jsou normálně v csku, ale nepamatuji si kde, ale měly každopádně jinou připonu než .wad |
|
|
|
German |
Přidané 06.01.2010 19:45
|
Člen
Hodnocení: +9 (71%) Příspěvek: 8
Založený: 04.01.10
|
Cize cez VHE 3.5 do CS:S nejde vytvarat ? |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.01.2010 22:27
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
nejde |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 19.02.2011 14:52
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
textury(vtf) CSS maš uložene přímo ve hře (nonsteam) counter strike source/cstrike/materials/jednotlivé názvy map. Hammer4,1 je najde při správném nastavení.
steam nebo garrysmod verze mají textury uložené v steamapps ve hře v counter-strike source shared.gcf ,takže jestli je vhe4,1 neuvidí při správném nastavení ,je třeba je extrahovat programem gsfscape do složky materials,models a sound ve stejné struktuře jako v gcf kontejneru.
za barboraotvirak tvorby
Upravil/a amater1001 dne 19.02.2011 17:25 |
|
|
|
pavelxum |
Přidané 07.04.2011 23:21
|
Člen
Hodnocení: +69 (100%) Příspěvek: 15
Založený: 09.03.11
|
@amater1001 prosímtě muzes tady upnout tvoje nastavení hammeru4.1 ??
Pry delas s texturama s garrymodu .Dik. |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 08.04.2011 19:01
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
pavelxum napsal:
@amater1001 prosímtě muzes tady upnout tvoje nastavení hammeru4.1 ??
Pry delas s texturama s garrymodu .Dik.
Je to pro Half-Life 2 Deathmatch
amater1001 přiložil následující obrázek:
[150.08Kb]
VHE41LAb |
|
|
|
pavelxum |
Přidané 09.04.2011 09:59
|
Člen
Hodnocení: +69 (100%) Příspěvek: 15
Založený: 09.03.11
|
Dik. |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 11.04.2011 15:50
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
pavelxum napsal:
Dik.
Při správnem nastavení ti po startu VHE4.1 naběhne message se 4 řádky - méně než 4 může být později problém s kompilací
amater1001 přiložil následující obrázek:
[33.88Kb]
Upravil/a amater1001 dne 11.04.2011 15:57
VHE41LAb |
|
|