tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Ostatní
 Tisk diskuze
Jak vytvořit dávkovač zbraní [návod]
Grakon2702
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2013 22:15
Člen

Hodnocení: +10 (92%)
Příspěvek: 15
Založený: 28.03.13

Zdravím, v tomto návodě vám vysvětlím, jak udělat funkční dávkovač zbraní. Není to nic těžkého, spíše jenom zdlouhavá práce navíc, ovšem výsledek stojí za to. Rozdělíme si to tedy do dvou částí: Část textůrová a část technická.

Textůrová část
V této části vlastně děláte samotné tělo dávkovače. K tomu budete potřebovat všelijaké druhy brushů, zde se meze nekladou. Zde přidávám foto, jak by měla vypadat taková kostra toho dávkovače.
jpeg.cz/images/2013/08/26/bR7JM.th.png

K tomuto dávkovači mi stačil vlastně jen obyčejný blok a jeden blok ,,wedge".

Maketa zbraně
Teď si do té naší kostry vložíme maketu. K tomu nám pomůže pointová entita cycler. Najděte si jí a dejte doprostřed vašeho dávkovače. Pak na ni klikněte pravým tlačítkem a zvolte properties. Tam si najděte položku models/sprite. Jak můžete vidět, objevilo se vedle toho vyhledávací pole. Klikněte tedy na tlačítko vedle toho pole a najděte si požadovaný model z adresáře, kde máte modely nainstalované.
jpeg.cz/images/2013/08/26/wTol.th.png

Tak a teď už jen doděláme zbytek, jako je sklo a tlačítko.
Tady tedy máte, jak by měl přibližně vypadat dokončený stojan na zbraně:
jpeg.cz/images/2013/08/26/0eklg.th.png

Technická část
Tak a teď se vrhneme na část technickou.

Player_weaponstrip
Když si chceme z dávkovače vzít jinou zbraň, chceme, aby se původní zbraň smazala. Na tohle nám pomůže pointová entita player_weaponstrip. Dejte ji na libovolné místo na mapě a dejte jí jméno ,,weaponstrip".

Game_player_equip
Dále potřebujeme, aby se nám po smazání té zbraně přidala zbraň, která v tom dávkovači je ukázaná ve formě makety. V tom nám pomůže pointová entita game_player_equip. Dejte ji na libovolné místo na mapě ovšem tentokrát bych doporučoval spíše někde k vašemu dávkovači, protože, kdybyste dělali více dávkovačů, měli byste v tom zmatek. Dejme tedy tomu, že chceme, aby nám dávkovač dal awp. Klikneme tedy na tu entitu pravým tlačítkem a dáme properties. Tam si nejdříve dáme jméno třeba ,,AWP". Pak si navolíme zbraň AWP. To uděláte tak, že si najdete jeho jméno, rozkliknete a u políčka, které se vám vedle toho objeví, dáte yes. Dále budeme potřebovat knife a taky třeba když chceme deagle. Najdeme si tedy tyto zbraně a dáme u nich také hodnotu yes. To však není vše. Potřebujeme ještě náboje do těch zbraní. Ty si tam také najěte, rozkliněte a dejte hodnotu, u které je vždy napsáno Fill tzn. plně nabité. Pak klepněte na tlačítko Flags, co máte nahoře a zaškrtněte políčko Use only. Kdybyste to neudělali, zbraň by se vám dala do ruky, hned při spawnu.
jpeg.cz/images/2013/08/26/iRwM.th.png

Multi_manager
Tak a teď to nejtěžší (možná)
Nyní potřebujeme všechny tyto události zkombinovat do jednoho. Tzn, že se nám po zmáčknutí tlačítka nejdřív resetuje vybavení a pak dá nové. Na tohle se používá pointová entita multi_manager, ve kterém si všechno tohle můžete rozvrhnout. Najděte si ji a dejte opět nad náš dávkovač. V properties ji nastavte jméno mm_AWP. Pak klikněte na tlačítko SmartEdit. Klikněte na tlačítko add a do pole key napište ,.weaponstrip" (jméno pointové entity player_weaponstrip). Do políčka value pod ním napište ,,0.1" a dejte ok. Teď jste nastavili, že v 0.1 sekundě po zmáčknutí tlačítka se vám resetuje veškeré vybavení. Teď potřebujeme, aby se nám v dalším momentě dalo potřebne vybavení do ruky. Zmáčkneme tedy opět tlačítko add, do políčka key napíšeme ,,AWP" (jméno pointové entity game_player_equip) a do políčka value napíšeme ,,0.2".
jpeg.cz/images/2013/08/26/pGuaT.th.png

Func_button
Tak a teď už jen zbývá nastavit tlačítko, které nám ten multimanager spustí. Nejeďte si na naše tlačítko, u něho si v properties nastavte entitu func_button a ve vlastnosti target si napište ,,mm_AWP" (jméno našeho multimanageru). Pak přepněte na tlačítko Flags a zaškrtněte políčko Don´t move. Tak a dávkovač máte hotový :)
+3
 
bign
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2013 09:34
Člen

Hodnocení: +88 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

Zaujímavý návod. Ale myslím si že mimo Jail máp dávkovač nanájde uplatnenie :( . Aj tak si myslím že by bolo dobré sa dohodnúť s backupom a prepísať tento návod do normálnej podoby a následne ho zaradiť medzi ostatné články.
Upravil/a bign dne 27.10.2013 09:35
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2013 14:13
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

bign: tohle je způsobeno mojí neaktivitou, zapomněl jsem odpovědět na PM. Až budu mít chvilku, tak to přesunu mezi články (se zachováním autora samozřejmě).
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Grakon2702
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2013 15:25
Člen

Hodnocení: +10 (92%)
Příspěvek: 15
Založený: 28.03.13

A já si říkal, že mi zatím nikdo neodpovídal. Dal jsem to tedy sem, je ale škoda, že tu nefungujou kódy na zvětšení a změny barvy textu, nadpisy by šly pak mnohem lépe vidět. Děkuji tedy za názor, snad někomu i pomůžu :).
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes