Problém s vytvořením souboru .nav
|
Time91 |
Přidané 10.12.2013 11:48
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 10.12.13
|
Zdravím.
Vezmu to zkrátka. Vytvořil jsem si mapku, nacpal pět CT's, pět T's, zkompiloval, já tam můžu dělat co chci, lidi na síti taky.
Pak dojde na to, že bych rád přidal pár botů. Dám si klasicky New Game a ve hře pak H a Add Botz atd...
Najednou mi celý CSko zamrzne přesně ve chvíli, kdy se objeví Analyzing...
Zkoušel jsem to hodněkrát a různě, ale už si vážně nevím rady...
V konzoli se objeví tohle:
Connecting navigation areas...
Merging navigation areas...
A pak to zmrzne. Za případné rady předem moc děkuju. |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 10.12.2013 23:03
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Skús iné Csko, ak máš steam tak neviem
Ja osobne používam CS:NS Od csko.cz, narozdiel od iných csiek tak je dobré že si to nebinduje reklamy a taktiěz to má dobré hud menu s prepínaním grafiky
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D |
|
|
|
bign |
Přidané 11.12.2013 21:20
|
Člen
Hodnocení: +88 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
aReDoNe napsal:
Skús iné Csko, ak máš steam tak neviem
Ja osobne používam CS:NS Od csko.cz, narozdiel od iných csiek tak je dobré že si to nebinduje reklamy a taktiěz to má dobré hud menu s prepínaním grafiky
Vymrd houby.
Time91 napsal:
Vezmu to zkrátka. Vytvořil jsem si mapku, nacpal pět CT's, pět T's, zkompiloval, já tam můžu dělat co chci, lidi na síti taky.
Pak dojde na to, že bych rád přidal pár botů. Dám si klasicky New Game a ve hře pak H a Add Botz atd...
Najednou mi celý CSko zamrzne přesně ve chvíli, kdy se objeví Analyzing...
Zkoušel jsem to hodněkrát a různě, ale už si vážně nevím rady...
V konzoli se objeví tohle:
Connecting navigation areas...
Merging navigation areas...
A pak to zmrzne. Za případné rady předem moc děkuju.
Boti potrebujú asi nejaké tie ich waypointy (cesty), po ktorých sa musia pohybovať. Ale nazaj netuším ako ich vytvoriť. Skús kontaktovať Backupa
Upravil/a bign dne 11.12.2013 21:21
How does the fox feel? |
|
|
|
Time91 |
Přidané 11.12.2013 22:04
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 10.12.13
|
Boti potrebujú asi nejaké tie ich waypointy (cesty), po ktorých sa musia pohybovať. Ale nazaj netuším ako ich vytvoriť. Skús kontaktovať Backupa
No, já mám verzi CS, jakási verze 4+zbot, která už boty obsahuje hned po instalaci a neobsahuje ani složku PodBot, takže nemám, kam ty waypointy vložit. Zatím úplně u všech map, které jsem někde stáhnul, stačilo přidat bota, ono to napíše něco ve smyslu, že hra musí boty naučit mapu, provede se analyzing a je to. Jen u tý mojí prostě ne... Ale v pohodě, teď už mi ta mapa zas nejde ani zkompilovat, takže mi zřejmě nastal větší problém. |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.12.2013 22:32
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jo, to se stává. Buď můžeš použít jiné boty (podbot), nebo si manuálně vytvořit ten nav pro zbot. U obojího ty waypointy ve finálne musíš udělat sám, takže to vyjde na stejno. |
|
|
|
Time91 |
Přidané 11.12.2013 22:36
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 10.12.13
|
Backup napsal:
Jo, to se stává. Buď můžeš použít jiné boty (podbot), nebo si manuálně vytvořit ten nav pro zbot. U obojího ty waypointy ve finálne musíš udělat sám, takže to vyjde na stejno.
A ten soubor .nav můžu někde vytvořit nebo to jde pouze tím způsobem, který mi nejde? |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.12.2013 23:00
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
No jde to manuálně, dá se to naučit, ale přijde mi to pomalejší než výroba waypointů pro podboty. Česky na to návod asi není, nejvíc o tom bude nejspíš na wiki: https://developer...ion_Meshes |
|
|
|
Time91 |
Přidané 11.12.2013 23:00
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 10.12.13
|
Přikládám rmf-ko. Sorry za "Big krychli", je to zkušebka
Time91 přiložil následujíci soubor:
1.rmf |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2013 19:32
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
1, máš všechny stěny levitující nad zemí, to nebude fungovat (plus to je nejspíš to co způsobuje tu chybu při kompilaci visu)
2, pokud děláš big krychli, tak už alespoň celou ze SKY
3, místo spousty light použij light_environment
4, ani jsem to nezkompiloval, protože tam máš brushe, které mají nulovou tloušťku |
|
|
|
Time91 |
Přidané 16.12.2013 10:35
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 10.12.13
|
Okej, díky. Mezi tím jsem zdárně dodělal jinou mapu, která už plně funguje. Tohle smažu a začnu znova.... Díky za rady |
|
|