tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Jas na maximum + VHLT problém
Grakon2702
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.02.2014 17:41
Člen

Hodnocení: +10 (92%)
Příspěvek: 15
Založený: 28.03.13

Zdravím. Mám celkem dva problémy. Jeden je ten, že kdykoliv zkompiluji mapu a následně pustím přímo ve hře, je až moc jasná. Jako kdyby herní engine sám nastavil pro mapu jas na maximum. Stává se to u každé mé mapy, takže nejspíše bude problém někde v hammeru, ale vůbec nemám tušení, kde. Můj další problém je se samotným VHLT. Když jsem si zkoušel udělat zkušební místnost, kde jsem postavil pár krabic a nastavil jím hodnoty tak, aby vrhaly stín. No žádný stín nevrhají. Možná mám blbě nastavený soubor settings. Nejnovější verze VHLT se totiž trošičku liší od toho, c byl v návodu.


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\hammer\maps\testzhlt1.map" "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\hammer\VHE\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1"

hlcsg v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\hammer\VHE\hlcsg.exe "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1"
Arguments: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1" -low -wadautodetect
Entering C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wad configuration file[ None ] [ None ]
wad.cfg group name [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.00 seconds)

Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 3 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)

Wad files required to run the map: "halflife.wad;"
Texture usage is at 0.05 mb (of 32.00 mb MAX)
0.08 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\hammer\VHE\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1"

hlbsp v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\hammer\VHE\hlbsp.exe "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1"
Arguments: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1" -low -chart

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
no clipnode merging [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
nobrink [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 13 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1.prt'
SolidBSP [hull 1] 13 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 13 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 13 (0.00 seconds)
Reduced 90 clipnodes to 90
Reduced 18 texinfos to 12
Reduced 3 texdatas to 3 (136 bytes to 136)
Reduced 176 planes to 65
FixBrinks:
Increased 90 clipnodes to 90.

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 5/512 320/32768 ( 1.0%)
planes 65/32768 1300/655360 ( 0.2%)
vertexes 88/65535 1056/786420 ( 0.1%)
nodes 30/32767 720/786408 ( 0.1%)
texinfos 12/32767 480/1310680 ( 0.0%)
faces 70/65535 1400/1310700 ( 0.1%)
* worldfaces 46/32768 0/0 ( 0.1%)
clipnodes 90/32767 720/262136 ( 0.3%)
leaves 26/32760 728/917280 ( 0.1%)
* worldleaves 1/8192 0/0 ( 0.0%)
marksurfaces 70/65535 140/131070 ( 0.1%)
surfedges 296/512000 1184/2048000 ( 0.1%)
edges 149/256000 596/1024000 ( 0.1%)
texdata [variable] 136/33554432 ( 0.0%)
lightdata [variable] 0/50331648 ( 0.0%)
visdata [variable] 0/8388608 ( 0.0%)
entdata [variable] 832/2097152 ( 0.0%)
* AllocBlock 1/64 0/0 ( 1.6%)
3 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 9612 bytes ===
Wad files required to run the map: "halflife.wad;"
0.06 seconds elapsed

----- END hlbsp -----
Grakon2702 přiložil následujíci soubor:
testzhlt1.rmf
Upravil/a Grakon2702 dne 19.02.2014 19:42
±0
 
Smajlos
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.02.2014 16:16
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

čav, máš tam dosť dlhé cesty a ktomu máš medzery medzi slovamy-nepovolené znaky, spomaľujú ti potom kompiláciu mapy.

(C:\ProgramFiles\Steam\SteamApps\common\hammer\maps\testzhlt1.map),
radšej si to daj len do Cčka

(C:\VHE)

a keď tak skús staršiu verziu hammera http://tvorbamap.cz/articles.php?article_id=1
±0
 
Grakon2702
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.02.2014 20:35
Člen

Hodnocení: +10 (92%)
Příspěvek: 15
Založený: 28.03.13

Smajlos napsal:
čav, máš tam dosť dlhé cesty a ktomu máš medzery medzi slovamy-nepovolené znaky, spomaľujú ti potom kompiláciu mapy.

(C:\ProgramFiles\Steam\SteamApps\common\hammer\maps\testzhlt1.map),
radšej si to daj len do Cčka

(C:\VHE)

a keď tak skús staršiu verziu hammera http://tvorbamap.cz/articles.php?article_id=1


Rychlost kompilace mi vůbec nedělá problém, mapy mi to zkompiluje i s VHLT zhruba za sekundu. Jediný problém mám s tím, že v samotné hře mám na maoě nastavený jas na maximum a nefungují mi ani stíny z VHLT.
±0
 
Smajlos
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.02.2014 13:47
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

ten tvoj prvy problém je že nemáš nikde texturu sky-
RAD nemôže prepočitať svetlo light_enviromental, pretože nemáš texturu sky, tak to da na default -255 255 255 255, takže daj si do svojej miestnosti len light entitu.

veľké svetlo light_enviromental zmeníš, ak dáš:
1)Map. EntityReport. a naskoči ti tabuľka dole si odškrtni Point entities a potom klikni na light_enviromental a daj napravo properties.
Teras v tej novej tabuľke čoti vyskočila, klikni na poličko brightness, a zmeň si jas 255 255 255 255 -čisto biela, 0 0 0 0 čierna
2)Map. Map properties. dá ti tabuľku, klikni na default light level (0-255) a ešte odačo vyššie klikni na enviromental map - nastavíš textutu neba- v zložke CSko\cstrike\gfx\env.

2 problem budeš mať asi v ceste k súboru RAD alebo keď stlačiš F9 a dá ti tabuľku, zaškrtni si pri Run RAD extra. (prepočitava uhly dopadu svetla,..)
Smajlos přiložil následujíci soubor:
testzhlt1.bsp
Upravil/a Smajlos dne 22.02.2014 14:07
±0
 
Smajlos
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.02.2014 14:08
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

priložil som ti ešte i .rmf
Smajlos přiložil následujíci soubor:
testzhlt1_1.rmf
Upravil/a Smajlos dne 22.02.2014 14:08
±0
 
Grakon2702
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.02.2014 17:49
Člen

Hodnocení: +10 (92%)
Příspěvek: 15
Založený: 28.03.13

Světlo jsem změnil na normální light a dal kompilovat RAD na extra a vše jede jak má. Děkuji moc :).
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41