updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím. Mám celkem dva problémy. Jeden je ten, že kdykoliv zkompiluji mapu a následně pustím přímo ve hře, je až moc jasná. Jako kdyby herní engine sám nastavil pro mapu jas na maximum. Stává se to u každé mé mapy, takže nejspíše bude problém někde v hammeru, ale vůbec nemám tušení, kde. Můj další problém je se samotným VHLT. Když jsem si zkoušel udělat zkušební místnost, kde jsem postavil pár krabic a nastavil jím hodnoty tak, aby vrhaly stín. No žádný stín nevrhají. Možná mám blbě nastavený soubor settings. Nejnovější verze VHLT se totiž trošičku liší od toho, c byl v návodu.
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 3 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Wad files required to run the map: "halflife.wad;"
Texture usage is at 0.05 mb (of 32.00 mb MAX)
0.08 seconds elapsed
hlbsp v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\hammer\VHE\hlbsp.exe "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1"
Arguments: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1" -low -chart
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
no clipnode merging [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
nobrink [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]
Smajlos napsal:
čav, máš tam dosť dlhé cesty a ktomu máš medzery medzi slovamy-nepovolené znaky, spomaľujú ti potom kompiláciu mapy.
(C:\ProgramFiles\Steam\SteamApps\common\hammer\maps\testzhlt1.map),
radšej si to daj len do Cčka
(C:\VHE)
a keď tak skús staršiu verziu hammera http://tvorbamap.cz/articles.php?article_id=1
Rychlost kompilace mi vůbec nedělá problém, mapy mi to zkompiluje i s VHLT zhruba za sekundu. Jediný problém mám s tím, že v samotné hře mám na maoě nastavený jas na maximum a nefungují mi ani stíny z VHLT.
ten tvoj prvy problém je že nemáš nikde texturu sky-
RAD nemôže prepočitať svetlo light_enviromental, pretože nemáš texturu sky, tak to da na default -255 255 255 255, takže daj si do svojej miestnosti len light entitu.
veľké svetlo light_enviromental zmeníš, ak dáš:
1)Map. EntityReport. a naskoči ti tabuľka dole si odškrtni Point entities a potom klikni na light_enviromental a daj napravo properties.
Teras v tej novej tabuľke čoti vyskočila, klikni na poličko brightness, a zmeň si jas 255 255 255 255 -čisto biela, 0 0 0 0 čierna
2)Map. Map properties. dá ti tabuľku, klikni na default light level (0-255) a ešte odačo vyššie klikni na enviromental map - nastavíš textutu neba- v zložke CSko\cstrike\gfx\env.
2 problem budeš mať asi v ceste k súboru RAD alebo keď stlačiš F9 a dá ti tabuľku, zaškrtni si pri Run RAD extra. (prepočitava uhly dopadu svetla,..)
Smajlos přiložil následujíci soubor: testzhlt1.bsp
Upravil/a Smajlos dne 22.02.2014 14:07