Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Zdravím. Mám celkem dva problémy. Jeden je ten, že kdykoliv zkompiluji mapu a následně pustím přímo ve hře, je až moc jasná. Jako kdyby herní engine sám nastavil pro mapu jas na maximum. Stává se to u každé mé mapy, takže nejspíše bude problém někde v hammeru, ale vůbec nemám tušení, kde. Můj další problém je se samotným VHLT. Když jsem si zkoušel udělat zkušební místnost, kde jsem postavil pár krabic a nastavil jím hodnoty tak, aby vrhaly stín. No žádný stín nevrhají. Možná mám blbě nastavený soubor settings. Nejnovější verze VHLT se totiž trošičku liší od toho, c byl v návodu.
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 3 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Wad files required to run the map: "halflife.wad;"
Texture usage is at 0.05 mb (of 32.00 mb MAX)
0.08 seconds elapsed
hlbsp v3.4 VL33 (Feb 2 2014)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\hammer\VHE\hlbsp.exe "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1"
Arguments: "C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\testzhlt1" -low -chart
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
no clipnode merging [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
nobrink [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]
Smajlos napsal:
čav, máš tam dosť dlhé cesty a ktomu máš medzery medzi slovamy-nepovolené znaky, spomaľujú ti potom kompiláciu mapy.
(C:\ProgramFiles\Steam\SteamApps\common\hammer\maps\testzhlt1.map),
radšej si to daj len do Cčka
(C:\VHE)
a keď tak skús staršiu verziu hammera http://tvorbamap.cz/articles.php?article_id=1
Rychlost kompilace mi vůbec nedělá problém, mapy mi to zkompiluje i s VHLT zhruba za sekundu. Jediný problém mám s tím, že v samotné hře mám na maoě nastavený jas na maximum a nefungují mi ani stíny z VHLT.
ten tvoj prvy problém je že nemáš nikde texturu sky-
RAD nemôže prepočitať svetlo light_enviromental, pretože nemáš texturu sky, tak to da na default -255 255 255 255, takže daj si do svojej miestnosti len light entitu.
veľké svetlo light_enviromental zmeníš, ak dáš:
1)Map. EntityReport. a naskoči ti tabuľka dole si odškrtni Point entities a potom klikni na light_enviromental a daj napravo properties.
Teras v tej novej tabuľke čoti vyskočila, klikni na poličko brightness, a zmeň si jas 255 255 255 255 -čisto biela, 0 0 0 0 čierna
2)Map. Map properties. dá ti tabuľku, klikni na default light level (0-255) a ešte odačo vyššie klikni na enviromental map - nastavíš textutu neba- v zložke CSko\cstrike\gfx\env.
2 problem budeš mať asi v ceste k súboru RAD alebo keď stlačiš F9 a dá ti tabuľku, zaškrtni si pri Run RAD extra. (prepočitava uhly dopadu svetla,..)
Smajlos přiložil následujíci soubor: testzhlt1.bsp
Upravil/a Smajlos dne 22.02.2014 14:07