[CS:GO] Mundian
|
cr0coDiL |
Přidané 22.06.2014 20:46
|
Člen
Hodnocení: +62 (76%) Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11
|
Nazdar,
ako ste si už z názvu príspevku mohli všimnúť, nejde o mapu do nášho starého CSka s príponou 1.6 ale ide o jeho najnovší prírastok a to Global Offensive. Mapu som tak isto pridal do súťaže ktorá sa konala na GameBanana tí ktorý neviete tak jej celý názov je CEVO/GameBanana Mapping Contest 2014. V súťaži som skočil na podľa mňa peknom 30 mieste zo 71 príspevkov.
Niečo k mape. Mapa pôvodne nebola stavaná s plánom že ju pridám do nejakej súťaže, jednoducho som chcel spraviť mapu ktorá bude mať nejaké to hodnotenie a ľudia fakt povedia že "good job". A tak som začal s zaujímavým layoutom ktorý popieral všetky zákony CS ale nevadí. Našťastie som obrázok návrhu hodil na jednu stránku a vďaka jej komunite som mapu "opravil" a dokončil, pretvoril do dnešnej podoby. Rozhodol som sa mapu uložiť do arabského štátu kde mi mojím vzorom bola mapa Dust2/Mirage. Áno mapy architektúrou odlišné ale aj podobné. Po dobe 2 mesiacov, ktoré boli poprepájané dňami počas, ktorých som na mape nepohol ani "stenou" je mapa konečne dokončená a odoslaná do súťaže. Posledný problém, ktorý bol a potvrdili mi ho aj dokonca samotný týpci s CEVO je to že plant B bol "op" pre Terákov. Tak som mapu ešte razl prerobil. No len plant B, a keď tak už poriadne čiže som upravil trošku prostredie (pridal detaily a tak).
Tak čo si o mape myslíte ?
DOWNLOAD
Upravil/a cr0coDiL dne 22.06.2014 20:46
|
|
|
|
Habax |
Přidané 22.06.2014 22:56
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
čakal som, že sa to tu objaví |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.06.2014 10:07
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To vypadá moc dobře. Pro CS:GO je určený jiný editor než hammer do source? Jen se ptám, protože tam máš hodně detailů, které vypadají dobře. Tak jestli třeba ten editor není nějaký lepší na ovládání.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
cr0coDiL |
Přidané 23.06.2014 13:19
|
Člen
Hodnocení: +62 (76%) Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11
|
XXL_cz napsal:
To vypadá moc dobře. Pro CS:GO je určený jiný editor než hammer do source? Jen se ptám, protože tam máš hodně detailů, které vypadají dobře. Tak jestli třeba ten editor není nějaký lepší na ovládání.
Nie, ide o ten istý čo na Source, Hammer 4.1. Aspoň myslím keďže žiadny rozdiel medzi "hamrom" do HL2 a týmto som nevidel.
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.06.2014 14:45
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tak pak ses asi jenom hodně zlepšil v mapování Já vlastně už ani nevím jak vypadaly tvoje mapy v CS 1.6
Upravil/a XXL_cz dne 23.06.2014 14:52
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
cr0coDiL |
Přidané 23.06.2014 14:50
|
Člen
Hodnocení: +62 (76%) Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11
|
XXL_cz napsal:
Tak pak ses asi jenom hodně zlepšil v mapování Já vlastně už ani nevím jak vypadaly tvoje mapy v CS 1.6
Ďakujem ... tak prvá "official" mapka je cs_zakladna_full potom aim_snow, jump_12345, deathrun_c0lor a asi všetko... potom možno nejaké nevydané projekty...
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.06.2014 14:52
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Nečekal jsem že tak rychle odpovíš, ještě jsem přidal tento EDIT do původního příspěvku:
A taky se dívám že tam máš dost detailní stíny. To si tam nastavil hodně malé luxely (všiml jsem si, že v source už to jde) a nebo to používá jinou verzi mapy, kde fungují stíny nějak jinak?
Upravil/a XXL_cz dne 23.06.2014 14:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
cr0coDiL |
Přidané 23.06.2014 18:24
|
Člen
Hodnocení: +62 (76%) Příspěvek: 47
Založený: 30.12.11
|
XXL_cz napsal:
Nečekal jsem že tak rychle odpovíš, ještě jsem přidal tento EDIT do původního příspěvku:
A taky se dívám že tam máš dost detailní stíny. To si tam nastavil hodně malé luxely (všiml jsem si, že v source už to jde) a nebo to používá jinou verzi mapy, kde fungují stíny nějak jinak?
Tiene ponúka sám o sebe vylepšený source engine v CS:GO, kde vlastne celý light_enviroment je plne dynamické svetlo .... a áno da sa ponastavovať LightScale a podobne ale tam ide skôr tentokrát o klasické "light" entity.
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.06.2014 13:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo už to vidím, je to ukázaný tady
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|