updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Totálna neptiestrelnosť sa dá docieliť NULL blokmi. Jednoducho daný blok zkopiruješ, otextúruješ textúrou NULL a dáš na rovnakú pozíciu ako daný brush, čo chceš aby bol nepriestrelný
e. ale u func_wall fakt neviem
Upravil/a WARNING_19 dne 02.01.2015 12:02
Popis BEVELu je špatně. BEVEL dělá kolizi jenom pro origin hráče, takže se do něj můžeš napůl "zabořit"
Je to zvláštní, protože když se z toho vytvoří brush tlustý 1, tak to dává pocit, jako by to mělo zápornou šířku nebo tak něco.
A k té neprůstřelnosti - to jsem na své mapě udělal tak, že jsem vytvořil dutý brush přes Tools -> Make hollow s texturou {invisible a převedl to na func_breakable kde byl nastavený materiál unbreakable glass a ve flags zatrhnutý only trigger.
Když jsem to ale teď testoval, tak jsem zjistil, že mi to nějak nefunguje.
Přišel jsem na to, že stačí dovnitř func_wall strčit další func_wall který má texturu oceli, (CSTRIKE_ME4METL z cstrike.wad) Render Mode: Texture, FX Amount: 0 a Minimálně tloušťku 6 jednotek.
P.S.: A nenech se zmást dírami, které se dějou na 2. straně. To se bude dít furt, ale když tam bude func_breakable nebo hráči tak jim to nic neudělá.
Upravil/a XXL_cz dne 02.01.2015 21:26
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru