Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Totálna neptiestrelnosť sa dá docieliť NULL blokmi. Jednoducho daný blok zkopiruješ, otextúruješ textúrou NULL a dáš na rovnakú pozíciu ako daný brush, čo chceš aby bol nepriestrelný
e. ale u func_wall fakt neviem
Upravil/a WARNING_19 dne 02.01.2015 12:02
Popis BEVELu je špatně. BEVEL dělá kolizi jenom pro origin hráče, takže se do něj můžeš napůl "zabořit"
Je to zvláštní, protože když se z toho vytvoří brush tlustý 1, tak to dává pocit, jako by to mělo zápornou šířku nebo tak něco.
A k té neprůstřelnosti - to jsem na své mapě udělal tak, že jsem vytvořil dutý brush přes Tools -> Make hollow s texturou {invisible a převedl to na func_breakable kde byl nastavený materiál unbreakable glass a ve flags zatrhnutý only trigger.
Když jsem to ale teď testoval, tak jsem zjistil, že mi to nějak nefunguje.
Přišel jsem na to, že stačí dovnitř func_wall strčit další func_wall který má texturu oceli, (CSTRIKE_ME4METL z cstrike.wad) Render Mode: Texture, FX Amount: 0 a Minimálně tloušťku 6 jednotek.
P.S.: A nenech se zmást dírami, které se dějou na 2. straně. To se bude dít furt, ale když tam bude func_breakable nebo hráči tak jim to nic neudělá.
Upravil/a XXL_cz dne 02.01.2015 21:26
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru