Modely
|
boxolop |
Přidané 27.01.2015 18:01
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
Zdravím, naposledy som pracoval vo VHE asi tak rok dozadu a pamätám si, že som tam našiel niečo, kde boli už hotové modely, ako záchod, stolička,....ak viete čo myslím, prosím o radu kde to nájdem |
|
|
|
Smajlos |
Přidané 27.01.2015 19:45
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
Uplne napravo 3 tabulka zhora (proste ti tam pise Categories- vyberies aku chces a Object ešte aky, napr ten zachod,.. ) |
|
|
|
boxolop |
Přidané 27.01.2015 19:47
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
už som na to prišiel ale počuj ešte, ako spravim tlačítko aj na "E" aj na shoot? Najprv som mal na E, potom som prišiel ako to spraviť aby to šlo ked do toho strelím a ale zase mi to na E nefunguje...a ešte ako vypnúť s buttonom svetlo? Lebo mi to jaksika nejde, hoci to robím asi dobre
|
|
|
|
Smajlos |
Přidané 27.01.2015 21:15
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
veď si stiahni tutorial mapy a okopiruj to
http://tvorbamap....icle_id=50
Tu mas nato tutorial
Upravil/a Smajlos dne 27.01.2015 21:17 |
|
|
|
boxolop |
Přidané 28.01.2015 13:51
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
viem ako spraviť tlačítko, len neviem ako to spraviť aj na "shoot" aj na normálne otvorenie pomocou "E"...a to v návode neni
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 29.01.2015 08:09
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
V nastavení entity musíš někde zaškrtnou funkci aby šlo tlačítko aktivovat i střelbou, Může to být i v brush entitě button_target, ale je to dlouho co jsem na to šáhl a tak si to už nepamatuji kde přesně a jak se to jmenuje, můžeš použít překladač na jednotlivé kolonky pokud neumíš anglicky.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
boxolop |
Přidané 30.01.2015 11:59
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
Gordon Freeman napsal:
V nastavení entity musíš někde zaškrtnou funkci aby šlo tlačítko aktivovat i střelbou, Může to být i v brush entitě button_target, ale je to dlouho co jsem na to šáhl a tak si to už nepamatuji kde přesně a jak se to jmenuje, můžeš použít překladač na jednotlivé kolonky pokud neumíš anglicky.
Čo viem, tak rovno v nastaveniach tlačítka je, že "health (shootable if >0), avšak ked tam dám napr 1., tak už idú iba cez strelbu, a cez "E" nie |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.01.2015 17:01
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Určitě to jde, koukni se do map kde to je nebo si s tím hraj.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 04.02.2015 15:55
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ahoj, vyzkoušej ve flags zaškrtnout "toggle", ale nejsem si teď jistý. Už nějakou dobu ve VHE nedělám.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.02.2015 12:42
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jejda vy jste taky rádci. Si to alespoň vyzkoušejte než to sem napíšete, pokud si nejste jistí. Chceš použít button_target co má ve flags Use Activates. |
|
|