Potřeboval bych pomoc
|
latins |
Přidané 28.07.2015 22:07
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Dobrý den...Potřeboval bych pomoc ohledně dveří pro JB mapu....Mám 2 problémy, nevím, jak nastavit dveře pouze na tlačítko...dám příklad... Příjdu k tlačítku a zmáčknu ho, dveře se mi otevřou, příjdu za 5 minut, abych je zavřel a zavřuje zase pomocí tlačitka...Vím, jak dveře nastavit tak, aby se zavřeli třeba za 120s, ale já bych je chtěl nechat pernamtně nechat otevřené do té doby, dokud nezmáčku tlačítko znova, do té doby by se ty dveře znova nezavřeli... no a přejdu k 2. problému...Potřeboval bych zjistit, jak pomocí příkazu do chatu ( /open ) otevřu určitý typ dveří..... Předem děkuju za pomoc a doufám, že se dočkám odpovědi
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 28.07.2015 22:19
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
První problém - vlezeš do Properties, záložka Flags a zaškrtneš Toggle.
Druhý problém - to záleží na tom JB módu. |
|
|
|
latins |
Přidané 28.07.2015 22:20
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Děkuju
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 28.07.2015 22:26
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
+ když už jsem založil tohle theater tak bych se ještě zeptal, jak funguje písmo v CS 1.6? Jsou to klasické textury? Že si tam musím postupně naskládat písmenka abych složil slovo?
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 28.07.2015 22:40
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jestli myslíš žluté písmo na zdech, tak to se opravdu skládá z jednotlivých písmenek, viz Decaly. |
|
|
|
latins |
Přidané 30.07.2015 18:30
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Dobrý den...Znova bych potřeboval s něčím pomoc, tentokrát to budou tase dvě věci... 1. věc se týká ohledně group...Jak dosáhnu toho, aby se 2 předměty spojily? Ať dělám, co dělám nechcou se spojit.. A ta 2. věc...Vím, že je o tom článek, ale nepochopil jsem NULLování...způsob si nějak najdu, jak to udělat, to tam je i dobře vysvětlené, ale nevím, na co to mám konkrétně použít...Předem děkuju
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 30.07.2015 22:56
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
ok...Už jsem si to zjistil
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 31.07.2015 17:46
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Potřeboval bych zjistit, jak efektivně zvýšit FPS a co způsobuje brutální drop FPS, abych tomu mohl zabránit...Když se podívám do určitě části, tak mi klesne FPS ze 100 na 60...Je to kvalitou textur, nebo množstvím předmětu? Mám 3 části mapy, když se podívám postupně tam mám vždy 100 FPS, ale když naráz na všechny, tak FPS klesá na 80-70...Co s tím?
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 31.07.2015 20:00
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Příliš mnoho epoly (moc modelů) nebo wpoly (špatně navržená / zkompilovaná mapa).
Většinou bývá problém v:
1, Chyba při kompilaci - LEAK nebo z jiného důvodu nezkompilovaný VIS
2, Příliš otevřená mapa - outdoorové prostředí csku nesedne
3, Příliš komplexní objekty - 100 segmentové oblouky, šílený terén, šachovnice postavená z černých a bílých textur... |
|
|
|
latins |
Přidané 31.07.2015 21:51
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Děkuju...Už sem na to po tvojí pomoci přišel...2 byl ten problem
dík a sorry za neustálej spam
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 05.08.2015 10:33
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Dobrý den...Mám další várku problému a dotazu. 1.) Existuje něco, abych viděl na konec mapy? Mám kapánek větší mapu a nevidím na druhý konec ani s AWP... 2.) Jak se vytváří autíčko, z toho, co jsem našel zde mi to nějak nevysvětlilo...Děkuju
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 05.08.2015 19:40
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
+ bych se chtěl zeptat, jestli neexistuje nějaký trik, který by mi urychlil kompilaci, ted mi to trvá přibližně 5 až 10 minut
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 05.08.2015 21:01
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
1) Map -> Map properties -> Max viewable distance
2) http://tvorbamap....icle_id=46
3) Takový čas je ok. Pokud chceš rychlou kompilaci např. jen nějaké oblasti, použij cordon bounds. Pokud chceš celou mapu, kompiluj na expert a u vis a rad použij parametr -fast. Taky je možnost úplně vis a rad vynechat, pak ti ale extrémně dropne fps a nepodíváš se jak vypadají stíny. |
|
|
|
latins |
Přidané 05.08.2015 22:23
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Opět si pomohl, díky za to...Určitě se ještě ozvu, abych se na něco zeptal...Ještě jednou velké DÍK
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 06.08.2015 20:06
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Jsme tu znova...Chtěl bych se zeptat, jestli je všechno v normálu s mojí mapkou, v kodech se nevyznám, tak to hodím sem, jestli tam něco najdete, tak mě upozorněte prosím, děkuju
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\hammer\maps\maybe.map" "D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe.map"
** Executing...
** Command: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlcsg.exe D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe
Entering D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.20 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.73 seconds)
Including Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\hammer\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 11.43 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 24 used textures, 68.57 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\cs_office.wad
- Contains 1 used texture, 2.86 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\de_storm.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 4 used textures, 11.43 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\cs_havana.wad
- Contains 1 used texture, 2.86 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\cs_cbble.wad
- Contains 1 used texture, 2.86 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \steam\steamapps\common\half-life\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Warning: More than 8 wadfiles are in use. (12)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.
added 8 additional animating textures.
Texture usage is at 0.42 mb (of 4.00 mb MAX)
1.24 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlbsp.exe D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3857 (0.12 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3064 (0.10 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2128 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3242 (0.11 seconds)
2.54 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlvis.exe D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe
2275 portalleafs
7308 numportals
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.67 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (768.60 seconds)
average leafs visible: 385
g_visdatasize:358734 compressed from 648375
770.35 seconds elapsed [12m 50s]
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Ales\Desktop\hammer\hlrad.exe D:\Steam\SteamApps\common\Half-Life\cstrike\maps\maybe
-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]
smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]
texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]
global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]
opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]
colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]
custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
[Reading texlights from 'C:\Users\Ales\Desktop\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\Users\Ales\Desktop\hammer\lights.rad']
9155 faces
Create Patches : 41259 base patches
0 opaque faces
345346 square feet [49729824.00 square inches]
30 direct lights
BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (8.50 seconds)
visibility matrix : 101.5 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (30.23 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (10.73 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.89 seconds)
Transfer Lists : 39935846 : 39.94M transfers
Indices : 25413252 : 24.24M bytes
Data : 159743384 : 152.34M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.95 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.31 seconds)
53.18 seconds elapsed
----- END hlrad -----
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 06.08.2015 20:14
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Ted jsem dokompiloval mapu po 13 minutách, chci si jí spustit a objeví se načítací obrazovka a ve čtvrtce to crashne, nevíte, co s tím je?
Upravil/a latins dne 07.08.2015 12:42
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 07.08.2015 12:44
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
+Ještě bych se chtěl zeptat, proč se mi ve hře neukážou některé entity jako např sklo a voda...Některé se mi v dané oblasti načtou, ale další ne, mění se to když jdu blíže jsem dále a nebo jsem výš čí níže...Nevím, co s tím je.
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 07.08.2015 21:02
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ve hře je limit 256 viditelných entit na oblast. Takže máš buď moc entit, nebo moc velkou oblast.
Pokud ti padá csko, zkus mapu zpustit přes hlds konzoli, tam to občas vyplivne nějakou hlášku než to spadne.
hlds.exe -game cstrike -console +map jmenomapy
|
|
|
|
latins |
Přidané 07.08.2015 21:13
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Jak poznám 1 oblast?
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 07.08.2015 22:27
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Otevřeš si tu mapu v BSP Vieweru, nahoře v liště rozklikneš Cull a necháš zaškrtnutý jenom VIS. Pak přiletíš na nějaké místo a zaškrtneš Cull -> Freeze. To, co z mapy zůstane (většina by měla zmizet) se dá považovat za oblast. A právě v tom co ti zůstane se musíš vejít pod těch 256 entit (ono to je trochu ošemetné, ale dá se tím přibližně řídit).
Ono to jde ruku v ruce - delší kompilace, nižší fps, narážení na limity - všechno je to většinou způsobené špatně navrženou mapou nebo nějakým prasáctvím. Ale i špatné návrhy map se dají přebít dobrou optimalizací, ale to už je trochu pokročilejší záležitost. Když se to trochu přiohne, zacloní se nějaké longy co vedou celou mapou, nasází se na různá místa hinty tak se ti zmenší oblasti a dost věcí se tím vyléčí.
Upravil/a Backup dne 07.08.2015 22:29 |
|
|