tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Potřeboval bych pomoc
Backup
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.01.2016 16:04
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Tak sem hoď to .rmf (nebo pošli přes soukromou zprávu) a já se na to mrknu. :)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#42 Vytisknout diskuzi
Přidané 16.01.2016 18:14
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Díky Backupe, máš to ve zprávách
Latins.
±0
 
latins
#43 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2016 11:26
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Jsme tu asi už naposled...Mám potíž vyrenderovat mapu. Všechno je v pohodě až na poslední věc. RAD (světlo) se (ne)vyrenderuje moc rychle (zhruba 4 minuty) u mapy, které by to mělo trvat dost dlouho. Po spuštění mapy v csku se nechce mapa zapnout, potřeboval bych poradit, děkuji :)

Latins.
±0
 
Backup
#44 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2016 13:11
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Pokud se mapa načítá a pak spadne hra do menu, podívej se do konzole, co tam je za chybu.
A bez toho RADu se ti to spustí ok?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#45 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2016 14:15
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Usage:
Setmaster unavailable, start a server first.
NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address 192.168.1.100:27015
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/grenade.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.


Tohle je záznam z konzole

Latins.
±0
 
Backup
#46 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2016 16:02
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

V podstatě jsi vyčerpal limit brushových entit.
Můžeš nějaké smazat, to se ti ale asi nechce.
Pak můžeš nějaké sloučit, třeba jdou často sloučit dveře od cel. Ze všech co jsou v jedné řadě uděláš jeden func_door, kterému akorát nastavíš správný Lip.
Nakonec by bylo fajn vzít všechny entity co vypadají stejně (dveře, tlačítka, atd.) a použít funkci VHLT zhlt_usemodel, o které jsem už psal. Jde o to, že máš jeden vzor a pak spoustu kopií. U všech kopii otevřeš vlastnosti, vypneš smartedit a nastavíš zhlt_usemodel na jméno toho vzoru.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
latins
#47 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.01.2016 16:49
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Takže to musí být brushová entita, např. stěna, která vrací zpět.
Nějak ji sloučím, aby z byla jakože jedna a bude to pak fungovat. Teď si musím najít ten návod
A ještě jedná otázka, jak je mám brushe, aby tvořily 1? Do skupiny?
Upravil/a latins dne 29.01.2016 18:10
Latins.
±0
 
XXL_cz
#48 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.01.2016 21:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ok, takže po tom co jsi mi poslal .rmf mapy, tak jsem čekal že to otevřu a uvidím nějakou splácaninu, co ani nemá cenu opravovat. Ale místo toho jsem si řekl "sakra to vypadá docela dobře". Až později jsem si všiml že několik věcí je dost mimo mřížku, což nešlo na 1. pohled poznat :D

Pár věcí co jsem udělal před tím, než jsem začal řešit samotný problém překročení maxima entit:


1. Opravení všech věcí v "check for problems" protože jsem trochu doufal že snad některá z těch prázdných entit způsobuje ten pád hry i když jsem tomu nevěřil. (a stejně tam další errory pak naskákaly znovu když jsem začal používat zhlt_usemodel - nepravdivý "unused keyvalues" error)


2. Smazal jsem tu velkou skyboxovou krabici kvůli optimalizaci a aby jsi netrpěl při kompilaci VISu. Potom odstranění leaků - Vlastně by jsi tam ani leak neměl kdyby jsi nezapoměl na 1 detail - brushové entity leak neucpou. Všechny z nich byly zakryté nějakou entitou (nejčastěji chyběl práh pod dveřmi)

i.imgur.com/mBZYsuT.jpg


3. Zredukoval jsem entity pomocí zhlt_usemodel jak psal Backup. Takže se nediv že hodně věcem přibyl ORIGIN, který je potřeba, aby bylo možno nastavit více entitám jako model stejný zdroj.

Tohle řešení ale má pár nevýhod, na které se musí dávat pozor - Model zdrojové entity se zkopíruje úplně ze vším:
1) Osvětlení - Může se stát, že se například ve stínu objeví svítící tlačítko
2) Díry od střel - například když vystřílíš dávku do 1 strany dveří, díry se objeví i na té 2.
3) Dokonce i Spray loga :D

i.imgur.com/wzc28B5.jpg

Nejvíce entit ale bylo v tom Water runu nebo jak se to jmenuje. (tam, kde se plave v těch tenkých pruhách, ze kterých se nesmí spadnout) Vím, že když se vytvoří entita func_water z více brushů tak to dělalo v něčem problémy ale už si nepamatuju co to přesně bylo (myslím že pak blbly vlny) Ale po tom, co jsem to sloučil, v tom šlo pořád plavat takže asi OK.

Ale jestli můžeš, tak otestuj všechny z těch 3 cest jestli to funguje všude. Protože já jsem nemohl přeskočit přes tu mezeru :D
Upravil/a XXL_cz dne 30.01.2016 21:22
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
latins
#49 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2016 10:26
Člen

Hodnocení: +1 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15

Díky XXL_cz, za pomoc a dokončení té mapy a za tu práci :)
Mé dík taky patří Backupovy za pomoc během roku a za rady. Tak možná se pak zase někdy ozvu, až budu zase něco dělat, ale to bude trvat delší dobu, než na to seženu dostatek nervů :D Dík a zase někdy

Latins.
±0
 
Backup
#50 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.01.2016 13:56
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Sepsal jsem článek na zhlt_usemodel aby kdyžtak i ostatní pak věděli, jak na to. Dík XXL_cz za zmínění errorů v Check for problems, na to bych si nevzpomněl. :)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor