Potřeboval bych pomoc
|
Backup |
Přidané 16.01.2016 16:04
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak sem hoď to .rmf (nebo pošli přes soukromou zprávu) a já se na to mrknu.  |
|
|
|
latins |
Přidané 16.01.2016 18:14
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Díky Backupe, máš to ve zprávách
Latins. |
|
|
|
latins |
Přidané 29.01.2016 11:26
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Jsme tu asi už naposled...Mám potíž vyrenderovat mapu. Všechno je v pohodě až na poslední věc. RAD (světlo) se (ne)vyrenderuje moc rychle (zhruba 4 minuty) u mapy, které by to mělo trvat dost dlouho. Po spuštění mapy v csku se nechce mapa zapnout, potřeboval bych poradit, děkuji 
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 29.01.2016 13:11
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Pokud se mapa načítá a pak spadne hra do menu, podívej se do konzole, co tam je za chybu.
A bez toho RADu se ti to spustí ok? |
|
|
|
latins |
Přidané 29.01.2016 14:15
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Usage:
Setmaster unavailable, start a server first.
NET Ports: server 27015, client 27005
Server IP address 192.168.1.100:27015
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/grenade.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
Tohle je záznam z konzole
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 29.01.2016 16:02
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
V podstatě jsi vyčerpal limit brushových entit.
Můžeš nějaké smazat, to se ti ale asi nechce.
Pak můžeš nějaké sloučit, třeba jdou často sloučit dveře od cel. Ze všech co jsou v jedné řadě uděláš jeden func_door, kterému akorát nastavíš správný Lip.
Nakonec by bylo fajn vzít všechny entity co vypadají stejně (dveře, tlačítka, atd.) a použít funkci VHLT zhlt_usemodel, o které jsem už psal. Jde o to, že máš jeden vzor a pak spoustu kopií. U všech kopii otevřeš vlastnosti, vypneš smartedit a nastavíš zhlt_usemodel na jméno toho vzoru. |
|
|
|
latins |
Přidané 29.01.2016 16:49
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Takže to musí být brushová entita, např. stěna, která vrací zpět.
Nějak ji sloučím, aby z byla jakože jedna a bude to pak fungovat. Teď si musím najít ten návod
A ještě jedná otázka, jak je mám brushe, aby tvořily 1? Do skupiny?
Upravil/a latins dne 29.01.2016 18:10
Latins. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.01.2016 21:20
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Ok, takže po tom co jsi mi poslal .rmf mapy, tak jsem čekal že to otevřu a uvidím nějakou splácaninu, co ani nemá cenu opravovat. Ale místo toho jsem si řekl "sakra to vypadá docela dobře". Až později jsem si všiml že několik věcí je dost mimo mřížku, což nešlo na 1. pohled poznat 
Pár věcí co jsem udělal před tím, než jsem začal řešit samotný problém překročení maxima entit:
1. Opravení všech věcí v "check for problems" protože jsem trochu doufal že snad některá z těch prázdných entit způsobuje ten pád hry i když jsem tomu nevěřil. (a stejně tam další errory pak naskákaly znovu když jsem začal používat zhlt_usemodel - nepravdivý "unused keyvalues" error)
2. Smazal jsem tu velkou skyboxovou krabici kvůli optimalizaci a aby jsi netrpěl při kompilaci VISu. Potom odstranění leaků - Vlastně by jsi tam ani leak neměl kdyby jsi nezapoměl na 1 detail - brushové entity leak neucpou. Všechny z nich byly zakryté nějakou entitou (nejčastěji chyběl práh pod dveřmi)

3. Zredukoval jsem entity pomocí zhlt_usemodel jak psal Backup. Takže se nediv že hodně věcem přibyl ORIGIN, který je potřeba, aby bylo možno nastavit více entitám jako model stejný zdroj.
Tohle řešení ale má pár nevýhod, na které se musí dávat pozor - Model zdrojové entity se zkopíruje úplně ze vším:
1) Osvětlení - Může se stát, že se například ve stínu objeví svítící tlačítko
2) Díry od střel - například když vystřílíš dávku do 1 strany dveří, díry se objeví i na té 2.
3) Dokonce i Spray loga 

Nejvíce entit ale bylo v tom Water runu nebo jak se to jmenuje. (tam, kde se plave v těch tenkých pruhách, ze kterých se nesmí spadnout) Vím, že když se vytvoří entita func_water z více brushů tak to dělalo v něčem problémy ale už si nepamatuju co to přesně bylo (myslím že pak blbly vlny) Ale po tom, co jsem to sloučil, v tom šlo pořád plavat takže asi OK.
Ale jestli můžeš, tak otestuj všechny z těch 3 cest jestli to funguje všude. Protože já jsem nemohl přeskočit přes tu mezeru
Upravil/a XXL_cz dne 30.01.2016 21:22
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
latins |
Přidané 31.01.2016 10:26
|
Člen
Hodnocení: +1 (100%) Příspěvek: 51
Založený: 28.07.15
|
Díky XXL_cz, za pomoc a dokončení té mapy a za tu práci 
Mé dík taky patří Backupovy za pomoc během roku a za rady. Tak možná se pak zase někdy ozvu, až budu zase něco dělat, ale to bude trvat delší dobu, než na to seženu dostatek nervů Dík a zase někdy
Latins. |
|
|
|
Backup |
Přidané 31.01.2016 13:56
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Sepsal jsem článek na zhlt_usemodel aby kdyžtak i ostatní pak věděli, jak na to. Dík XXL_cz za zmínění errorů v Check for problems, na to bych si nevzpomněl.  |
|
|