Skybox na zombie mapu
|
Futy99 |
Přidané 19.12.2015 15:21
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 20
Založený: 28.03.13
|
Ahoj, mám prostou otázku. Měl jsem mapu se skyboxem z de_nuke a teď bych to chtěl změnit na nightup, ale pořád tam zůstává ten de_nuke a netuším co s tím. Díky za radu |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.12.2015 18:31
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ten skybox se jmenuje jenom night. |
|
|
|
Futy99 |
Přidané 19.12.2015 19:01
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 20
Založený: 28.03.13
|
Nojo taková triviální chyba . Ještě mám jeden problém a to, že i když jsem nedal žádné světlo do místnosti a zkoušel dát i světlo, které by mělo "svítit" černě, nebo prostě mělo barvu nastavenou na černou. Tak stále je v místnosti normální světlo. Nechápem |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.12.2015 21:44
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
To bude tím, že když v mapě není světlo, tak se vůbec nezkompilují stíny, takže je celá mapa světlá.
Tma se dá vyrobit např. takhle:
http://tvorbamap....#post_4930 |
|
|
|
Futy99 |
Přidané 22.12.2015 16:04
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 20
Založený: 28.03.13
|
Díky pročtu si to |
|
|
|
Futy99 |
Přidané 22.12.2015 17:07
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 20
Založený: 28.03.13
|
Tak jsem zkoušel všemožné, ale pořád je tam světlo. Zkoušel jsem si i založit novou mapu, udělal jsem místnost a potom dal light do zdi a světlo pořád stejné. Samozřejmě jsem i nastavoval brightness a shade na černou a nepomohlo. Přikládám sem mapu. http://uloz.to/xaaZiVcu/zm-modern-rmf
Nevím, jestli to nemůže být něco v nastavení
Upravil/a Futy99 dne 22.12.2015 17:09 |
|
|
|
Backup |
Přidané 22.12.2015 19:00
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak to asi nekompiluješ VIS/RAD. Mě to funguje ok (je tam tma).
Kdyžtak sem hoď log z kompilace. |
|
|
|
Futy99 |
Přidané 22.12.2015 23:44
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 20
Založený: 28.03.13
|
Jo zapnul jsem to v kompilaci a už to jede. Ještě mi prozraď proč jsou vidět žebříky. Nesvítí, ale jakoby ta žlutá konstrukce žebříku je vidět i na dálku, jako kdyby byli mimo tmu. Snad je to poslední dotaz |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.12.2015 08:28
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Dej render mode na solid. |
|
|
|
Futy99 |
Přidané 23.12.2015 21:25
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 20
Založený: 28.03.13
|
Super díky |
|
|