tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
maly velky problem s kompilací
centaur
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.08.2010 21:47
Člen

Hodnocení: +4 (100%)
Příspěvek: 13
Založený: 01.08.10

hoja
nejde mi zkompilovat mapa

výpis

Zdroj stáhnutí  Code

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Hry\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Marek\Plocha\moje mapy\cs_assa_BP.map" "D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qcsg.exe
** Parameters: "D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP.map
Entity 0, Brush 2: mixed face contentsEntity 0, Brush 6: mixed face contentsEntity 0, Brush 7: mixed face contentsEntity 0, Brush 9: mixed face contentsEntity 0, Brush 11: mixed face contentsEntity 0, Brush 15: mixed face contentsEntity 0, Brush 19: mixed face contentsEntity 0, Brush 21: mixed face contentsEntity 0, Brush 24: mixed face contentsEntity 0, Brush 31: mixed face contentsEntity 0, Brush 32: mixed face contentsEntity 0, Brush 35: mixed face contentsEntity 0, Brush 42: mixed face contentsEntity 0, Brush 43: mixed face contentsEntity 0, Brush 49: mixed face contentsEntity 0, Brush 50: mixed face contentsEntity 0, Brush 52: mixed face contentsEntity 0, Brush 53: mixed face contentsEntity 0, Brush 79: mixed face contentsEntity 0, Brush 81: mixed face contentsEntity 0, Brush 82: mixed face contentsEntity 0, Brush 83: mixed face contentsEntity 0, Brush 85: mixed face contentsEntity 0, Brush 86: mixed face contentsEntity 0, Brush 90: mixed face contentsEntity 0, Brush 113: mixed face contentsEntity 0, Brush 160: mixed face contentsEntity 0, Brush 163: mixed face contentsEntity 0, Brush 189: mixed face contentsEntity 0, Brush 203: mixed face contentsEntity 0, Brush 204: mixed face contentsEntity 0, Brush 206: mixed face contentsEntity 0, Brush 207: mixed face contentsEntity 0, Brush 214: mixed face contentsEntity 0, Brush 215: mixed face contentsEntity 0, Brush 216: mixed face contentsEntity 0, Brush 217: mixed face contentsEntity 0, Brush 218: mixed face contentsEntity 0, Brush 221: mixed face contentsEntity 0, Brush 222: mixed face contentsEntity 0, Brush 252: mixed face contentsEntity 0, Brush 253: mixed face contentsEntity 0, Brush 254: mixed face contentsEntity 0, Brush 255: mixed face contentsEntity 0, Brush 257: mixed face contentsEntity 0, Brush 286: mixed face contentsEntity 0, Brush 298: mixed face contentsEntity 0, Brush 303: mixed face contentsEntity 0, Brush 348: mixed face contentsEntity 0, Brush 349: mixed face contentsEntity 0, Brush 365: mixed face contentsEntity 0, Brush 372: mixed face contentsEntity 0, Brush 373: mixed face contentsEntity 0, Brush 374: mixed face contentsEntity 0, Brush 375: mixed face contentsEntity 0, Brush 376: mixed face contentsEntity 0, Brush 402: mixed face contentsEntity 0, Brush 405: mixed face contentsCreateBrush:         0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
CSGBrush:            0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
Using WAD File: \hry\valve\cstrike\cs_assault.wad
Using WAD File: \hry\valve\cstrike\cs_747.wad
Using WAD File: \hry\valve\cstrike\cs_cbble.wad
Using WAD File: \hry\valve\cstrike\cs_dust.wad
Using WAD File: \hry\valve\cstrike\de_aztec.wad
Using WAD File: \hry\valve\valve\halflife.wad
added 16 additional animating textures.

************ ERROR ************
Textures exceeded MAX_MAP_MIPTEX

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
Error opening D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\vis.exe
** Parameters: "D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
1 thread(s)

************ ERROR ************
Error opening D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qrad.exe
** Parameters: "D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP"

qrad.exe v 1.5 (Apr  6 2000)
----- Radiosity ----
1 threads
[Reading texlights from 'C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\lights.rad']
[1 texlights parsed from 'C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\lights.rad']


************ ERROR ************
Error opening D:\Hry\Valve\cstrike\maps\cs_assa_BP.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: D:\Hry\Valve\hl.exe
** Parameters:  +map "cs_assa_BP"






...skousel sem ruzna mena, predtim mi kompilovat normalne slo
je to poupraveny assault, základ jsem si stahl z tohoto fora.
Upravil/a centaur dne 18.08.2010 21:48
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.08.2010 23:52
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Zkus dát map -> check for problems, třeba to tím půjde opravit.
Pokud ne, tak musíš projíždět ty brushe jeden po druhém a opravovat, takže
map -> go to brush number:
a teď tam budeš vypisovat ty informace z toho logu:
Zdroj stáhnutí  Code
Entity 0, Brush 2: mixed face contents
Entity 0, Brush 6: mixed face contents
Entity 0, Brush 7: mixed face contents
...



Budeš je muset vždy znovu otexturovat, protože nevím jak jsi ten assault upravoval, ale tahle chyba znamená, že jsi mixoval různé druhy textur na jednom brushi - třeba na jedné stěně voda, na druhé láva, na třetí CLIP, na čtvrté ORIGIN, na páté radioaktivní odpad a na poslední obyčejná textura. Takže budeš muset na každý brush nanést vždy jen jeden druh textury.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.08.2010 14:32
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Pokud si tu mapu dekompiloval, tak se hodně často stává že máš namixovanou normální texturu a texturu sky (to je obloha) nevim jeslti to vadí ale asi jo. A máš staré kompilační tooly stáhni tady ze základního balíčku ZHLT to je z roku 2006 ty máš Qtools z roku ja nevim snad ještě 1998. A já používám VHLT (to je z roku 2010) ty sou podle mě nejdůkladnější ale zase trvaj o něco dýl takže jestli máš starší PC můžeš si nějakou delší dobu na kompilaci finální verze počkat.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
bign
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.08.2010 00:08
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

mne toto robylo ked som zmenil viac bushov naraz... potom som zacal od znova a nechal to tak =D
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41