tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Pád při změne mapy
TheLaoming
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.03.2016 01:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 24.10.15

Zdravím, po dlouhé době jsem se pustil do další zombie mapy. Vše je v pohodě a mapa je už hotová. Ovšem při změně mapy na serveru mi server padne...v singlu tato mapa jde.

Napíše to vždy FATAL ERROR (shutting down): Bad surface extents 16/272 at position (129,-552,128)

Tento problém jsem zkoušel vyřešit 2 způsoby ( ani 1 nepomohl )

1) Vytvořil jsem si kostku, dal ctrl + M a moovnul brush na souřadnice. Ovšem na těchto souřadnicíh nic není, je to jakoby ve vzduchu...

2) Zkusil jsem smazat veškeré brushe a entity poblíž, ale to také nepomohlo...

Skutečnost, že jsem tu mapu dělal dost dlouho a že nefunguje kvůli jedné p...čoviny mě celkem štve :D takže prosím o radu :)

Výpis z kompilace (nevidím tam chybu)

Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hammer\hlcsg.exe "c:\users\uživatel\desktop\amxx moje pluginy\maps\zm_test"-nowadtextures
Entering c:\users\uživatel\desktop\amxx moje pluginy\maps\zm_test.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.16 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.52 seconds)

Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 21 used textures, 42.86 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\decals.wad
- Contains 1 used texture, 2.04 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\biohazard.wad
- Contains 15 used textures, 30.61 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\biohazard2.wad
- Contains 9 used textures, 18.37 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\mix.wad
- Contains 2 used textures, 4.08 percent of map (3 textures in wad)

added 9 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 1.90 mb (of 4.00 mb MAX)
0.81 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hammer\hlbsp.exe "c:\users\uživatel\desktop\amxx moje pluginy\maps\zm_test"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2051 (0.08 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\users\uživatel\desktop\amxx moje pluginy\maps\zm_test.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1492 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1287 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...1992 (0.08 seconds)
0.91 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hammer\hlvis.exe "c:\users\uživatel\desktop\amxx moje pluginy\maps\zm_test"
1119 portalleafs
3630 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.72 seconds)
LeafThread:
(199.21 seconds)
average leafs visible: 397
g_visdatasize:113123 compressed from 156660
199.97 seconds elapsed [3m 19s]

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hammer\hlrad.exe "c:\users\uživatel\desktop\amxx moje pluginy\maps\zm_test"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hammer\lights.rad']

4330 faces
Create Patches : 17923 base patches
0 opaque faces
129069 square feet [18585944.00 square inches]
276 direct lights

BuildFacelights:
(7.77 seconds)
visibility matrix : 19.1 megs
BuildVisLeafs:
(9.53 seconds)
MakeScales:
(3.14 seconds)
SwapTransfers:
(1.64 seconds)
Transfer Lists : 16768086 : 16.77M transfers
Indices : 13534452 : 12.91M bytes
Data : 67072344 : 63.97M bytes
GatherLight:
(0.38 seconds)
FinalLightFace:
(0.32 seconds)
23.29 seconds elapsed

----- END hlrad -----

TheLaoming přiložil následující obrázek:


[273.16Kb]
www.mix-arena.eu
±0
 
mix-arena.eu
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.03.2016 10:33
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Není tam poblíž nějaký trigger nebo žebřík? Tam občas byla chyba s tím, že měly nastavené Invisible na Yes, nebo něco na ten způsob... Nebo taky to bývalo způsobené nějakou roztaženou textůrou často způsobené clipping toolem nebo carvem. V Map -> Check for problems nic není?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
TheLaoming
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.03.2016 11:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 24.10.15

Právě že jediné co bylo poblíž, byla entita light kterou jsem radši taky smazal..nic víc, žádné brushe...je to prostě ve vzduchu (dole jsem poslal screeny). Poblíž žádný žebřík nemám. Nedá se třeba přes sellect all nějk nastavit u všeho Invisible na No ? Nebo něco na takový způsob.

Screeny: http://nahraj.to/...
Upravil/a TheLaoming dne 27.03.2016 11:04
www.mix-arena.eu
±0
 
mix-arena.eu
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.03.2016 11:45
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A než jsi tu kostku posunul, byla na pozici 0,0,0? Protože Move dělá relativní posun, takže pokud chceš tu kostku dostat na dané souřadnice, musíš začít z počátku (střed mapy, pozice 0,0,0).
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
TheLaoming
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.03.2016 12:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +9 (100%)
Příspěvek: 8
Založený: 24.10.15

Jej, nato jsem úplně ale úplně zapoměl :D díky Backupe, vyřešeno..pokud se teda nenajde ještě nějaká chyba :(

//EDIT Mapa funguje.
Upravil/a TheLaoming dne 27.03.2016 13:34
www.mix-arena.eu
+1
 
mix-arena.eu
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Katee