Entita zmena pozice, televize
|
Cinska polivka |
Přidané 23.08.2010 14:57
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
Čau, zase tu otravuju se svejma dotazama. Mam dva dotazy:
Jde nejak zmenit pozice entity konkretně info_target a trigger_camera.
Další muj dotaz je ohledne neco jako televize v HL2, vim na jakym principu to funguje, je mala mistnost tam je NPC Breen a ma animace a kdyz skonci "vysilani" tak se pred nej postavi brush nebo co to je.
Kdyztak obrazek:
Díky moc.
Upravil/a Cinska polivka dne 23.08.2010 18:10
[b] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 23.08.2010 22:53
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Čau, zase tu otravuju se svejma dotazama. Mam dva dotazy:
Jde nejak zmenit pozice entity konkretně info_target a trigger_camera.
Tak to nevim, ale jestli je to stejné jako v CS 1.6 tak cíl pohledu kamery se dá změnit přes triger_changetarget. (vytoříš si několik info_target s jiným názvem a přes triger_changetarget přepínáš kameře cíle pohledu.)
A se změnou pozice kamery ti asi těžko někdo poradí (backup tady není, možná někdo z adminů) protože tohle je o mapování do HL 2 nebo CS:S a tato stránka je spíš o mapování do CS 1.6.
Ale myslím že by to mohlo jít přes path cornery jako v CS 1.6, sice sem to nikdy neskoušel vyrobit lítací kameru ale prej by to mělo jít. Pak by mělo stačit nastavit rychlost na 999999999 asi tak a mohlo by se to přepnout. Ale nevim já s těma kamerama moc nemám skušenosti no v Source engine hrách vůbec, Ale můžeš to skusit.
kdyz skonci "vysilani" tak se pred nej postavi brush
To můžeš skusit přes func_door aby to zakrylo celou kameru a vyladit to lipem. (aby tam ta překážka nešla vidět i když nebude zakrývat kameru)
A samozřejmě ještě nastavit rychlost pohybu a jestli to má být furt na místě než se to další aktivací nevrátí zpět a nebo jestli to tam má být jenom nějakou dobu.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 24.08.2010 08:18
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
No prave, ze ot chci do HL1 modifikace chci proste aby nekde na stene byl hrac ( ja ) v thirdpersonu treba zezadu a splet sem si to ja chci info_teleport_destionation nebo jak to je, ale jestli nejde hejbat s info_target tak asi nebude ani s tim :-( no nic no diky za ochotu :-) tak asi nic.
[b] |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 24.08.2010 09:45
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
Mozna by ta zmena pozice entity sla pres teleport, ve Flags je Every thing else ( teda nevim jetsli normalne v CS / HL, mam SoHL )
[b] |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 24.08.2010 09:52
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Taky teleportu můžeš přepínat targety jako všemo jinémů - triger_changetarget. Stačí tomu tgirer_teleport nastavit název a pak tím triger_changetarget změnit cíl (target).
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 24.08.2010 11:57
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
Dobře, ale co kdyz potrebuju tim padem neomezene trigger_changetargetu (teda spis nekonecno), ach jo, kez by byli treba nejaky promenny ve VHE ne jen tyhle.
PRotoze hrac ma vytvorit ten teleport, uz ti asi dochazi o co se snazim, ano je to tak Portal v HL1 xD
Upravil/a Cinska polivka dne 24.08.2010 11:58
[b] |
|
|
|
Cinska polivka |
Přidané 24.08.2010 18:13
|
Člen
Hodnocení: +573 (87%) Příspěvek: 100
Založený: 24.07.10
|
Tak jsme to řešili na chatu a nejde to :-(
[b] |
|
|