updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
mám problém s env_shooter.
Vystřeluji s ním sprity a chtěl bych, aby ten sprit měl nízkou životnost a vymizel ze světa krátce po vystřelení.
Mělo by to jít nastavit pomocí Gib Life, který nastavuje životnost v sekundách. No ale ať tam nastavím jakkoliv krátkou životnost, tak ten sprit v tom světě je řádově jednotky sekund, což je moc. Chtěl bych třeba 0.5 sekundy.
Našel jsem, že týpek s tímhle env_shooterem dělal různé efekty jako třeba páru, chrlící oheň, bublifuk. Ale bylo to v Spirit of Half-Life, dost by mě mrzelo kdyby ten env_shooter byl nějak omezený v normálním HL.
Nevíte prosím někdo (hlavně Backup ()) co s tím?
Upravil/a blue magic dne 25.09.2016 23:20
Asi tě moc nepotěším. Ty kousky co vyletí z gibshooteru (env_shooter) musí nejdřív dopadnout na zem a zastavit se, aby se zničily. Jedinou výjimkou by bylo, kdyby měly rychlost vyšší než 2000, pak už umřou po takové době, jakou jim nastavíš, ale nesmí do té doby tu rychlost ztratit (do něčeho narazit).
Díky za vysvětlení. Zkoušel jsem nastavit tu rychlost nad 2000, ale i tak ty vystřelený kusy dopadly na zem a pak teprve zmizely. Měl jsem to v dlouhatánský místnosti a letělo to fakt dlouho než to narazilo na zeď, takže mi to nefungovalo. Asi jsem to špatně pochopil, co?
Každopádně to nejde využít tak jak v tom Spiritu.
Škoda no...