tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.07.2018 10:07:26
Backup, spravis niejaky clanok o tom, ako zvysit kvalitu zvuku z ambient_generic?
±0


18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
±0


22.06.2018 21:28:02
Hlavní jsou ty zvuky z OFP.
±0


18.06.2018 14:27:48
Old, ale tohle by nemělo zapadnout :-)
https://www.youtu...SxZK78N0x0
+1


09.06.2018 23:30:22
A ináč robím mapy už 2 roky a viem spraviť textúry s normal map či aplikovať odrazy a + viem spraviť mapu s HDR a s krásnym vyzualom či s env_projected texture a iné veci
±0


09.06.2018 23:28:26
Nazdar hľadám nejakého dizajnéra máp pre SourceSDK lebo chcem spravit mod ale nemám tím ktorí je v tom dostatočne dobrý?
±0


31.05.2018 22:05:18
Hosté on-line: 5.. tak mozno som sa zmylil :D
±0


31.05.2018 21:51:38
to uz asi nema cenu, nikto vo VHE uz nemapuje podla mna :D mozno 5/6 sa najdu na cz/sk vcetne mna, aspon si myslim :D
±0


31.05.2018 19:23:12
Ten pocit, keď už cez 4 roky čakáte na tutoriál "Vyraziteľné dvere" a ono stále nič....
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problém s .pts
blackelf
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.03.2017 19:21
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 09.03.17

LOG:




** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qcsg.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.map
CreateBrush: 0...Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-203, 4221, -2301)-(1600,4224,2279)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1600, -210, -2301)-(1603,4224,2279)
Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-219, 4205, -2337)-(1616,4240,2315)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1584, -226, -2337)-(1619,4240,2315)
Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-235, 4189, -2333)-(1632,4256,2311)
1...Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-219, 4205, -2319)-(1616,4240,2297)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, -2301)-(-203,4224,2279)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1568, -242, -2333)-(1635,4256,2311)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, -2304)-(1603,4224,-2301)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2337)-(-187,4240,2315)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, 2279)-(1603,4224,2282)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1584, -226, -2319)-(1619,4240,2297)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, -2333)-(-171,4256,2311)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2340)-(1619,4240,-2265)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, 2243)-(1619,4240,2318)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2319)-(-187,4240,2297)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, -2336)-(1635,4256,-2269)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, 2247)-(1635,4256,2314)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2322)-(1619,4240,-2283)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, 2261)-(1619,4240,2300)
2...Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (300, 1215, -1647), texture PI_FLOORST4
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1647)-(9000,9000,-1647)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1683)-(9000,9000,-1683)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1679)-(9000,9000,-1679)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1665)-(9000,9000,-1665)
3...4...5...6...7...8...9...Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-202, 3335, -2261)-(698,4219,-448)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-218, 3319, -2297)-(714,4235,-412)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-234, 3303, -2293)-(730,4251,-416)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (698, 3334, -2261)-(1598,4219,44)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-218, 3319, -2279)-(714,4235,-430)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (682, 3318, -2297)-(1614,4235,80)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (666, 3302, -2293)-(1630,4251,76)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (682, 3318, -2279)-(1614,4235,62)
Entity 307, Brush 0: plane with no normal
Entity 307, Brush 0: plane with no normal
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1102, 825, -973)-(1172,9000,-917)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1086, 809, -1009)-(1188,9016,-881)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1070, 793, -1005)-(1204,9032,-885)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1086, 809, -991)-(1188,9016,-899)
(1)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
Using WAD File: \users\kuba\downloads\halflife.wad
Using WAD File: \games\counter-strike\cstrike\blf.wad
added 1 additional animating textures.
1 seconds elapsed

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\vis.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
4 thread(s)
LoadPortals: couldn't read c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qrad.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.bsp" "C:\Games\Counter-Strike\cstrike\maps\blf_desertblock.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.pts" "C:\Games\Counter-Strike\cstrike\maps\blf_desertblock.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"The system cannot find the file specified."


leak nemám. nevím co s tím mám dělat
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.03.2017 11:44
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5290 (95%)
Příspěvek: 1215
Založený: 12.12.09

Aha, tak to je klasický "brush outside world". Je to chyba, ke které dojde když máš v mapě nějaký pokroucený brush. To se může stát například když se něco upravuje vertex toolem.
V tom logu máš vždy řádek "Entity XX, Brush YY..." a pak nějakou chybu co se kompilátoru nelíbí. Když v hammeru klikneš na Map -> Go to brush number a tam napíšeš tyhle čísla z logu, označí ti to ten vadný brush. Můžeš ho buď zkusit opravit přes Map -> Check for problems a tam všechno Fixnout, nebo zkusit manuálně vertex toolem opravit, nebo smazat a vytvořit znova. Pozor, při tom mazání se všechny ty brushe a entity přečíslují (vyšší čísla se sníží o jedničku), takže buď musíš v tom logu postupovat zespoda nahoru, nebo po každé změně mapu pro jistotu překompilovat
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 923
bullet.gif Nejnovější člen: darg5