tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
problém s .pts
blackelf
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.03.2017 19:21
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 6
Založený: 09.03.17

LOG:




** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qcsg.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.map
CreateBrush: 0...Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-203, 4221, -2301)-(1600,4224,2279)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1600, -210, -2301)-(1603,4224,2279)
Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-219, 4205, -2337)-(1616,4240,2315)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1584, -226, -2337)-(1619,4240,2315)
Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-235, 4189, -2333)-(1632,4256,2311)
1...Entity 0, Brush 11: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-219, 4205, -2319)-(1616,4240,2297)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, -2301)-(-203,4224,2279)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1568, -242, -2333)-(1635,4256,2311)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, -2304)-(1603,4224,-2301)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2337)-(-187,4240,2315)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-206, -210, 2279)-(1603,4224,2282)
Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1584, -226, -2319)-(1619,4240,2297)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, -2333)-(-171,4256,2311)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2340)-(1619,4240,-2265)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, 2243)-(1619,4240,2318)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2319)-(-187,4240,2297)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, -2336)-(1635,4256,-2269)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-238, -242, 2247)-(1635,4256,2314)
Entity 0, Brush 14: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, -2322)-(1619,4240,-2283)
Entity 0, Brush 15: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-222, -226, 2261)-(1619,4240,2300)
2...Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: plane with no normal
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (300, 1215, -1647), texture PI_FLOORST4
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1647)-(9000,9000,-1647)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1683)-(9000,9000,-1683)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1679)-(9000,9000,-1679)
Entity 0, Brush 32: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-9000, -9000, -1665)-(9000,9000,-1665)
3...4...5...6...7...8...9...Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-202, 3335, -2261)-(698,4219,-448)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-218, 3319, -2297)-(714,4235,-412)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-234, 3303, -2293)-(730,4251,-416)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (698, 3334, -2261)-(1598,4219,44)
Entity 301, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-218, 3319, -2279)-(714,4235,-430)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (682, 3318, -2297)-(1614,4235,80)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (666, 3302, -2293)-(1630,4251,76)
Entity 302, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (682, 3318, -2279)-(1614,4235,62)
Entity 307, Brush 0: plane with no normal
Entity 307, Brush 0: plane with no normal
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1102, 825, -973)-(1172,9000,-917)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1086, 809, -1009)-(1188,9016,-881)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1070, 793, -1005)-(1204,9032,-885)
Entity 307, Brush 0: A 'func_wall' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (1086, 809, -991)-(1188,9016,-899)
(1)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
Using WAD File: \users\kuba\downloads\halflife.wad
Using WAD File: \games\counter-strike\cstrike\blf.wad
added 1 additional animating textures.
1 seconds elapsed

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\vis.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
4 thread(s)
LoadPortals: couldn't read c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: C:\Users\Kuba\Desktop\vhe\tools\qrad.exe
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.bsp" "C:\Games\Counter-Strike\cstrike\maps\blf_desertblock.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kuba\desktop\vhemaps\blf_desertblock.pts" "C:\Games\Counter-Strike\cstrike\maps\blf_desertblock.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"The system cannot find the file specified."


leak nemám. nevím co s tím mám dělat
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.03.2017 11:44
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1204
Založený: 12.12.09

Aha, tak to je klasický "brush outside world". Je to chyba, ke které dojde když máš v mapě nějaký pokroucený brush. To se může stát například když se něco upravuje vertex toolem.
V tom logu máš vždy řádek "Entity XX, Brush YY..." a pak nějakou chybu co se kompilátoru nelíbí. Když v hammeru klikneš na Map -> Go to brush number a tam napíšeš tyhle čísla z logu, označí ti to ten vadný brush. Můžeš ho buď zkusit opravit přes Map -> Check for problems a tam všechno Fixnout, nebo zkusit manuálně vertex toolem opravit, nebo smazat a vytvořit znova. Pozor, při tom mazání se všechny ty brushe a entity přečíslují (vyšší čísla se sníží o jedničku), takže buď musíš v tom logu postupovat zespoda nahoru, nebo po každé změně mapu pro jistotu překompilovat
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon